Przedstawiamy wam opis i funkcje wszystkich budowli występujących w Heroes of the Storm.
- Fort – jest to określenie na pewnien punkt orientacyjny na mapie którego zniszczenie określa postęp i przybliża nas do głównego celu: wrogiego nexusa. Forty składają się z wież, bram, fontann regeneracyjnych i zamków.
- Wieża – budowla defensywna, broniąca dostępu do danego obszaru mapy. Będzie ostrzeliwać wrogie miniony i bohaterów w jej polu rażenia, który jest zawsze widoczny, ale posiada ograniczoną amunicję która będzie się regenerowała z czasem. O ile nie zaatakowaliśmy przeciwnego bohatera w jej zasięgu, miniony będą jej głównym celem.
- Brama – Struktura defensywna która broni wejścia do fortu. Zawsze towarzyszą jej dwie wieże po bokach. Przeciwnicy, w odróżnieniu od sojuszników nie mogą przez nią przejść.
- Fontanna regeneracyjna – znajduje się we wnętrzu kazdego fortu i umożliwia regenerację zdrowia oraz many co 100 sekund. W tym celu należy do niej podejść i kliknąć PPM. Cooldown który aktywuje się po użyciu jednej fontanny, będzie dotyczył wszystkich [fontann] znajdujących się na mapie.
- Zamek – Budowla która znajduje się w centrum fortu i będzie spawnować miniony podążające w stronę przeciwników. Zamki mają swoją amunicję i są również chronione przez dodatkową wieżę. Zniszczenie wszystkich Zamków na danej alei spowoduje wytwarzanie przez sojusznicze Zamki specjalnych, oblężniczych miniomów.
- Core – Zniszczenie go jest nadrzędnym celem rozgrywki. Może się bronić, posiada nieskończoną amunicję, tarczę i ogromną ilość punktów zdrowia. I o ile jego HP nie regenruje się z czasem, jego tarcza i owszem.
Punkt Orientacyjny – może, ale nie musi się znajdować na mapie. Przejmuje się go stając w jego centrum. Daje wizję na dany obszar mapy, otaczający go.