Problemy podczas Clasha
W zeszły weekend gracze skarżyli się na:
- bardzo wysoki ping w grach (powyżej 100 ms), który skutkował lagami,
- wyrzucanie członków drużyny z gry,
- spadki FPS-ów,
- problemy z wczytywaniem gry,
- brak fazy rozpoznania w Clashu (po zatwierdzeniu udziału zespoły od razu trafiały do okna wyboru bohatera).
Problem pojawiał się zarówno w grach turniejowych, jak i na rankedach oraz normalach.
Co na to Riot?
Informacjami podzielił się Riot Brightmoon.
Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawiliście w Clashu w ten weekend – wygląda na to, że wszystko idzie bez zakłóceń mimo wyjątkowo dużej liczby graczy w wielu regionach. Wysoki ping to problem, który obecnie badamy, ale przyczyna może leżeć po stronie dostawców usług internetowych, nie naszych serwerów.
Określenie “bez zakłóceń” wydaje się mało trafione, biorąc pod uwagę, że wiele graczy decydowało się na poddanie gry z powodu lagów.
Wbrew informacjom przekazywanym przez wsparcie (które wprost informuje, że problem na pewno leży po stronie usługodawców internetowych) Riot Brightmoon poinformował, że sprawa wysokiego pingu jest jeszcze badana. Problem ze strony dostawców usług internetowych to jedna z możliwych opcji.