Nowa aktualizacja wydana przez Valve 11 listopada zmieniła całkowicie dźwięk poruszania się naszej postaci. Na pewno będzie to mocno wpływać na grę na wysokim poziomie.
W skrócie w dzisiejszej zmiany dźwięku zmieniło się to: ruchu, skoków, a także zmiana dźwięku w zależności od tego na jakiej teksturze się poruszamy.
Dźwięki:
zwiększono precyzyjność i donośność dźwięku lądowania po skoku
dźwięk lądowania od teraz zawiera także dodatkowy odgłos zależny od rodzaju podłoża
kroki osób trzecich są teraz nieco głośniejsze w porównaniu do odgłosów broni i łatwiej będzie na ich podstawie określić pozycję przeciwnika
wprowadzono nowe odgłosy przemieszczania się po różnych powierzchniach, by zmniejszyć powtarzalność, a zwiększyć przyjemność z ich słuchania i ułatwić określanie pozycji wroga na ich podstawie. Zmienione dźwięki: beton, drewno, guma, śnieg, szkło, trawa, błoto, piach, metal
naprawiono błąd związany z shotgunem i komendą give_ammo
niewielkie zmiany w ustawieniach dźwięku
MISC:
zoom w AWP jest teraz wyłączany za każdym razem podczas animacji przeładowania
zoptymalizowano animacje graczy pod kątem wydajności CPU
ikony map mogą być teraz skalowane wykorzystując komendę mapoverview_icon_scale
od teraz wymagana jest aktualizacja klienta Steam z 14 października 2015 lub późniejsza
dodano rodzimy support dla kontrolerów Steam
Dedykowane serwery:
dodano komendę sv_setsteamaccount, by określić Game Server Login Token
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies