r.

Abathur – Umiejętności, Talenty, Skórki, Poradnik

Abarthur nie bierze bezpośredniego uczestnictwa w walce. Wciela się w skórę własnych współtowarzyszy oraz minionów, aby wzmacniać ich umiejętności. Jego super umiejętność pozwoli stworzyć kopię jednego z zaprzyjaźnionych bohaterów, którą Abarthur będzie mógł sterować przez określony czas.

Umiejętności

Deep_Tunnel_Icon
  • Deep Tunnel [Z]
    • Cooldown: 30 sekund.
    • Abarthur może natychmiast przekopać się do widocznej lokacji (ale nie może w przeciwieństwie do innych bohaterów używać mounta).
  • [D] Locust Strain
    • Abarthur przywołuje "szarańczę", która atakuje najbliższą linię co 15 sekund.
  • [Q] Symbiote
    • Cooldown: 4 sekundy.
    • Wnikasz w wybrany cel lub budowlę. Abarthur w tej formie może używać nowych umiejętności. Umiejętność nie może zostać użyta na sobie, Grave Golemach oraz na przywołanych jednostkach.
  • [W] Toxic Nest
    • Cooldown: 12 sekund.
    • Bohater stawia toksyczne gniazda na danym terenie, po zetknięciu z celem po chwili się aktywują. Zadają  maksymalnie 335 (50+15 za poziom) obrażeń wrogom oraz sprawiają, że są oni widoczni przez okres 4 sekund. Postać może posiadać trzy gniazda przy sobie. Każde gniazdo po złożeniu przeżywa 90 sekund.
  • [R] Ultimate Evolution
    • Cooldown: 70 sekund
    • Abarthur tworzy kopię sprzymierzonego bohatera i przejmuje kontrolę nad tą kopią na 20 sekund. Przy czym nie może używać ich umiejętrności specjalnej [R].
Abathur Evolve Monstrosity
  • [R] Evolve Monstrosity
    • Cooldown: 90 sekund
    • Zamień sprzymierzonego miniona lub szarańcze w "potworność" na 60 sekund kiedy obok "potworności" ginie minion przeciwnika, otrzymuje ona 5% życia, oraz 5% bazowego ataku (stakuje się 30 razy). Na "potworności" można użyć [Q] aby ją kontrolować.

Zestaw umiejętności podczas Symbiote

  • [Q] Stab
    • Cooldown: 3 sekundy
    • Strzela przed siebie kolcami zadając maksymalnie 236 (55.5 +9.5 per level) obrażeń pierwszemu celowi na który trafi.
  • [W] Spike Burst
    • Cooldown: 6 sekund
    • Zadaje maksymalnie 232 (42+10 per level) obrażeń okolicznym celom.
  • [E] Carapace 
    • Cooldown: 12 sekund
    • Zapewnia tarcze celowi maksymalnie 460 (156+16 per level) na okres 8 sekund

Talenty

Poziom 1

  • [Pressurized Glands] [Q]
    • Zwiększa obszar zadawanych obrażeń przez Kolec [Q] podczas Symbiozy o 25 %
    • Zmniejsza cooldown Kolca [Q] o 1
  • [Survival Instincsts] [D]
    • Szarańcza posiada 30 % więcej zdrowia.
    • Wydłuża czas życia Szarańczy o 40%
  • [Envenomed Nest] [W]
    • Toksyczne gniazda zadają dodatkowo 50 % obrażeń rozłożone na okres 3 sekund.
  • [Regenerative Microbes] [E]
    • Umiejętność [E] podczas Symbiozy leczy 7 życia na sekundę.

Poziom 4

  • [Prolific Dispersal] [W]
    • Toksyczne gniazda otrzymują dodatkowe 2 ładunki.
  • [Ballstospores] [W]
    • Toksyczne gniazda mogą być składane bez ograniczeń zasięgu.
    • Zwiększa czas działania gniazd o 20 %
  • [Sustained Carapace] [E]
    • Wydłuża czas działania Carapace [E] podczas Symbiozy o 50 %
    • Tarcza pozostaje po zakończeniu Symbiozy.
  • [Adrenal Overload] [Q]
    • Osoba na której użyjemy Symbiozy [Q] ma zwiększoną szybkośc ataku o 25 %

Poziom 7

  • [Needlespine] [Q]
    • Zwiększa zasięg i obrażenia  umiejętności Stab [Q] o 20 %
  • [Vile Nest] [W]
    • Gniazda po wybuchu spowalniają przeciwników o 50 % na okres 4 sekund
  • [Networked Carapace] [E]
    • Użycie tarczy na sprzymierzonym minionie lub najemniku aplikuje tarcze do wszystkich pobliskich minionów i najemników.
Calldown MULE
  • [Calldown: Mule]
    • Naprawia daną budowlę zapewniając jej regenerację życia (100 życia na sekundę) i amunicji (1 amunicję co 5 sekund) przez 40 sekund. Jeśli budowla zostanie naprawiona i naładowana amunicją w 100 % to naprawa przeniesie się na inną pobliską strukturę.

Poziom 10

  • [Ultimate Evolution] [R]
    • Abarthur uczy się umiejętności [Ultimate Evolution] [R]
  • [Evolve Monstrosity] [R]
    • Abarthur uczy się umiejętności [Evolve Monstrosity] [R]

Poziom 13

  • [Assult Strain] [D]
    • Szarańcza posiada obszarowy atak oraz eksploduje przy śmierci zadając 50 obrażeń.
  • [Bombard Strain] [D]
    • Szarańcza dostaje zasięgowy atak. Zadaje o 66% więcej obrażeń.
  • [Spatial Effciency] [Q]
    • Zwiększa liczbę ładunków o 1.
  • [Soma Transferance] [W]
    • Spike Burst [W] podczas Symbiozy uzdrawia osobę z którą jesteśmy w Symbiozie o 20 punktów życia za każdego trafionego przeciwnika.

Poziom 16

  • [Envenomed Spikes] [W]
    • Umiejętność spowalnia wrogów o 40 % na okres 2 sekund.
  • [Adrenaline Boost] [E]
    • Umiejętność zwiększa prędkość poruszania o 40 % na okres 3 sekund.
Swarm Nest
  • [Locust Brood]
    • Aktywuj aby stworzyć 3 Szarańcze w pobliskiej lokacji.

 

  • [Volatile Mutation]
    • Klony stworzone za pomocą Ultimate Evolution [R] oraz "Potworności" zadają pobliskim wrogom 36 obrażeń co 3 sekundy oraz w chwili śmierci.
 

Poziom 20

  • [Evolution Complete] [R]
    • Czas trwania wydłużony o 50%
    • "Potworności" mogą używać umiejętności Deep Tunel [Z] aby przemieszczać się do widocznej lokacji raz na 30 sekund.
  • [Evolutionary Link] [R]
    • Tak długo jak żyje cel naszej Ewolucji [R] jej cel otrzymuję tarcze wynoszącą 20% maksymalnego życia, która odświeża się co 5 sekund.
  • [Hivermind] [Q]
    • Użycie Symbiozy [Q] łączy nas także z najbliższym sprzymierzonym bohaterem, Symbioza ta powtarza ruchy oryginalnej Symbiozy.
    • Jeżeli połączona Symbioza (bohater) oddali się za bardzo, zostaje ona przerwana.
  • [Locust Nest] 
    • Aktywuj, aby stworzyć gniazdo które tworzy Szarańcze.
    • Tylko jedno gniazdo może być aktywne.

Skórki

Wkrótce

Poradnik

Wkrótce