Więcej o tej taktyce:
Cóż, była mowa o tym, że Riot się tym zajmie, więc oto wyniki tego wszystkiego
Meddler dzisiaj przekazał nam informacje, że w tym wypadku zmiany dotkną tylko kilku postaci, a nie całego systemu. Dzięki temu Riot uniknie kolejnych błędów w stylu efektu motyla.
Z ciekawostek – oto, co Riot chciał zmienić: kary do doświadczenia otrzymywanego z minionów, kiedy posiadamy item do jungli, zwiększenie doświadczenia w jungli czy limit jednego przedmiotu dla supportów na zespół.
Postacie, które otrzymają zmiany, i ich wytłumaczenie
- Master Yi
Usunięcie bonusowych obrażeń do minionów, więc dzięki temu nie będzie w stanie ich szybko zabijać.
Redukujemy koszt many na Q, aby zredukować nerfa w przypadku Mastera na linii/splitpushującego.
- Taric
Zmniejszenie bazowych obrażeń i zwiększenie przelicznika pancerza na E, więc jego efektywność nie będzie zależała tak bardzo od złota. Także zwiększenie CD jego ulta.
- Nunu
Nerf bonusa AP z W. Nadchodzi jego VGU (niedługo), a bonusy do AP nie są w jego nowych umiejętnościach. Ma to wpłynąć na inną, bliźniaczą taktykę, czyli Nunu + Karthus.