Artykuł poświęcony jest w całości mechanice blokowania zaklęć. Jak tego dokonać? Generalnie chodzi o zatrzymywanie spelli w trakcie lotu. Co, gdzie i kiedy możemy zatrzymać przed dotarciem do nas?
Powyższy filmik powinien nieco wkręcić Was w temat. Naprawdę, są to bardzo przydatne triki, które mogą nieraz uratować Was z opresji. Poniżej znajdziecie kompletną listę zaklęć, które da się zablokować:
- Aatrox (Q) – Dark Flight
 - Akali (R) – Shadow Dance
 - Alistar (W) – Headbutt
 - Azir (E) – Shifting Sands
 - Diana (R) – Lunar Rush
 - Elise (Q) – Venomous Bite
 - Fiora (Q) – Lunge
 - Fizz (Q) – Urchin Strike
 - Fizz (E) – Trickster
 - Gragas (E) – Body Slam
 - Irelia (Q) – Bladesurge
 - Jarvan IV (E+Q Combo) – Demacian Standard + Dragon Strike
 - Jayce (Q) – To the skies!
 - Jax (Q) – Leap strike
 - Kha’Zix (E) – Leap
 - Leblanc (W) – Distortion
 - Lee Sin (Q) – Resonating Strike
 - Leona (E) – Zenith Blade
 - Nidalee (W) – Pounce
 - Pantheon (W) – Aegis of Zeonia
 - Poppy (E) – Heroic Charge
 - Renekton (E) – Slice and Dice
 - Rengar (Passive) – Unseen Predator
 - Rek’Sai (W) – Unburrow
 - Riven (Q) – Broken Wings (E can be stopped, but still gives shield)
 - Quinn (E) – Vault
 - Shen (E) – Shadow Dash
 - Sejuani (Q) – Arctic Assault
 - Shyvana (R) – Dragon’s Descent
 - Tristana (W) – Rocket Jump
 - Tryndamere (E) – Spinning Slash
 - Vi (Q) – Vault Breaker
 - Wukong (E) – Nimbus Strike
 - Xin Zhao (E) – Audacious Charge (immune to certain CCs)
 - Yasuo (E) – Sweeping Blade
 - Zac (E) – Elastic Slingshot
 
Zaklęcia, które mogą zatrzymać kogoś od castowanych spelli:
- Ahri (E) – Charm
 - Blitzcrank (Q) – Rocket Grab
 - Blitzcrank (E) – Power Fist
 - Draven (E) – Stand Aside
 - Gragas (R) – Explosive Cask
 - Janna (Q) – Howling Gale
 - Janna (R) – Monsoon
 - Nami (Q) – Aqua Prison
 - Nami (R) – Tidal Wave
 - Nautilus – (Q) – Dredge Line
 - Rammus (Q) – Powerball
 - Riven (Q) – Broken Wings (3rd Cast)
 - Quinn (E) – Vault
 - Thresh (E) – Flay
 - Thresh (Q) – Death Sentence
 - Tristana (R) – Buster Shot
 - Vayne (E) – Condemn
 - Veigar (E) – Event Horizon
 - Vel’Koz (E) – Tectonic Disruption
 - Vi (Q) – Vault Breaker
 - Vi (R) – Assault and Battery
 - Wukong (R) – Cyclone
 - Zac (R) – Let’s Bounce
 - Zyra (R) – Stranglethorns
 
Zaklęcia, przy których nie sposób uniknąć obrażeń:
- Elise (E) – Cocoon
 - Lux (Q) – Light Binding
 - Morgana (Q) – Dark Binding
 - Sona (R) – Crescendo
 - Varus (R) – Chain of Corruption
 - Xerath (E) – Shocking Orb
 
 

