Patch 4.12 zawitał na oficjalne serwery więc nadszedł czas dla twórców na ponowne rozpoczęcie prac na serwerze PBE
Nowa ikona gry
Nowy Klient
Zamiast screenów proponujemy Wam 2 minutowy filmik z miłym lektorem
Bohaterowie
Braum
- Concussive Blows [pasyw] – obniżono obrażenia przy stunie do 32 + 8 na poziom z 38 + 12 na poziom
- Stand Behind Me [W] – koszt many zwiększono do 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70
- Glacial Fissure [R] – spowolnienie, które otrzymuje się gdy przemierza się szczelinę trwa 0,25 sekundy zamiast 1,5
Olaf
- Udertow [Q] – zredukowano cooldown do 7 sekund z 8
- Vicious Strikes [W] – zwiększono leczenie do 1 % za każde 2 % brakującego HP z 1 % za każde 2,5 % brakujacego HP
- Ragnarok [R] – obniżono cooldown do 100/80/80 z 120/100/80
Rammus
- Tremors [R] – od teraz umiejętność posiada znacznik, który pokazuje jej zasięg
Sona
Ponownie na PBE zawitała sona z zreworkowanymi umiejętnościami (reworku nie doczekaliśmy się wbrew oczekiwaniu w patchu 4.12)
- Power Chord (um. pasywna)
- obrażenia Q zmniejszone do +50% obrażeń z 100 % obrażeń
- Hymn of Valor (Q)
- tworzy aurę o wielkości 350 jednostek na 3 sekundy
- Sona oraz sojusznicy wykonując następny autoatak, zadają dodatkowo 40/50/60/70/80 (+0.25 AP) obrażeń magicznych
- Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
- czas odnowienia zwiększony do 10 z 7
- już nie dodaje AP oraz AD
- koszt many zwiększony o 5 na każdym poziomie (50/55/60/65/70)
- tworzy aurę o wielkości 350 jednostek na 3 sekundy
- Aria of Perseverance (W)
- leczy Sone oraz najbardziej zranionego przeciwnika o 25/50/75/100/125 (+ 0.25 AP) HP
- wartość leczenia jest zwiększona o 1%, za każdy brakujący procent zdrowia sojusznika oraz Sony
- tworzy aurę o wielkości 350 jednostek na 3 sekundy
- Sona oraz sojusznicy otrzymują tarczę pochłaniającą 40/60/80/100/120 (+0.2 AP) obrażeń
- Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
- czas odnowienia zwiększony do 10 z 7
- już nie dodaje MR oraz armoru
- koszt many zwiększony o 5 na każdym poziomie (65/70/75/80/85)
- Song of Celerity (E)
- dodaje sojusznikom 13%/14%/15%/16%/17% + (7.5%/100 AP) szybkości ruchu
- tworzy aurę o wielkości 350 jednostek na 3 sekundy
- sojusznicy dotknięci aurą otrzymują 10%/11%/12%/13%/14% szybkości ruchu
- Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
- czas odnowienia zwiększony do 10 z 7
- Crescendo (R)
- zwiększanie poziomu tej umiejętności, zwiększa siłę aur w innych skillach
- samo ulti działa jak wcześniej stunując przeciwników
- +10/20/30 dodatkowych obrażeń dla Hymn of Valor
- +10/20/30 dodatkowej tarczy dla Aria of Perseverance
- +2%/4%/6% szybkości ruchu dla Song of Celerity