League of Legends r.

Dlaczego nerfią Zeda?

Jak dobrze wiecie, na PBE Zed dostał porządnego nerfa. Jaki jest cel działań Riotu?

Na początek przypomnijmy, jakie zmiany konkretnie dostał Zed na serwerze testowym:

Zed_OB

  • Razor Shuriken [Q]
    • podstawowe obrażenia zmniejszone do 70/105/140/175/210 z 75/115/155/195/235
    • AD ratio zmniejszone do .9 z 1.0
    • obrażenia z wielu uderzeń w ten sam cel zmienione na 75% z 50%
  • Death Mark [R]
    • procentowe obrażenia zwiększone do 30/40/50% z 25/35/45%
    • AD ratio zmniejszone do .5 z 1.0

Dlaczego nerfią Zeda?

Oto wypowiedź Meddlera:

Chcemy przede wszystkim zredukować frustracją, gdy musimy grać przeciwko Zedowi. Mamy zamiar osłabić go szczególnie w fazie laningu i zmusić go do harrasu lub roamowania, co z pewnością również będzie miało wpływ na jego gorsze late game.

Dodatkowo przypomnijmy sobie wypowiedź RiotAsyrite:

Zed nie będzie natychmiastowo mógł bezmyślnie zlikwidować wybranego celu klikając [R]. Zyska on, gdy poprawie wykorzysta własne cienie.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]