Sgt. Hammer zadaje tym większe obrażenia im dalej jest od namierzonego celu. Dodatkowo jego ataku mogą działać obszarowo
Umiejętności
- [Z] Thrusters
- Zwiększa prędkość ruchu o 60 % na 4 sekundy
- Artillery
- Zadaje 40 % bonusowych obrażeń celom oddalonym o ponad 4.5
- [Q] Spider Mines
- Cooldown: 14 sekund
- Tworzy 3 miny, które zadają (58+8 za poziom) obrazeń i spowalniają wroga o 25 % na okres 1.5 sekundy
- [W] Concussive Blast
- Cooldown: 12 sekund
- Zadaje (63 + 13 za poziom) obrażeń. Oraz odrzuca wrogów
- [E] Siege Mode
- Cooldown: 5 sekund
- Zwiększa bazowy zasięg o 90%, a zasięg wizji o 25%. Ataki zadają 30 % więcej obrażeń minionom oraz budowlom. Podczas trwania umiejętności nie można się poruszać.
- [R] Blunt Force Gun
- Cooldown: 70 sekund
- Zadaje (249 + 29 za poziom) obrażeń wrogom na swojej drodze, dodatkowo odsłania obszar przez który leci.
- [R] Napalm Strike
- Cooldown: 35 sekund
- Zadaje (56 + 16 za poziom) obrażeń, gdy dotknie wroga. Dodatkowo zada (34 + 4 za poziom) obrażeń co sekundę
Talenty
Poziom 1
- Regeneration Master
- Zebranie trzech regenerujących orbów zapewni na stałe +3 regeneracji punktów życia na sekundę
- Advanced Artillery
- Zwiększa bonus do obrażeń o 10 %
- Lethal Blast [E]
- Zwiększa obrażenia od tej umiejętności o 50 %
- Resistant
- Podczas tego trybu czas efektów kontroli dotyczących Sgt. Hammer zostanie zredukowany o 75 %
- Amubsh
- Podczas tego trybu, gdzie Stg. Hammer jest niewidoczny dla wrogów jego następny bazowy atak zada o 100 % więcej obrażeń
Poziom 4
- Focused Attack
- Co 10 sekund bazowy atak zadaje 50 % więcej obrażeń. Każdy auto-atak zmniejszają cooldown tego talentu o 1 sekundę
- Vampiric Assult
- Auto-ataki leczą za 15 % zadanych obrażeń
- Mealstorm Shells
- Zwiększa zasięg bazowego ataku o 20%
- Excessive Force [W]
- Podwaja dystans na jaki zostaną odrzuceni wrogowie
Poziom 7
- [Q] Slowing Mines
- Zwiększa spowolnienie nakładane przez Spider Mines do 40%, oraz czas trwania do 2 sekund.
- Hyper-Cooling Engines
- Redukuje cooldown tej umiejętności o 10 sekund oraz sprawia, że jest ona natychmiast aktywna w bazie
- First Aid
- Po aktywacji leczy o 11,07 % maksymalnego HP przez okres 6 sekund
Poziom 10
- [Blunt Force Gun] [R]
- Sgt. Hammer uczy się umiejętności [Blunt Force Gun] [R]
- [Napalm Strike] [R]
- Sgt. Hammer uczy się umiejętności [Napalm Strike] [R]
Poziom 13
- Giant Killer
- Auto-ataki zadają dodatkowe obrażenia o wartości 1.5 % maksymalnego HP
- First Strike
- Bazowe ataki mają o 25 % zwiększone obrażenia jeśli Stg. Hammer nie atakował nikogo przez okres 5 sekund
- Berricade [W]
- Tworzy również ścianę, która blokuje ścieżkę ruchu na okres 4 sekund
- Bullhead Mines [Q]
- Spider Mines odrzucają również cel w tył
Poziom 16
- Executioner
- Zadaje 40 % więcej obrażeń w cele znajdujące się pod wpływem efektów kontroli
- [Mine Field] [W]
- Zwiększa liczbę min o 2
- [Graduating Range] [E]
- Podczas tego tryby Sgt. Hammer zwiększa swój zasięg o 20% co 3 sekundy. Maksymalna premia do zasięgu to 100%
- [Hover Siege Mode] [E]
- Sergeant Hammer może poruszać w Siege Mode z wartością równą połowie podstawowej prędkości ruchu.
- Stoneskin
- Aktywacja zapewni tarczę o wartości 30 % maksymalnego poziomu zdrowia na okres 5 sekund. Cooldown 60 sekund
Poziom 20
- [Orbital BFG] [R]
- [R] okrąża planetę i leci ponownie swoim torem co 5 sekund
- [Advenced Lava Strike] [R]
- Zwiększa zasięg obraz [R] o 75 % oraz obrażenia o 50 %
- Fury of the Storm
- Co 5 sekund następny podstawowy atak zada 20 dodatkowych obrażeń celowi oraz 20 punktów obrażeń pobliskim mininom oraz najemnikom.
- Nexus Frenzy
- Zwiększa prędkość ruchu oraz zasięg podstawowego ataku o 20%.
Skórki
Wkrótce
Poradnik
Wkrótce
Gameplay
Wkrótce