Skórki FPX
Chromy Elite
Kto zajmował się skórkami?
- Dyrektor kreatywny: Seth Haak
- Dyrektor kreatywny chrom: Yanmo Zhang
- Menedżer ds. rozwoju: Corey Novak
- Producent: Devin O’Brien
- Grafik koncepcyjny: Thomas Randby
- Grafik techniczny: Justin Callanan
- VFX: Obi McDonald, Kevin Todd
- Animacje: Christopher Hsing, Matthew Johnson, Daniel Zettl
- Dźwięki: Daniel Kim, Riot Zabo
Dlaczego skórki wyglądają
w ten sposób?
O wyglądzie skórek nie zadecydował wyłącznie motyw kolorystyczny drużyny. Duży wpływ na ich ostateczną formę miała idea feniksa, która pojawia się nie tylko w nazwie drużyny, ale też towarzyszyła Mistrzostwom Świata 2019: piosenką wydaną jako ta na Worldsy był przecież Phoenix, również sukces FPX jest porównywany do odrodzenia feniksa z popiołów – o czym wspomniał Seth Haak:
Wydawało się, jakby zaczęli jako ten kiepski, słabszy zespół, potem się odrodzili i wyszli [z popiołów], płonąc jak ten ognisty, ognisty feniks.
Motyw ten jest więc widoczny nie tylko w ognistych efektach wizualnych, ale też w detalach i wzorach (np. w ulcie Thresha). Konieczne było jednak wyznaczenie takiego kierunku, który nie sprawiłby, że skórki FPX stałyby się zbyt podobne do skinów Infernal i tych inspirowanych anime.
Warto też zwrócić uwagę na Vayne: w jej recallu pojawiają się cztery koty – są to bezdomne koty, którymi drużyna się opiekuje na co dzień.
Wypowiedzi graczy
Liu “Crisp” Qing-Song (support, FPX Thresh):
Chcę, aby ten skin dawał ludziom poczucie zagrożenia i strachu, kiedy zobaczą, że ta postać rzuca umiejętność lub nagle pojawia się naprzeciwko ciebie.
Kim “GimGoon” Han-saem (top, FPX Gangplank):
Chcę uderzania w stół w bardzo, bardzo wściekły sposób.
Lin “Lwx” Wei-Xiang (bot, FPX Vayne):
Powiedziałem mu, żeby zrobił mnie fajniejszego.
Gao “Tian” Tian-Liang (dżungla, FPX Lee Sin):
Miałem nadzieję, że umiejętności będą miały specjalne efekty wizualne.
Koncepty skórek
Powstały trzy zupełnie różne koncepty skórek, które zostały zaprezentowane członkom drużyny. Na tej podstawie wyznaczono ostateczny kierunek prac.