Jak zawsze kilka dni przez nową aktualizacją gry przygotowujemy dla Was podsumowanie cyklu z serwera PBE. Przed Wami Patchnote 5.11 – Aktualizacja zostanie zaaplikowana w nocy z środy na czwartek!
99 % tych zmian pokryje się z tymi będącymi w oficjalnej aktualizacji. Do tego czasu może się pojawić coś nowego, wtedy natychmiast uzupełnimy ten artykuł. Aby uzyskać przejrzystość newsa nie będzie posiadał on wielu grafik – te będziecie mogli obejrzeć w zamieszczonych linkach
Prehistoryczne Skiny
- Prehistoryczne skórki dla Anivi, Cho’Gatha oraz Renektona. Każda z nich będzie kosztowała 750 RP!
Tajemniczy Śmiech
Ulepszone Mapy
Ulepszone Skillshoty
Banery Teamów
- Do gry dodano banery teamów z lig LCS – zapewne nie będą one dostępne dla graczy, a jedynie używane podczas rozgrywek turniejowych
Zmiany w Balansie
Ashe
- Ranger’s Focus [Q]
- Umiejętność nie aktywuje się na budowlach
- Volley [W]
- Zredukowano obrażenia do 20/35/50/65/80 z 40/50/60/70/80
- Więcej o kontekście nerfów Ashe możecie przeczytać pod tym linkiem – Click!
Caitlyn
- Headshot [Bierna] – dodano nowy efekt – Headshot ignoruje 50 % bonusowego pancerza wroga
Ekko
- Bazowa prędkość ruchu zredukowana do 340 z 345
- Parallel Convergence [W]
- Koszt many zwiększony do 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70
- Maksymalne obrażenia z miniony i potwory mogą wynosić 150 zamiast 500
Jayce
- Transform: Mercury Cannon / Hammer [R] – Nie posiada możliwości rozwijania. Automatycznie na poziomach 6/11/16 zyskuje nowe efekty
- Transform: Mercury Hammer – Następny atak młotek zada dodatkowe 20/60/100/140 (0.4 AP) magicznych obrażeń. Jayce w tej formie zyskuje 5/15/25/35 Pancerza oraz Odporności na magię
- Transform: Mercury Cannon – Następny atak za pomocą działa obniży Pancerz i odpornoć na magię wroga o 10/15/20/25 %
- Przez tą zmianę inne umiejętności posiadają aż 6 poziomów.
- To the Stikes (Hammer [Q])
- Obrażenia wynoszą 20/60/100/140/180/220 zamiast 20/65/110/155/200
- Cooldown wynosi 16/14/12/10/8/6 zamiast 16/14/12/10/8
- Spowolnienie wynosi 30/35/40/45/50/55 zamiast 30/35/40/45/50 %
- Shock Blast (Gun [Q])
- Obrażenia wynoszą 60/120/170/220/270/320 zamiast 60/115/170/225/280
- Lightning Field (Hammer [W])
- Obrażenia wynoszą 100/160/220/280/340/400 zamiast 100/170/240/310/380
- Hyper Charge (Gun [W])
- % dodatkowych obrażeń wynosi 70/78/86/94/102/110 zamiast 70/80/90/100/110 %
- Cooldown wynosi 13/11.4/9.8/8.2/6.6/4 zamiast 13/11/9/7/5 sekund
- Thundering Blow [Hammer [E])
- Obrażenia wynoszą 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20 % zamiast 8/11/14/17/20 %
- Cooldown wynosi 15/14/13/12/11/10 zamiast 14/13/12/11/10 sekund
- Acceleration Gate (Gun [E])
- Bonus do prędkości ruchu wynosi 30/35/40/45/50/55 zamiast 30/35/40/45/50 %
Katarina
- Shanpo [E] – zredukowano obrażenia do 40/70/100/130/160 z 60/85/110/135/160
- Shanpo [E] – zmniejszono przelicznik do 0.25 z 0.4 AP
LeBlanc
- Ethereal Chains [E] – zredukowano szerokość umiejętności do 55 z 70
- Distortion [W] – zredukowano prędkość lotu z 1600 do 1300
Malphite
- Brutal Strikes [W]
- Biernie: Malphite zyskuje 10/15/20/25/30 % dodatkowego pancerza
- Aktywnie: Bazowe ataki Malphite zadają dodatkowe 20/40/55/70/85 % (+0.15 AP) obrażeń fizycznych okolicznym wrogom
Shyvana
- Burnout [W]
- 25 % obrażeń jest zaaplikowanych ponownie, gdy Shyvana zaatakuje bazowym atakiem wroga
Sivir
- On the Hunt [R]
- Czas maksymalnego przyspieszenia (60 %) został redukowany o dwie sekundy o 1 sekundę na 2 poziomie umiejętności oraz o 2 sekundy na trzecim poziomie umiejętności
Shen
- Zwiększono bazową odporność na magię do 32 z 30
- Zwiększono przyrost odporności na magię na poziom do 1.25 z 0
- Ki Strike [Bierna]
- Zmniejszono cooldown do 9/8/7 (na poziomach 1/7/13) z 9 sekund
- Shadow Dash [E]
- Koszt energii obniżono do 100/95/90/85/80 z 100 na każdym poziomie umiętności
Zmiany w przedmiotach
Luden’s Echo
- Przelicznik AP został zredukowany do 10 z 15 %
- Zdobywane ładunki wynikające z używania umiejętności zmniejszone do 10 z 20