r.

Cassiopeia na celowniku Riotu

Jak dobrze wiemy Cassiopeia po reworku stała się jeszcze słabszym bohaterem aniżeli wcześniej. Na oficjalnym forum Riotu pojawiła się wypowiedź jednego z pracowników o przyszłych zmianach syczącej trucicielki.

Oto wypowiedź Riot Stashu:

“Cześć! Chciałbym Wam przedstawić szczegóły dotyczące przyszłych zmian Cassiopei. Bardzo się cieszę z faktu, że tak aktywnie uczestniczyliście w dyskusji na jej temat. Widać w tym Waszą pasję. […] Oto rzeczy, które były najbardziej przeszkadzają Wam u obecnej “Snake Lady”:

  • Cassiopeia przestała być trującym magiem
    • Całkowicie się z tym zgadzam. Tu była jej siła i aspekt rozpoznawczy. Przywrócimy go
  • Aspect of the Serpent [Umiejętność bierna] jest beznadziejna
    • Nie było to planowane jednak faktycznie zmusza ona zbytnio do farmienia minionów
  • Brakuje długiego zasięgu umiejętności, obrażeń obszarowych oraz trucizn
    • Mamy nadzieję, że uda nam się zbalansować wszystkie te zależności. Chcemy aby mogła ona zarówno zadawać obrażenia obszarowe jak i wykończyć pojedynczy cel z [E]. Chcemy aby trucizna była silna w pojedynczy cel a słabsza w aspekcie obszarowym. Chcemy aby [Q] było znowu najważniejszą i zadającą najwięcej obrażeń umiejętnością

A tutaj konkretne zmiany, które wprowadzimy na PBE:

Cassiopeia.Postać_Węża

 

  • Postać Węża [Umiejętność Bierna]
    • Nie będzie zapewniała ładunków w przypadku zatruwania przeciwnik jednostek lub używaniu [E] na przeciwników
    • Cassiopeia będzie zyskiwać jeden ładunek co 6 sekund (10 na minutę) oraz ładunek za każdą sekundę, w której przeciwnik jest zatruty
    • Bonusy będą przesunięte na inną ilość ładunków

Cassiopeia.Trujący_Wybuch

  • Trujący Wybuch [Q]
    • Jak się okazuję, ta umiejętność używa starej mechaniki i jej opóźnienie od zawsze było niekonsekwentne, co skutkowało aktywacją między ~0.25s a 0.5s po użyciu. Oznacza to, że ‘zmiana’ do 0.3s opóźnienia praktycznie rzecz biorąc nie zmieniła nic. Naprawimy to w ten sam sposób, co w przypadku Rupture i Dark Matter w przeszłości, by ujednolicić jej czas bicia. Zaczniemy z 0.35s czasem opóźnienia, co ostatecznie powinno skutkować w umiejętności dużo bardziej niezawodnej (zmiana polepszy umiejętność) i zobaczymy, czy musimy jeszcze coś z nią robić

Cassiopeia.Miazmat

 

  • Mizmat [W]
    • Bez zmian

Cassiopeia.Podwójny_Kieł

  • Podwójny Kieł [E]
    • Nie będzie przywracało many w przypadku zabicia jednostki (jednak jego koszt zostanie zredukowany)
    • Będzie nakładało na przeciwnika klątwę, która będzie sprawiała, że otrzyma on więcej obrażeń od kolejnych trucizn
    • Poprawimy samo castowanie umiejętności, aby było one szybsze
    • Pomyślimy nad zmianą cooldownów, może zostanie on zwiększony, jednak Cassiopeia nie będzie się zatrzymywała w miejscu, aby wyczarować umiejętność

Cassiopeia.Spojrzenie_Meduzy

 

  • Spojrzenie Meduzy [R]
    • Bez Zmian