League of Legends r.

Jak powstawały skórki FunPlus Phoenix?

Jak powstawały skórki FunPlus Phoenix i dlaczego wyglądają tak, a nie inaczej?

Skórki FPX

FPX (FunPlus Phoenix) / Worlds 2019 / skins, skórki / League of Legends

Chromy Elite

Kto zajmował się skórkami?

  • Dyrektor kreatywny: Seth Haak
  • Dyrektor kreatywny chrom: Yanmo Zhang
  • Menedżer ds. rozwoju: Corey Novak
  • Producent: Devin O’Brien
  • Grafik koncepcyjny: Thomas Randby
  • Grafik techniczny: Justin Callanan
  • VFX: Obi McDonald, Kevin Todd
  • Animacje: Christopher Hsing, Matthew Johnson, Daniel Zettl
  • Dźwięki: Daniel Kim, Riot Zabo

Dlaczego skórki wyglądają
w ten sposób?

O wyglądzie skórek nie zadecydował wyłącznie motyw kolorystyczny drużyny. Duży wpływ na ich ostateczną formę miała idea feniksa, która pojawia się nie tylko w nazwie drużyny, ale też towarzyszyła Mistrzostwom Świata 2019: piosenką wydaną jako ta na Worldsy był przecież Phoenix, również sukces FPX jest porównywany do odrodzenia feniksa z popiołów – o czym wspomniał Seth Haak:

Wydawało się, jakby zaczęli jako ten kiepski, słabszy zespół, potem się odrodzili i wyszli [z popiołów], płonąc jak ten ognisty, ognisty feniks.

Motyw ten jest więc widoczny nie tylko w ognistych efektach wizualnych, ale też w detalach i wzorach (np. w ulcie Thresha). Konieczne było jednak wyznaczenie takiego kierunku, który nie sprawiłby, że skórki FPX stałyby się zbyt podobne do skinów Infernal i tych inspirowanych anime.

Warto też zwrócić uwagę na Vayne: w jej recallu pojawiają się cztery koty – są to bezdomne koty, którymi drużyna się opiekuje na co dzień.

Wypowiedzi graczy

Liu “Crisp” Qing-Song (support, FPX Thresh):

Chcę, aby ten skin dawał ludziom poczucie zagrożenia i strachu, kiedy zobaczą, że ta postać rzuca umiejętność lub nagle pojawia się naprzeciwko ciebie.

Kim “GimGoon” Han-saem (top, FPX Gangplank):

Chcę uderzania w stół w bardzo, bardzo wściekły sposób.

Lin “Lwx” Wei-Xiang (bot, FPX Vayne):

Powiedziałem mu, żeby zrobił mnie fajniejszego.

Gao “Tian” Tian-Liang (dżungla, FPX Lee Sin):

Miałem nadzieję, że umiejętności będą miały specjalne efekty wizualne.

Koncepty skórek

Powstały trzy zupełnie różne koncepty skórek, które zostały zaprezentowane członkom drużyny. Na tej podstawie wyznaczono ostateczny kierunek prac.

Film