r.

Rework Viktora! Znamy szczegóły!

Rework Viktora zbliża się wielkimi krokami, dziś Riot przedstawił nam pierwszą propozycję nowych umiejętności.  W niedługim czasie zdamy Wam relację Video z serwera PBE, abyście mogli zobaczyć nowego Viktora w akcji

Ogólnie

bBtDMim

  • Nowy Splash Art
  • Poprawiono Animację Ataku

[Pasyw] Glorius Evolution

resize

  • Viktor zaczyna grę z Hex Core. Może być on ulepszany 3 razy. Każde ulepszenie kosztuje 1000 złota. Każde ulepszenie zapewnia +25 AP, 100 many oraz 6 AP za poziom postaci. Gdy kupimy ostatnie ulepszenie otrzymamy dodatkowo 500 many. Każde zakupione ulepszenie pozwali Viktorowi ulepszyć jedną z bazowych umiejętności. Gdy wszystkie z nich zostaną ulepszone (Q,W,E) dodatkowy bonus otrzyma również jego umiejętność specjalna.

[Q] Siphon Power

resize (1)

  • Zwiększono zasięg o 100
  • Zmieniono cooldown na 10/8.5/7/5.5/4 sekund
  • Obniżono obrażenia do 50/60/80/100/120 (0.2 AP)
  • Wzmocniony Auto-atak zada 15-200 (w zależności od poziomu Viktora) (+0.5 AP) obrażeń Magicznych
  • Wartość tarczy została zmieniona na 30/50/70/90/110 (+0.2 AP)
  • Czas trwania tarczy oraz prędkość do ruchu (po ulepszeniu Hex Core) będzie trwała 2.5 sekundy. Będą trwały ode od momentu wyczarowania umiejętności

[W] Gravity Field

resize (2)

  • Zwiększono zasięg do 700
  • Pułapka szybciej się rozkłada
  • Przy ulepszeniu Hex Core zestunowani wrogowie zostaną przyciągnięci do środka pułapki

[E] Death Ray

resize (3)

  • Po ulepszeniu Hex Core po linii lasera rozpocznie się eksplozja zadająca takie same obrażenia jakie dokonała podstawa umiejętności wcześniej nie trafionym celom. Jeśli cel został trafiony podstawą umiejętności eksplozja zada 40 % obrażeń

[R] Chaos Storm

resize (4)

 

  • Obniżono czas castowania do 0.25 sekundy (wcześniej 0.33)
  • Cooldown zmniejszono do 120/110/100 sekund
  • Chmura będzie poruszać się z maksymalną prędkością w kierunku Viktora
  • Obszar umiejętności zwiększono do 325 (wcześniej 250)
  • Zmniejszono obszar w którym zadawane są obrażenie rozłożone  w czasie do 325 (wcześniej 350)
  • Obrażenie rozłożone w czasie zmieniono na 30/60/90 (+0.2 AP)
  • Obrażenia rozłożone w czasie będą zadawane co 0.5 sekundy (wcześniej 0.25)
  • Umiejętność nie będzie uciszała jednak będzie przerywać “channelingi”
  • Przy ulepszeniu Hex Core chmura będzie poruszać się 20 % szybciej