Oto wypowiedź Gypsylorda tłumacząca zmiany u Jinx:
“Zmniejszyliśmy minimalne obrażenia dla jej [R]. Maksymalne pozostają bez zmian […]. Dodatkowo zastanawiam się nad jej kolejnymi zmianami:
- Super Mega Death Rocket [R]
- Zmiana minimalnych obrażeń z 125/175/225 (0.5 Bonus AD) na 25/35/45 (+1.0 Bonus AD) – % HP pozostawiamy bez zmian
Chcę, aby Jinx miała o wiele mniejsze obrażenia z [R], jeśli będzie biła się w zwarciu z przeciwnikiem. Poniżej podaję liczby, które obrazują zmiany nad którymi się zastanawiam:
- [R] w zasięgu minimalnym
- 25/35/45 (+1.0 Bonus AD) zamiast 125/175/250 (+0.5 Bonus AD)
- [R] w zasięgu minuguna (czyli 525 Range)
- 110/155/200 (+0.45 Bonus AD) zamiast 175/245/315 (+0.7 Bonus AD)
- [R] w zasięgu rakiet (czyli 700 Range)
- 135/190/245 (+0.55 Bonus AD) zamiast 185/260/335 (0.75 Bonus AD)
- [R] w zasięgu Zap! [E] (czyli 1500 Range)
- Obrażenia bez zmian”
Grypsylord kontynuuje:
“Jinx jest obecnie jednym z najsilniejszych bohaterów League of Legends. Jest niezwykle toksyczna, ponieważ nie ma praktycznie możliwości, aby ją skontrować. Posiada daleki zasięg AA, mobilność z umiejętności biernej oraz duże obrażenia z innych skilli. […] Jinx za szybko snowballuje, kilka zabójstw jej wystarcza, aby pociągnąć całą grę. […] Posiada ona jedno z najwyższych win ratio w grze (55 %). Z pewnością nie są to jej ostatnie nerfy, każdy kolejny będzie dążył do tego, aby Jinx sobie gorzej radziła z przeciwnikiem, gdy ten wejdzie z nią w krótki zasięg”