League of Legends r.

Vel’Koz na LED-ach. Projekt, który podbija społeczność

A gdyby tak... nieco urealnić niektóre umiejętności championów z LoL-a? Na przykład móc widzieć ich efekty za swoim ekranem?

Projekt Aurora

Pamiętacie może Projekt Aurora? Wykorzystując LED-y w klawiaturach, miał na celu sprawić, by gracz jeszcze bardziej mógł się wczuć w świat gry, swojego bohatera i jeszcze bardziej odczuć wykonywane interakcje.

W pewnym momencie projekt został zawieszony, a wsparcie dla LoL-a ustało… Ale pomysł na “łączenie LoL-a z LED-ami” nie przepadł.

Vel’Koz na LED-ach

Komputer sprawdza, jakim bohaterem jest gracz, i w zależności od wciśniętego przycisku, wysyła określoną informację “do paska z LED-ami”, który następnie odtwarza daną animację. Proste?

Koniecznie zobaczcie poniższy projekt.

Jak to wszystko działa?

Obsługujący pasek LED program został napisany w C#. Odczytuje obecnie granego championa z Live Client Data API, a następnie ustawia odpowiednie makra. Wciśnięcie [Q], [W], [E] czy [R] odtwarza inną animację w zależności od wybranego bohatera.

W swoim setupie autor postanowił wykorzystać NodeMCU z diodami LED z wbudowanym sterownikiem WS2812. Dane odbiera z PC-ta z odpalonym League of Legends przez WiFi – protokołem E1.31.

Autor zamierza jeszcze bardziej rozbudować i zintegrować z grą cały zestaw. Jednym z planów jest wzięcie pod uwagę statystyk HP/many.

Projekt na tyle spodobał się graczom, że część z nich zadeklarowała swoje wsparcie. U/guachitonico oznajmił, że niedługo stworzy repozytorium na GitHubie z tym projektem, co pozwoli na przyśpieszenie jego rozwoju w systemie open-source’owym i umożliwi pracę nad animacjami dla wielu postaci. Poda link w ciągu najbliższych dni, dlatego – jeśli jesteście zainteresowani uczestnictwem w projekcie – odświeżajcie jego profil na Reddicie!