League of Legends r.

Nadchodzi lepsze i łatwiejsze niszczenie wież? Zmiana regeneracji zdrowia wież i inhibitorów

Czas na zmiany, których nie znajdziecie na PBE! W tym momencie zmieniła się zasada odnośnie tego, jak wieże oraz inhibitory odnawiają zdrowie - będzie coś "gamebreaking"?

I tak, tego naprawdę nie znajdziecie w PBE (pssst, jeżeli go nie widzieliście, to zobaczcie – link poniżej):


Testy nowych zmian regeneracji zdrowia wież i inhibitorów!

Zastanawiacie się, jak działa w tym momencie regeneracja zdrowia wież (tzn. na live)?

  • Aktualnie system działa tak: wieże odnawiają odrobinę zdrowia, kiedy są uszkodzone.

Ciekawe, ciekawe.

A co teraz Riot testuje?

Hmm, to może być ciekawe:

  • Wieże teraz (na PBE) regenerują zdrowie do najbliższej 1/3 wartości (tzn. zdrowie wieży dzielimy na 3 równe części itd.).

Kilka przykładów:

  1. Wieża ma 79% zdrowia – więc teraz zregeneruje się do 100%
  2. Wieża ma 50% zdrowia – więc teraz zregeneruje się do 66%
  3. W przypadku 32% -> do 33%

Dlaczego?

Meddler wyjaśnił to dość prosto – Riot chce, aby gracze mieli więcej możliwości ataku i w efekcie zniszczenia bazy przeciwnika.

Dzięki temu teraz jesteśmy w stanie przepchnąć wieżę do określonej ilości zdrowia (powiedzmy > 33%) – i mamy w tym cel. W tym momencie na live, niszcząc wieżę, stoimy przed takim wyborem:

  • albo niszczymy wieżę na amen i zyskujemy,
  • albo ją zostawiamy w połowie i zregeneruje ona swoje zdrowie – potem będziemy musieli od nowa ją niszczyć.

Wygląda to całkiem nieźle!