r.

Czy Cassiopeia nadal będzie Cassiopeią? Rework magów!

Jak pamiętacie, w czerwcu ma pojawić się duży rework niemobilnych magów (klik!). Mowa tu o Malzahar_MIN Malzaharze, VelKoz Vel’Kozie, Brand_MIN Brandzie, Vladimir_MIN VladimirzeZyra_MIN Zyrze i Cassiopeia_MIN Cassiopei. Dziś poświęcimy chwilę tej ostatniej bohaterce...

Zanim jednak przejdziemy do konkretnego planu, warto zaznaczyć, że rework nie ma na celu uczynienia Cassiopei “Magiem Trucizny”, a przynajmniej nie w taki sposób, jak wyobrażają to sobie gracze – jak to określił RiotRepertoir. Ponadto, trujące elementy kitu Cassio zdają się teraz być nieco w tyle, dlatego Riot chce je wzmocnić – dotyczy to zwłaszcza pasywu ( cassiopeia_pasyw Aspect of the Serpent) i cassiopeia_e [E] Twin Fang.

Co jest dobre?

  • Chociaż gameplay nie jest idealny, cassiopeia_r [R] Petrifying Gaze zapewnia świetne momenty
  • cassiopeia_e [E] Twin Fang jako częsta umiejętność, którą można wręcz spamować (zamiennik autoataku)
  • Cassiopeia wydaje się szybka i śmiercionośna

Co wymaga poprawek?

  • cassiopeia_pasyw Aspect of the Serpent (pasyw) wydaje się dość trudny i nienaturalny w zmaganiach
  • Otruwanie powinno raczej ranić lub blokować wrogów, a nie wzmacniać Cassiopeię
  • Siła zlokalizowana w cassiopeia_e [E] Twin Fang sprawia, że Cassio wydaje się dość jednowymiarowa – mowa tutaj o jej dość jednostajnym gameplayu: zatruj i zaatakuj z [E]
  • cassiopeia_q [Q] Noxious Blast i cassiopeia_w [W] Miasma mogą afektować w grze jednolitym gameplayem rodzaju: “tutaj połóż swoje kółka”
  • Efekt cassiopeia_w [W] Miasmy nie jest szczególnie interesujący i nie wydaje się współpracować z tematyką trucizny
  • cassiopeia_q [Q] Noxious Blast – jedno nietrafienie z tej umiejętności sprawia, że stajesz się praktycznie bezużyteczny.

Jak będzie wyglądać Cassiopeia po zmianach?

  • Cassiopeia nadal pozostanie Cassiopeią, a nie stanie się “nowym Magiem Trucizn” – kilka poprawek tu i tam, jednak to wciąż ta sama postać
  • Umiejętności zależne od trucizn będą miały rację samodzielnego bytu, staną się nieco mniej związane z cassiopeia_e [E] Twin Fang
  • Cassio nadal będzie nieco ciężka w kwestii strony wejściowej, zwłaszcza jeśli chodzi o częstotliwość
  • Unikanie zostania zatrutym nadal będzie główną rzeczą, której zechcesz uniknąć, grając przeciwko Wężowemu Uściskowi
  • Trucizny staną się mniej pospolitym rodzajem obrażeń zadawanych w czasie
  • Cassiopeia pozostanie magiem o krótkim/średnim zasięgu.

Co z tym cassiopeia_e [E] Twin Fang jest nie tak?

Zapewne zastanawiacie się, dlaczego Repertoir ciągle wraca do tego skilla naszej bohaterki. Okazuje się bowiem, że przeciętnie zadaje on aż 65% obrażeń, gdzie pozostałe 35% to mieszkanka wszystkich innych umiejętności, autoataków, wykorzystania przedmiotów i czarów! Celem jest osiągniecie złotego środka na poziomie 50%. cassiopeia_e [E] Twin Fang nadal ma pozostać tym, co zwiększa obrażenia, ale nie mogą być one całkowicie zależne od jednego klawisza.

rotten_cassiopeia_by_artsed-d5ijvdj

Weterani LoL-a ucieszą się zapewne, gdy dowiedzą się, że Riot chce przywrócić nieco dawnej Cassiopei. Kiedyś stanowiła ona trującego maga AoE ze skillem AP przypominającym autoatak, który definitywnie przeznaczony był do walk 1v1 i kite’owania przeciwnika. Co Wy na taką propozycję?

Źródło

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]