League of Legends r.

Zmiany przedmiotów w patchu 11.3

Mark Yetter ujawnił zmiany przedmiotów, które pojawią się w najbliższej aktualizacji.

Zobacz też:

Patch 11.3 – kiedy?

Patch 11.3 jest planowany na środę, 3 lutego 2021 r.

Nerfy

Deadman’s Plate

  • Zdrowie: 475 ⇒ 400.

Goredrinker

  • Uzdrowienie przy użyciu: 12% ⇒ 8% brakującego zdrowia.

Ironspike Whip

  • Miniony i potwory nie otrzymują już podwójnych obrażeń poniżej 50% zdrowia.

Ravenous Hydra

  • Wszechwampiryzm: 15% ⇒ 8-16% zależnie od poziomu bohatera.

Staff of Flowing Water

  • AP: 60 ⇒ 50.

Sterak’s Gage

  • Bazowa tarcza: 200 ⇒ 100.
  • Czas trwania tarczy: 5 sekund ⇒ 4 sekundy.

Zhonya’s Hourglass

  • Koszt Seeker’s Armguard: 900 sztuk złota ⇒ 1000 sztuk złota.
  • Całkowity koszt: 2500 sztuk złota ⇒ 2600 sztuk złota.

Buffy

Banshee’s Veil

  • AP: 65 ⇒ 80.
  • Koszt: 2500 sztuk złota ⇒ 2600 sztuk złota.

Chemtech Putrifier

  • Przyspieszenie umiejętności: 15 ⇒ 20.
  • Nowość: uzdrawianie lub osłanianie sojusznika tarczą sprawi, że jego kolejny atak nałoży Głębokie Rany o wartości 60% obrażeń na 3 sekundy.

Force of Nature

  • Prędkość ruchu za stack: 6 (maks. 30) ⇒ 8 (maks. 40).

Frozen Heart

  • Koszt: 2700 sztuk złota ⇒ 2500 sztuk złota.
  • Pancerz: 80 ⇒ 70.

Horizon Focus

  • AP: 100 ⇒ 115.
  • Minimalny zasięg Hypershot: 750 ⇒ 700.

Immortal Shieldbow

  • AD: 50 ⇒ 60.
  • Prędkość ataku: 15% ⇒ 20%.

Lord Dominik’s Regards

  • Przebicie pancerza: 25% ⇒ 35%.

Phantom Dancer

  • AD: 0 ⇒ 20.
  • Prędkość ataku: 45% ⇒ 25%.
  • Przepis: Dagger ⇒ Long Sword.
  • Maks. liczba stacków, by otrzymać bonus prędkości ataku: 5 ⇒  3.
  • Bonusowa prędkość ataku przy maks. liczbie stacków: 40% ⇒ 30%.

Silvermere Dawn

  • AD: 35 ⇒ 40.
  • Zdrowie: 200 ⇒ 300.

Verdant Barrier

  • Zmiana pasywu: zabicie jednostki zapewnia 1 MR (maks. 15).
  • Koszt: 1200 sztuk złota ⇒ 1000 sztuk złota.

Poprawki

Eclipse

  • Tarcza: 150 (75 w przypadku postaci zasięgowych) ⇒ 180 (90 w przypadku postaci zasięgowych).
  • Wszechwampiryzm: 10% ⇒ 5-10% zależnie od poziomu bohatera.

Leeching Leer

  • Wszechwampiryzm: 10% ⇒ 5%.
  • Zdrowie: 150 ⇒ 250.

Riftmaker

  • Wszechwampiryzm: 15% ⇒ 8-16% zależnie od poziomu bohatera.
  • Zdrowie: 150 ⇒ 250.