W końcu doczekaliśmy się konkretów związanych z reworkiem Skarnera
Wypowiedź została zamieszczona na oficjalnym forum przez pracownika Riot Scruffiego:
“Cześć,
Na PBE zawitał nowy gameplay oraz zmiany graficzne u Skarnera. Chcemy, aby siła Skarnera leżała w jego efektach CC i możliwości przylgnięcia do przeciwnika, jednak równocześnie chcemy wyeliminować dotychczasowe błędy jego gameplayu. Dodatkowo dodaliśmy nowe efekty do jego pasywu oraz [W]. Oto pełna lista jego zmian:
- [Pasyw] Crystallizing Sting
- Czary Skarnera zadające obrażenia nakładają na przeciwnika oraz duże potwory truciznę o nazwie Crystal Poison
- Jeśli Skarner zaatakuje cel z 3 stackami Crystal Poison otrzyma on dodatkowe 20-105 obrażeń oraz zostanie zestunowany na okres 0,5/0,75/1 sekundy
- Po stunie cel nie będzie mógł otrzymywać przez okres 6 sekund nowych stacków Crystal Poison
- [Q] Crystal Slash
- Crystal Energy Bonus: Skarner otrzymuje 3/4/5/6/7 % AS za każdy stack
- Autoataki redukują cooldown umiejętności o 0,5 sekundy (podwójna wartość, jeśli atakowany jest przeciwnik)
- Bazowe obrażenia fizyczne zredukowane do 20/30/40/50/60 z 25/40/55/70/85
- Przelicznik AD zredukowany do 0,4 z 0,8
- Bazowe obrażenia magiczne zredukowane do 20/30/40/50/60 z 24/36/48/60/72
- Przelicznik AP zredukowany do 0,2 z 0,4
- [W] Crystalline Exoskeleton
- Zmniejszono cooldown do 13 sekund z 16
- [E] Fracture
- Bazowe obrażenia zmniejszone do 40/60/80/100/120 z 80/120/160/200/240
- Przelicznik AP zmieniony na 0,4 z 0,7
- Cooldown obniżony do 12 sekund z 14
- [R] Impale
- Cooldown obniżony do 100/90/80 sekund z 130/120/100
- Impale sprawia, że stracki Crystal Posion wybuchają zadając dodatkowo 50/75/100 obrażęń za każdy stack nałożony na cel