Z pewnością zauważacie, że niektórzy top lanerzy zarówno na rozgrywkach e-sportowych jak i na solo Q budują przedmiot do junglowania na top lane. Chodzi tutaj oczywiście o zestawienie Smite + Teleport z Skirmisher's Sable i ulepszeniem Ciderhulk. Jaki to ma sens? Kiedy powinniśmy tak się budować?
Dlaczego?
Pierwsze pytanie jakie sobie możemy zadać to – “Dlaczego?”
- Cuderhulk posiada niesamowity stosunek ceny do tego co oferuje
- +300 HP
- +25 % Bonusowego HP
- 17-51 obrażeń magicznych AoE (Podczas walki zadaje więcej obrażeń aniżeli Sunfire)
- Skirmisher’s Sable i oczywiste z nim powiązanie czaru przywoływacza Smite jest niezwykle silnym zestawieniem
- Przeciwnik zadaje 20 % mniej obrażeń w kierunku naszego bohatera
- Po użyciu Smite na przeciwnika zadajemy, aż (54 + 6 na poziom (maks 162) dodatkowych nieuniknionych obrażeń. Maksymalnie możemy zadać 486 nieuniknionych obrażeń przeciwnikowi.
- Możesz przez całą grę farmić Grompa (swojego lub przeciwnika). Co zapewni Ci za każdym dodatkowe 92 złota. Dodatkowo otrzymamy buff, który będzie zadawał 10 + 5 % bonusowego HP magicznych obrażeń atakującym nam wrogom
- Posiadamy dodatkowy Smite w teamie co umożliwia lepszą kontrolę smoków oraz barona
A jakie są tego minusy?
- Musimy poświęcić inny czar przywoływacza zazwyczaj Flash
- Nie będziemy posiadać tak szybko pancerza
Jacy bohaterowie?
Przede wszystkim Ci co do niedawna budowali Sunfire Cape, obecnie najpopularniejszymi bohaterami do tej taktyki są: