Czy Riot naprawi klienta?
Tak. W pierwszej kolejności Riot zamierza naprawić problemy związane z wyborem bohaterów (czasami nie da się zatwierdzić wyboru, przez co przymusowo opuszczamy lobby). Następnie twórcy zajmą się pozostałymi częściami klienta. Pierwsze zmiany zobaczymy już w ciągu nadchodzących tygodni.
Czy hextech jest czystym źródłem energii, czy może powoduje jakiegoś rodzaju magiczne zanieczyszczenia?
Porównując z innymi źródłami energii dostępnymi dla Piltover, hextech jest najczystszą opcją. Po ustabilizowaniu i uruchomieniu matryca kryształowa działa nieprzerwanie i marnuje niewiele zasobów. Jako że mieszkańcy Piltover mają powszechny dostęp do hextechowych urządzeń, magia w tych regionach została upowszechniona (choć jest dość droga).
Chemtech jest łatwiej dostępny, ale używa się go w charakterze eksperymentalnym, jako że jest potencjalnie niebezpieczny.
Dlaczego Riot zwiększa tempo gry?
Z upływem lat czas trwania gier nieco się skrócił, ale nie jest to celowy zabieg. W ostatnim przedsezonie Riot wręcz zamierzał go utrzymać na obowiązującym poziomie. Ułatwiono również powroty do gry – co się udało, bo w 2019 roku są one częstsze niż w 2018 roku.
Rzeczywiście jednak skróciły się gry na SR w porównaniu do poprzednich sezonów. Zredukowano liczbę przesądzonych gier, przez co zmniejszyło się także prawdopodobieństwo powrotów. Z tego powodu Riot wprowadził odpowiednie sposoby wynagradzania tych graczy, którzy chcą wrócić do gry.
Inny powód skrócenia gier leży po prostu w graczach. Z czasem lepiej opanowali oni mechanikę mapy i gry, poprawili się w strategicznym podejściu do League of Legends.
Jeśli jednak gry skrócą się za bardzo, Riot będzie się starał je wydłużyć.