Róbcie zadymę w Battle Royale przy użyciu nowej Śmierdzibomby, a w kampanii Ratowanie Świata demolujcie wszystko nowym Budowniczym.
Śmierdzibomba
Jeżeli chcecie wyniuchać, o co chodzi, to odradzamy. Jedno sztachnięcie, a wasi wrogowie biegusiem polecą zaczerpnąć świeżego powietrza.
8-bitowy Mistrz Demolki
Buduj lub niszcz z nowym 8-bitowym Mistrzem Demolki. Dorwij go w sklepie okolicznościowym i urządź huczną zabawę.
OGÓLNE
Poprawki błędów
- Naprawiono kilka błędów związanych z integracją Discorda, a ponadto poprawiono informację, która wyświetla się, gdy gracz gra w trybie Battle Royale lub w kampanii Ratowanie Świata.
ZNANE PROBLEMY
- Chcesz poznać opinie społeczności? Wejdź na nową stronę Trello poświęconą Fortnite.
BATTLE ROYALE
OGÓLNE
TRYB OKRESOWY: OSTATECZNE STARCIE – DRUŻYNY PO 20 GRACZY
Omówienie
Przeżyjcie odliczanie! Kręgi Burzy w tym trybie dają więcej możliwości, by dorwać wroga. Ostatni krąg uruchamia licznik, a po zakończeniu odliczania wygrywa ta drużyna, w której pozostało więcej graczy. Ten tryb dopuszcza remisy!
Więcej informacji o trybie
- Ostateczne Starcie jest podobne do standardowej wersji Battle Royale, ale kręgi Burzy nie kurczą się do końca a Burza zatrzymuje się po trzecim kręgu.
- Kiedy kręgi przestają się kurczyć, rozpoczyna się ostateczne odliczanie.
- Drużyny walczą ze sobą, dopóki nie skończy się czas.
- Drużyna, która pod koniec rozgrywki ma więcej zawodników, wygrywa!
- W przypadku remisu zwyciężają drużyny (dwie lub więcej), które zajmują pierwsze miejsce ex aequo!
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dodano Śmierdzibombę.
- Tworzy smrodliwy obłok, który co pół sekundy zadaje po 5 punktów obrażeń przebywającym w chmurze.
- Czas trwania: 9 sek.
- Epicka klasa rzadkości.
- Można ją znaleźć w łupach luzem, w skrzyniach i automatach do sprzedaży przedmiotów.
- Pojawia się w stosach po 3 szt., maksymalna liczba w stosie to 5.
- Bazując na klasie rzadkości, wydłużono czas potrzebny na przeładowanie wyrzutni rakiet.
- W wersji rzadkiej to teraz 2,8 sek. (z 2,3).
- W wersji epickiej to teraz 2,66 sek. (z 2,185).
- W wersji legendarnej zaś 2,52 sek. (z 2,07).
- Na 12 zmieniono maksymalną liczbę zapasowych rakiet.
Poprawki błędów
- Budowle wzniesione przez wrogów nie będą już podświetlane przez celownik termowizyjny.
- Przytulne Ogniska będą odtąd podświetlane przez celownik termowizyjny.
ROZGRYWKA
Poprawki błędów
- Sprzęt na plecy nie będzie już z daleka wyglądać na odczepiony od postaci gracza.
- Naprawiono dwa przenikające się autobusy na wyspie startowej.
WYDAJNOŚĆ
- Naprawiono błędy wpływające na wydajność gry na Switchu związane z częstym wywoływaniem funkcji czasu w trakcie rozgrywki (szczególnie w trakcie swobodnego spadku).
- Zoptymalizowano wczytywanie poziomów na bieżąco na Switchu, aby zapobiec zacinaniu się gry w trakcie swobodnego spadku.
DŹWIĘK
Poprawki błędów
- Muzyka dla emotki Świeże ruchy została dodana ponownie.
- Naprawiono wytłumianie odgłosów otwierania zrzutu zapasów tak, by nie brzmiało tak, jakby odbywało się tuż obok, nawet jeżeli w rzeczywistości jest daleko.
- Dźwięk eksplozji Czepiaka na platformach Switch lub iOS będzie odtąd odtwarzać się poprawnie, jeżeli granat zostanie zdetonowany niedaleko gracza.
INTERFEJS
- Dodano opcję „Statystyki połączenia sieciowego” w interfejsie wersji Xbox.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszanie się gry po zakupie przedmiotów w sklepie w grze.
- Jeżeli gracz korzysta z ubiorów, które można modyfikować, jako podgląd w szafce będzie wyświetlać się ostatnia zapisana wersja.