r.

Aktualizacja PBE: 20.06.2014

A po zapowiedziach świetnych nowych skórek, czas na spore zmiany w balansie gry! Maokai, nasze ulubione drzewo, otrzyma całkowicie inną mechanikę swojej superumiejętności! Teraz środkiem pola działania będzie on sam! Ale to nie wszystko, więc koniecznie wejdźcie w ten artykuł i obejrzyjcie wszystkie zmiany na PBE!

Nautilus – umiejętność pasywna

Po użyciu umiejętności pasywnej na przeciwniku, będzie pokazany na nim licznik do następnej możliwości użycia pasywki. Działa to takiej samej zasadzie jak Udyra.

Zmiany w balansie

Braum

  • Stand Behind Me ( W )
    • przeliczniki powróciły do aktualnych ustawień (takie jak na oficjalnych serwerach)

Jax

  • HP na poziom zmniejszone do 85 (z 98)
  • pancerz co poziom zmniejszony do 3 (z 3.5)
  • podstawowa ilość HP zmniejszona do 450 (z 463)

Kayle

  • szybkość ataku co poziom zmniejszona do 2.2 (z 2.5)
  • Righteous Fury ( E )
    • przeliczniki AP oraz AD zmniejszone do 0.2 (z 0.4)

Maokai

  • Arcane Smash ( Q )
    • koszt many zmniejszony do 45
    • czas działania spowolnienia zmniejszony do 1.5s z 2
  • Twisted Advance ( W )
    • już nie ma czasu przygotowywania
    • koszt many zmniejszony do 75
    • czas odnowienia zmniejszony do 12/11/10/9/8 z 13
    • teraz zadaje 9/10.5/12/13.5/15 ( +0.04 AP) % maksymalnego zdrowia przeciwnika (z 80/115/150/185/220 ( +.8 AP ) obrażeń magicznych)
    • zasięg zmniejszony do 500 z 650
  • Sapling Toss ( E  )
    • koszt many zmniejszony do 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110
    • obrażenia przy zetknięciu sadzonki z ziemią zmniejszone do 40/60/80/100/120 z 40/75/110/145/180
    • obrażenia wybuchu sadzonki zmniejszone do 80/120/160/200/240 z 80/130/180/230/280
    • szybkość ruchu sadzonek zmniejszona do 450 z 475, ale teraz skaluje się to z szybkością ruchu Maokaia
  • Vengeful Maelstrom ( R )
    • środkiem działania umiejętności jest teraz Maokai

Nautilus

  • Staggering Blow
    • działa raz na 8 sekund przy przy 6 poziomie, 7 sekund przy 11 poziomie oraz 6 sekund przy 16 poziomie

Zac

  • Unstable Matter ( W )
    • czas odnowienia zwiększony do 5 sekund (z 4)
    • za każdy zebrany fragment ciała, W posiada mniejszy cooldown o 1 sekundę