League of Legends r.

EUNE i EUW: problemy z pingiem podczas Clasha

Kolejny Clash, kolejne atrakcje...

Aktualizacja – 15.03

Zgłaszane wczoraj problemy nie ustąpiły. Gracze Clasha nadal uskarżają się na wysoki ping.


Pierwsza publikacja: 14 marca 2020 r.

Serwery europejskie dostarczają graczom wystarczającą ilość rozrywki samym swoim istnieniem.

Clash się rozpoczął, a serwery – choć w teorii powinny działać lepiej – ponownie nie spełniają swojego zadania. Gracze narzekają na bardzo wysoki ping w grach (powyżej 100 ms) – jest on niepowiązany z jakością łącza indywidualnego użytkownika, często dotyka wiele osób w jednej lub obu drużynach. Skutkuje to lagami oraz wyrzucaniem członków drużyny z gry. Problem pojawia się zarówno w grach turniejowych, jak i na rankedach oraz normalach.

Niektórzy gracze zgłaszają także problemy z wczytywaniem gry.

Nie mamy na razie informacji ze strony Riotu na temat tej sytuacji. Będziemy aktualizować ten wpis, gdy pojawią się nowe szczegóły.