r.

Valve zaktualizowało dźwięki!

Nowa aktualizacja wydana przez Valve 11 listopada zmieniła całkowicie dźwięk poruszania się naszej postaci. Na pewno będzie to mocno wpływać na grę na wysokim poziomie.

W skrócie w dzisiejszej zmiany dźwięku zmieniło się to: ruchu, skoków, a także zmiana dźwięku w zależności od tego na jakiej teksturze się poruszamy.

Dźwięki:

  • zwiększono precyzyjność i donośność dźwięku lądowania po skoku
  • dźwięk lądowania od teraz zawiera także dodatkowy odgłos zależny od rodzaju podłoża
  • kroki osób trzecich są teraz nieco głośniejsze w porównaniu do odgłosów broni i łatwiej będzie na ich podstawie określić pozycję przeciwnika
  • wprowadzono nowe odgłosy przemieszczania się po różnych powierzchniach, by zmniejszyć powtarzalność, a zwiększyć przyjemność z ich słuchania i ułatwić określanie pozycji wroga na ich podstawie. Zmienione dźwięki: beton, drewno, guma, śnieg, szkło, trawa, błoto, piach, metal
  • naprawiono błąd związany z shotgunem i komendą give_ammo
  • niewielkie zmiany w ustawieniach dźwięku

MISC:

  • zoom w AWP jest teraz wyłączany za każdym razem podczas animacji przeładowania
  • zoptymalizowano animacje graczy pod kątem wydajności CPU
  • ikony map mogą być teraz skalowane wykorzystując komendę mapoverview_icon_scale

Kontroler Steam:

  • od teraz wymagana jest aktualizacja klienta Steam z 14 października 2015 lub późniejsza
  • dodano rodzimy support dla kontrolerów Steam

Dedykowane serwery:

  • dodano komendę sv_setsteamaccount, by określić Game Server Login Token