Brightwing jest supportem, który dosłownie może latać po całej mapie. Posiada umiejętności leczenia jak i przemiany nawet największej kreatury w małą świnkę lub owieczkę
































Umiejętności

- Phase Shift [Z]
- Cooldown: 30 sekund
- Brightwing może teleportować się do każdego członka własnej drużyny. Niestety nie może używać mountów

- Soothing Mist
- Brightwing leczy co 5 sekundy najbliższych towarzyszy za 45-306 (32+9 za poziom)

- [Q] Arcane Flare
- Cooldown: 8 sekund
- Zadaje 90-670 (70+20 za poziom) obrażeń na środku działania umiejętności oraz 45-335 (35+10 za poziom) w dalszej odległości od centrum

- [W] Polymorph
- Cooldown: 15 sekund
- Zadaje 30-175 (25+5 za poziom) obrażeń. Przeciwnik przez ten okres nie może używać umiejętności oraz ataków przez okres 2 sekund. Dodatkowo nie otrzymuje on obrażeń

- [E] Pixie Dust
- Cooldown: 12 sekund
- Przyjazny cel dostaje zwiększoną o 20 % prędkość ruchu oraz blokuje 1 następny AA redukując je o 50 %. Czas trwania umiejętności 3 sekundy

- [R] Emerald Wind
- Cooldown: 60 sekund
- Tworzy wokół Brightwinga trobę powietrzną, która zadaje 130-1000 (100+30 za poziom) obrażeń i odpycha ich na zewnątrz

- [R] Blink Heal
- Teleportuje się do współtowarzysza i zacząć leczyć go natychmiast za 125-618 (108+17 za poziom) . Umiejętność może kumulować się 2 razy (jedna kumulacja co 10 sekund)
Talenty
Poziom 1

- Scouting Drone
- Umieszcza drone'a który daje wizje na duży obszar przez 45 sekund. Może on zostać zniszczony dwoma podstawowymi atakami. Umiejętność może kumulować się 2 razy.

- [Arcane Precision] [Q]
- Środkowy obszar, w którym cele otrzymują większe obrażenia ma większą średnicę

- [Shield Dust] [E]
- Blokuje 2 ataki

- [Bribe]
- Zabijanie przeciwnych minionów zapewnia stacki “Bribe”. Po zdobyciu 20 stacków można przekupić przeciwne potwory (te, które idą z campów przez linię). Nie można przekupić golemów
Poziom 4

- Anti-magic Powder [E]
- Zredukuje obrażenia z czarów o 50 %

- Protective Shield
- Daje tarcze współtowarzyszowi absorbującą 220-1235 (185+35 za poziom) obrażeń. Trwa 5 sekund

- [Promote]
- Daje pobliskiemu minionowi +300 % życia oraz 100 % obrażeń. Kumuluje się do 2 ładunków

- Envenom
- Zatruwa wroga, a obrażenia są rozłożone na okres 5 sekund
Poziom 7

- Gust of Healing
- Aktywacja sprawia, że nastąpią dodatkowe 3 interwały leczenia co 4 sekundy. Cooldown 60 sekund

- Regenerative Rains
- Każde użycie umiejętności za darmo raz aktywuje pasyw, lecząc o połowę słabiej.

- [Calldown: Mule]
- Naprawia daną budowlę oraz zapewniając jej regenerację życia i amunicji przez 40 sekund. Jeśli budowla zostanie naprawiona i naładowana amunicją w 100 % to naprawa przeniesie się na inną pobliską strukturę

- Cleanse
- Usuwa efekty kontroli z celu i zapewnia ochronę przed nimi na okres 1 sekundy
Poziom 10

- [Emerald Wind] [R]
- Brightwing uczy się umiejętności [Emerald Wind] [R]

- [Blink Heal] [R]
- Brightwing uczy się umiejętności [Blink Heal] [R]
Poziom 13

- Sticky Flare [Q]
- Trafione cele zostaną spowolnione o 30 % na okres 3 sekund

- Phase Shield [Z]
- Po skończeniu teleportu cel otrzyma tarczę o wartości 250-1700 (200+50 za poziom) na okres 3 sekund

- Sprint
- Aktywacja zapewni 75 % prędkości ruchu na okres 3 sekund

- Ice Block
- Aktywacja sprawi, że staniemy się nieśmiertelni na okres 3 sekund. Podczas umiejętności nie możemy się ruszać ani używać umiejętności
Poziom 16

- [Sticky Powder] [W]
- Cel zostanie również spowolniony na okres trwania o 50 %

- [Critterize] [W]
- Cel będzie wrażliwy na obrażenia oraz będzie otrzymywał ich 25 % więcej

- Hardened Focus
- Gdy posiada ponad 80% zdrowia podstawowe umiejętności mają o 50% mniejszy cooldown.

- Stoneskin
- Zapewnia po aktywacji tarczę o wartości 30 % maksymalnego HP na okres 5 sekund. Cooldown 60 sekund
Poziom 20

- [Continuous Wind] [R]
- Wywołuje dwa dodatkowe uderzenia wiatru., które zadadzą dodatkowo 25 % obrażeń

- [Ysera's Blessing] [R]
- Zwiększa liczbę ładunków do 3

- Rewind
- Po aktywacji resetuje cooldowny podstawowych umiejętności.

- Storm Shield
- Aktywacja da Tobie oraz okolicznym współtowarzyszom tarczę o wartości 20 % ich maksymalnego HP na okres 3 sekund