Mortdog podczas streama zdradził szczegółowe zmiany TFT w patchu 9.23.
Patch 9.23 – kiedy?
Patch 9.23 jest planowany na środę, 20 listopada.
Buffy
Klasy i żywioły
Ocean
- Mana na 4 sekundy: 15/30/50 ⇒ 15/35/60.
Warden
- Bonusowy pancerz: 125/275/450% ⇒ 150/300/450%.
Postacie
Aatrox
- Obrażenia: 250/500/750 ⇒ 250/500/1000.
Ashe
- Prędkość ataku: 0,7 ⇒ 0,8.
- Poprawiono skalowanie 3-gwiazdkowej Ashe, by miało zamierzoną wartość 250%.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Ashe nie otrzymywała wzmocnienia Blademaster, gdy jej umiejętność była aktywna.
Ezreal
- Mana: 0/40 ⇒ 0/30.
- Czas castowania: 0,5 sekundy ⇒ 0,25 sekundy.
- Obrażenia: 200/400/600 ⇒ 200/400/800.
Jax
- Obrażenia: 150/250/350 ⇒ 150/250/450.
Kindred
- Obrażenia: 150/325/500 ⇒ 150/325/650.
LeBlanc
- Obrażenia: 200/400/700 ⇒ 200/450/800.
Malphite
- Zdrowie: 800 ⇒ 850.
Nautilus
- Czas trwania ogłuszenia: 3/4/5 ⇒ 3/4/6.
- Obrażenia: 100/200/300 ⇒ 100/200/400.
Neeko
- Obrażenia: 100/200/300 ⇒ 100/200/350.
Sion
- Obrażenia: 200/400/600 ⇒ 200/400/800.
Skarner
- Mana: 0/75 ⇒ 0/65.
- Pancerz: 30 ⇒ 35.
Syndra
- Obrażenia: 175/350/525 ⇒ 175/350/600.
Taliyah
- Mana: 50/85 ⇒ 50/80.
- Czas trwania ogłuszenia: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
Taric
- Zdrowie: 850 ⇒ 900.
Thresh
- Tarcza z umiejętności: 200/300/400 ⇒ 250/400/600.
Volibear
- Obrażenia: 200/450/700 ⇒ 200/450/850.
- Umiejętność przywraca mu pełną manę, jeśli zabije cel.
Przedmioty
Dragon’s Claw
- Redukuje też obrażenia magiczne otrzymywane z efektów niebędących umiejętnościami (przedmioty, cechy etc.).
Nerfy
Klasy i żywioły
Glacial
- Szansa na ogłuszenie: 20/40/60% ⇒ 20/35/50%.
Shadow
- Mnożnik obrażeń: 50/100% ⇒ 45/85%.
Postacie
Ivern
- Tarcza: 200/400/600 ⇒ 200/350/500.
Malzahar
- Zdrowie minionów: 350 ⇒ 250.
- Od teraz prędkość ataku minionów zgadza się z przelicznikiem prędkości ataku Malzahara.
Maokai
- Pasywne uzdrowienie: 100/200/300 ⇒ 100/175/250.
Olaf
- Mana: 0/75 ⇒ 0/90.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Olaf wyglądał na ogłuszonego przez efekt Glacial, mimo że nadal atakował.
Singed
- Zdrowie: 1050 ⇒ 950.
- Obrażenia umiejętności: 250/500/2000 ⇒ 200/400/2000.
- Jednostki teraz otrzymują poprawną liczbę obrażeń z wielu ścieżek trucizny stworzonych przez Singeda.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Singed wyglądał na ogłuszonego przez efekt Glacial, mimo że nadal atakował.
Vladimir
- Obrażenia umiejętności i uzdrowienie: 200/350/500 ⇒ 200/325/450.
Yorick
- Zdrowie ghouli: 750/1250/1750 ⇒ 600/1000/1400.
- Prędkość ataku ghouli: 0,8 ⇒ 0,7.
Przedmioty
Frozen Heart
- Spowolnienie prędkości ataku: 35% ⇒ 25%.
