League of Legends r.

Ekko bez spowolnienia? Co robi Rito?

Riot kombinuje ze zmianami Ekko. Do czego mają one prowadzić?

Początkowo zmieniono spowolnienie [Q] Ekko:

Ekko_OB

Ekko

  • Timewinder [Q]
    • spowolnienie zmienione na 30% + [10% na 100 AP] z 32/39/46/53/60%

We wczorajszej aktualizacji zdecydowano jednak zupełnie usunąć to spowolnienie. Skąd te zawirowania?

Oto odpowiedź Meddlera:

Wciąż rozważamy zmianę spowolnienia [Q] Ekko, aby skalowało się z AP, zamiast miało wartość suchych liczb. Chcemy też sprawdzić, jak sprawuje się ta umiejętność bez slowa z pasywu, dlatego teraz testujemy tę zmianę. Praca nad listą zmian jeszcze trwa.

A Waszym zdaniem Ekko potrzebuje takich zmian?

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]