Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: szczegółowe plany na patch 9.23

Mortdog podczas streama zdradził szczegółowe zmiany TFT w patchu 9.23.

Patch 9.23 – kiedy?

Patch 9.23 jest planowany na środę, 20 listopada.

Buffy

Klasy i żywioły

Ocean

  • Mana na 4 sekundy: 15/30/50 ⇒ 15/35/60.

Warden

  • Bonusowy pancerz: 125/275/450% ⇒ 150/300/450%.

Postacie

Aatrox

  • Obrażenia: 250/500/750 ⇒ 250/500/1000.

Ashe

  • Prędkość ataku: 0,7 ⇒ 0,8.
  • Poprawiono skalowanie 3-gwiazdkowej Ashe, by miało zamierzoną wartość 250%.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ashe nie otrzymywała wzmocnienia Blademaster, gdy jej umiejętność była aktywna.

Ezreal

  • Mana: 0/40 ⇒ 0/30.
  • Czas castowania: 0,5 sekundy ⇒ 0,25 sekundy.
  • Obrażenia: 200/400/600 ⇒ 200/400/800.

Jax

  • Obrażenia: 150/250/350 ⇒ 150/250/450.

Kindred

  • Obrażenia: 150/325/500 ⇒ 150/325/650.

LeBlanc

  • Obrażenia: 200/400/700 ⇒ 200/450/800.

Malphite

  • Zdrowie: 800 ⇒ 850.

Nautilus

  • Czas trwania ogłuszenia: 3/4/5 ⇒ 3/4/6.
  • Obrażenia: 100/200/300 ⇒ 100/200/400.

Neeko

  • Obrażenia: 100/200/300 ⇒ 100/200/350.

Sion

  • Obrażenia: 200/400/600 ⇒ 200/400/800.

Skarner

  • Mana: 0/75 ⇒ 0/65.
  • Pancerz: 30 ⇒ 35.

Syndra

  • Obrażenia: 175/350/525 ⇒ 175/350/600.

Taliyah

  • Mana: 50/85 ⇒ 50/80.
  • Czas trwania ogłuszenia: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.

Taric

  • Zdrowie: 850 ⇒ 900.

Thresh

  • Tarcza z umiejętności: 200/300/400 ⇒ 250/400/600.

Volibear

  • Obrażenia: 200/450/700 ⇒ 200/450/850.
  • Umiejętność przywraca mu pełną manę, jeśli zabije cel.

Przedmioty

Dragon’s Claw

  • Redukuje też obrażenia magiczne otrzymywane z efektów niebędących umiejętnościami (przedmioty, cechy etc.).

Nerfy

Klasy i żywioły

Glacial

  • Szansa na ogłuszenie: 20/40/60% ⇒ 20/35/50%.

Shadow

  • Mnożnik obrażeń: 50/100% ⇒ 45/85%.

Postacie

Ivern

  • Tarcza: 200/400/600 ⇒ 200/350/500.

Malzahar

  • Zdrowie minionów: 350 ⇒ 250.
  • Od teraz prędkość ataku minionów zgadza się z przelicznikiem prędkości ataku Malzahara.

Maokai

  • Pasywne uzdrowienie: 100/200/300 ⇒ 100/175/250.

Olaf

  • Mana: 0/75 ⇒ 0/90.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Olaf wyglądał na ogłuszonego przez efekt Glacial, mimo że nadal atakował.

Singed

  • Zdrowie: 1050 ⇒ 950.
  • Obrażenia umiejętności: 250/500/2000 ⇒ 200/400/2000.
  • Jednostki teraz otrzymują poprawną liczbę obrażeń z wielu ścieżek trucizny stworzonych przez Singeda.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Singed wyglądał na ogłuszonego przez efekt Glacial, mimo że nadal atakował.

Vladimir

  • Obrażenia umiejętności i uzdrowienie: 200/350/500 ⇒ 200/325/450.

Yorick

  • Zdrowie ghouli: 750/1250/1750 ⇒ 600/1000/1400.
  • Prędkość ataku ghouli: 0,8 ⇒ 0,7.

Przedmioty

Frozen Heart

  • Spowolnienie prędkości ataku: 35% ⇒ 25%.

Guardian Angel

  • Postać nie otrzymuje już uzdrowień (np. z Redemption), gdy jest w trakcie wskrzeszania.

Iceborn Gauntlet

  • Spowolnienie prędkości ataku: 35% ⇒ 25%.
  • Naprawiono spowalniający prędkość ataku efekt Iceborn Gauntlet: od czasu do czasu pozostawał przez kilka rund.

Ionic Spark

  • Obrażenia: 100 ⇒ 90.

Zmiany i poprawki

Ogólne

  • Poprawki wyszukiwania drogi dla jednostek walczących w zwarciu.
  • Wszystkie małe stwory w rundach PvE są rozumiane jako 1-gwiazdkowe.
  • Wszystkie stwory Przywoływaczy są rozumiane jako 0-gwiazdkowe.
  • Smok, Starszy Smok i Rift Herald są rozumiani jako 3-gwiazdkowi.

Klasy i żywioły

Light

  • Kiedy jednostka Light umrze, pozostałe jednostki Light otrzymują dodatkową prędkość ataku i są uzdrowione o 25% maksymalnego zdrowia jednostki, która została zabita.

Postacie

Annie

  • Annie nie otrzymuje już many, jeśli przywoła dwóch Tibbersów dzięki Mage’s Cap, a jeden z nich umrze.

Brand

  • Obrażenia umiejętności: 250/450/650 ⇒ 300/450/600.
  • Liczba odbić: 4/6/20 ⇒ 5/6/20.

Diana

  • Od teraz orby nie będą trafiać kilku celów.

Dr Mundo

  • Nie rzuca już umiejętności, gdy w zasięgu nie znajduje się żadna jednostka, którą mógłby trafić.

Kog’Maw

  • Czary bohatera będą rzadziej chybiać.

Nasus

  • Obrażenia umiejętności: 35/70/105 ⇒ 50/70/90.
  • Bonusowe zdrowie z umiejętności: 200/400/600 ⇒ 250/400/550.

Qiyana

  • Nie rzuca już umiejętności, gdy w zasięgu nie znajduje się żadna jednostka, którą mógłaby trafić.

Rek’Sai

  • Obrażenia umiejętności: 200/550/900 ⇒ 250/550/850.

Vayne

  • Obrażenia umiejętności: 8/12/16% ⇒ 9/12/15%.

Yasuo

  • Trafienia na umiejętności: 3/5/7 ⇒ 4/5/6.

Bugfixy

Klasy i żywioły

Berserker

  • Berskerkerzy walczący na odległość poprawnie nakładają obrażenia w stożku w miejscu swojego celu.

Woodland

  • Niewidzialne jednostki Woodland nie liczą się już do bonusów cechy.

Postacie

Azir

  • Azir nie przyzywa już żołnierzy do sąsiadujących nienamierzalnych jednostek (jak np. rośliny Zyry).

Renekton

  • Od teraz umiejętność poprawnie zadaje obrażenia magiczne. Wskazówka zostanie zaktualizowana w następnym patchu.

Veigar

  • Poprawiono wskazówkę, by jasno informowała, że natychmiastowo zabija postacie o mniejszej liczbie gwiazdek.
  • Umiejętność Veigara dokonuje teraz egzekucji na jednostkach niebędących bohaterami, jeżeli ich liczba gwiazdek jest mniejsza niż liczba gwiazdek Veigara.

Vladimir

  • Wyświetla się poprawna wartość uleczenia się bohatera.

Zed

  • Obrażenia klonów Zeda są teraz poprawnie naliczane przez licznik obrażeń.

Zyra

  • Poprawniono prędkość ataku i czas trwania przywołanych roślin. Roślinki nie będą okazjonalnie wskakiwać do rezerwy postaci.

Przedmioty

Inferno Cinder

  • Od teraz Inferno Cinder poprawnie działa z Renektonem, Jaxem, Rek’Sai, Vayne i wzmocnionymi atakami z umiejętności Nami.

Spatula

  • Od teraz przedmioty ze Spatuli poprawnie nie dublują statystyk ich komponentów.

Talisman of Light

  • Od teraz Talisman of Light poprawnie przyznaje odporność na obrażenia magiczne.