Pewnie wiele osób (w tym ja) czeka na zmiany Karmy. Dzisiaj otrzymaliśmy próbki zmian W od riotera NeuroCat, który postanowił podzielić się z nami pracami nad playstyle’em Karmy.
Na czym polegały zmiany?
Pierwsza wersja W:
W pierwszej wersji Rioterzy postanowili zmienić zaklęcie W do stanu przed reworkiem i je udoskonalić.
Niestety, ta wersja miała swoje problemy – wymagane było wielkie skupienie podczas teamfightu, aby Karma i sojusznicy dobrze się zgrali.
Druga wersja W:
W następnej wersji grupa projektowa postanowiła wprowadzić więcej kontroli Karmy dla gracza.
Usunięto możliwość połączenia łańcuchem (albo jak to Rioterzy – sznurkiem na pranie) przeciwnika i zastąpiono rzutem wolnym. Gdyby Karma nie miała sojusznika, z którym mogłaby się połączyć, zostałaby “odzielona” od swojego ciała, co dałoby jej kontrolę nad obydwoma postaciami i po chwili teleportację do ducha. Jednakże naraziłoby ją to na niebezpieczeństwo, więc po ulepszeniu W Karmy otrzymywała ona na kilka sekund ogromną redukcję obrażeń oraz prędkość ruchu w kierunku wrogów.
Niestety ta wersja także się nie przyjęła, gdyż Karma skupiała się na dive’owaniu zza pleców przeciwnika.
Trzecia wersja W:
Trzecia i ostatnia wersja nowego W była inna od poprzednich.
Rioterzy postanowili oddać jej kontrolę samego ducha, a następnie po zderzeniu się z przeciwnikiem (lub anulowaniu “sznurka”) tworzyłaby się eksplozja – podobna do R+Q.
Grupa projektowa zdała sobie sprawę, że odeszła od głównej mechaniki W.
Aktualnie Rioterzy postanowili na chwilę obecną zatrzymać zmiany W, aby zbadać inne kierunki Karmy.