Guardian Angel
- Postać nie otrzymuje już uzdrowień (np. z Redemption), gdy jest w trakcie wskrzeszania.
Iceborn Gauntlet
- Spowolnienie prędkości ataku: 35% ⇒ 25%.
- Naprawiono spowalniający prędkość ataku efekt Iceborn Gauntlet: od czasu do czasu pozostawał przez kilka rund.
Ionic Spark
- Obrażenia: 100 ⇒ 90.
Zmiany i poprawki
Ogólne
- Poprawki wyszukiwania drogi dla jednostek walczących w zwarciu.
- Wszystkie małe stwory w rundach PvE są rozumiane jako 1-gwiazdkowe.
- Wszystkie stwory Przywoływaczy są rozumiane jako 0-gwiazdkowe.
- Smok, Starszy Smok i Rift Herald są rozumiani jako 3-gwiazdkowi.
Klasy i żywioły
Light
- Kiedy jednostka Light umrze, pozostałe jednostki Light otrzymują dodatkową prędkość ataku i są uzdrowione o 25% maksymalnego zdrowia jednostki, która została zabita.
Postacie
Annie
- Annie nie otrzymuje już many, jeśli przywoła dwóch Tibbersów dzięki Mage’s Cap, a jeden z nich umrze.
Brand
- Obrażenia umiejętności: 250/450/650 ⇒ 300/450/600.
- Liczba odbić: 4/6/20 ⇒ 5/6/20.
Diana
- Od teraz orby nie będą trafiać kilku celów.
Dr Mundo
- Nie rzuca już umiejętności, gdy w zasięgu nie znajduje się żadna jednostka, którą mógłby trafić.
Kog’Maw
- Czary bohatera będą rzadziej chybiać.
Nasus
- Obrażenia umiejętności: 35/70/105 ⇒ 50/70/90.
- Bonusowe zdrowie z umiejętności: 200/400/600 ⇒ 250/400/550.
Qiyana
- Nie rzuca już umiejętności, gdy w zasięgu nie znajduje się żadna jednostka, którą mógłaby trafić.
Rek’Sai
- Obrażenia umiejętności: 200/550/900 ⇒ 250/550/850.
Vayne
- Obrażenia umiejętności: 8/12/16% ⇒ 9/12/15%.
Yasuo
- Trafienia na umiejętności: 3/5/7 ⇒ 4/5/6.
Bugfixy
Klasy i żywioły
Berserker
- Berskerkerzy walczący na odległość poprawnie nakładają obrażenia w stożku w miejscu swojego celu.
Woodland
- Niewidzialne jednostki Woodland nie liczą się już do bonusów cechy.
Postacie
Azir
- Azir nie przyzywa już żołnierzy do sąsiadujących nienamierzalnych jednostek (jak np. rośliny Zyry).
Renekton
- Od teraz umiejętność poprawnie zadaje obrażenia magiczne. Wskazówka zostanie zaktualizowana w następnym patchu.
Veigar
- Poprawiono wskazówkę, by jasno informowała, że natychmiastowo zabija postacie o mniejszej liczbie gwiazdek.
- Umiejętność Veigara dokonuje teraz egzekucji na jednostkach niebędących bohaterami, jeżeli ich liczba gwiazdek jest mniejsza niż liczba gwiazdek Veigara.
Vladimir
- Wyświetla się poprawna wartość uleczenia się bohatera.
Zed
- Obrażenia klonów Zeda są teraz poprawnie naliczane przez licznik obrażeń.
Zyra
- Poprawniono prędkość ataku i czas trwania przywołanych roślin. Roślinki nie będą okazjonalnie wskakiwać do rezerwy postaci.
Przedmioty
Inferno Cinder
- Od teraz Inferno Cinder poprawnie działa z Renektonem, Jaxem, Rek’Sai, Vayne i wzmocnionymi atakami z umiejętności Nami.
Spatula
- Od teraz przedmioty ze Spatuli poprawnie nie dublują statystyk ich komponentów.
Talisman of Light
- Od teraz Talisman of Light poprawnie przyznaje odporność na obrażenia magiczne.