Jak każdy poprzedni patch w League of Legends ten także dodał do gry sporo aktualizacji, ale także kilka błędów, które mogą uprzykrzyć grę i pojawić się w niespodziewanym momencie. Zobaczcie sami opis każdego z napotkanych bugów w grze!
- kiedy przeciwnik ginie od wieży a bohater użyje na nim Porażenia, zabójstwo nie zostanie dla niego przyznane
- czas odnowienia działa na Greater Stealth Totem (talizman), przy 40% CDR wynosi on 36 sekund
- wiertło Super Galaxy Rumble przy przegrzaniu nie pojawia się – Link (zdjęcie)
- dzida Nidalee czasem jest po prostu niewidzialna
- podbicie z Q Xin Zhao nie działa prawidłowo – raz wyrzuca przeciwnika, drugi raz nie
- nieprawidłowe działanie superumiejętności Rumble’a podczas użycia Klepsydry Zhonyi lub bycia ogłuszonym/wyrzuconym w powietrze
- jeden z użytkowników reddita żalił się, że klient zawiesił mu komputer na kilkanaście sekund przy pierwszym logowaniu
- Gangplank zabijając miniona z zaznaczeniem przez Kaliste (W), natychmiastowo go ubija i dodatkowo nie zabiera many, a cooldown jest zresetowany – Wideo
- niestety nie możemy także zobaczyć jak daleko Thresh może odejść od latarni, żeby ona nie zniknęła – Link (zdjęcie)