Jak dobrze wiemy Cassiopeia po reworku stała się jeszcze słabszym bohaterem aniżeli wcześniej. Na oficjalnym forum Riotu pojawiła się wypowiedź jednego z pracowników o przyszłych zmianach syczącej trucicielki.
Oto wypowiedź Riot Stashu:
“Cześć! Chciałbym Wam przedstawić szczegóły dotyczące przyszłych zmian Cassiopei. Bardzo się cieszę z faktu, że tak aktywnie uczestniczyliście w dyskusji na jej temat. Widać w tym Waszą pasję. […] Oto rzeczy, które były najbardziej przeszkadzają Wam u obecnej “Snake Lady”:
- Cassiopeia przestała być trującym magiem
- Całkowicie się z tym zgadzam. Tu była jej siła i aspekt rozpoznawczy. Przywrócimy go
- Aspect of the Serpent [Umiejętność bierna] jest beznadziejna
- Nie było to planowane jednak faktycznie zmusza ona zbytnio do farmienia minionów
- Brakuje długiego zasięgu umiejętności, obrażeń obszarowych oraz trucizn
- Mamy nadzieję, że uda nam się zbalansować wszystkie te zależności. Chcemy aby mogła ona zarówno zadawać obrażenia obszarowe jak i wykończyć pojedynczy cel z [E]. Chcemy aby trucizna była silna w pojedynczy cel a słabsza w aspekcie obszarowym. Chcemy aby [Q] było znowu najważniejszą i zadającą najwięcej obrażeń umiejętnością
A tutaj konkretne zmiany, które wprowadzimy na PBE:
- Postać Węża [Umiejętność Bierna]
- Nie będzie zapewniała ładunków w przypadku zatruwania przeciwnik jednostek lub używaniu [E] na przeciwników
- Cassiopeia będzie zyskiwać jeden ładunek co 6 sekund (10 na minutę) oraz ładunek za każdą sekundę, w której przeciwnik jest zatruty
- Bonusy będą przesunięte na inną ilość ładunków
- Trujący Wybuch [Q]
- Jak się okazuję, ta umiejętność używa starej mechaniki i jej opóźnienie od zawsze było niekonsekwentne, co skutkowało aktywacją między ~0.25s a 0.5s po użyciu. Oznacza to, że ‘zmiana’ do 0.3s opóźnienia praktycznie rzecz biorąc nie zmieniła nic. Naprawimy to w ten sam sposób, co w przypadku Rupture i Dark Matter w przeszłości, by ujednolicić jej czas bicia. Zaczniemy z 0.35s czasem opóźnienia, co ostatecznie powinno skutkować w umiejętności dużo bardziej niezawodnej (zmiana polepszy umiejętność) i zobaczymy, czy musimy jeszcze coś z nią robić
- Mizmat [W]
- Bez zmian
- Podwójny Kieł [E]
- Nie będzie przywracało many w przypadku zabicia jednostki (jednak jego koszt zostanie zredukowany)
- Będzie nakładało na przeciwnika klątwę, która będzie sprawiała, że otrzyma on więcej obrażeń od kolejnych trucizn
- Poprawimy samo castowanie umiejętności, aby było one szybsze
- Pomyślimy nad zmianą cooldownów, może zostanie on zwiększony, jednak Cassiopeia nie będzie się zatrzymywała w miejscu, aby wyczarować umiejętność
- Spojrzenie Meduzy [R]
- Bez Zmian