League of Legends r.

Przemyślenia Meddlera – 9 maja – Przesunięcie zmian Malzahara

Meddler, jak to ma w zwyczaju, znów publikuje swoje przemyślenia o obecnej sytuacji w Lidze. Na czym skupił się dzisiaj? Zapoznajcie się z jego opinią.

Jedna z najważniejszych zmian, czyli wprowadzenie smoka, została opisana w osobnym artykule. Click!

Lekkie zmiany Yoricka

Mamy kilka dobrych rzeczy dla Yoricka w 7.10 związanych z Istotami Mgły, które nie giną już, jeśli są zbyt daleko od Yoricka, a jego Q tworzy grób, nawet jeśli są już 4 inne groby, to umiejętność zamienia ostatnią istotę (zamiast nietworzenia niczego), a Mglista Dziewica dostaje bonusy za ulepszenie R, nawet gdy jest przywołana.

Dalej możemy przeczytać o Threshu i przedmiotach.

  • Thresh – środek sezonu był dla niego łaskawy. Wierzę, że jest to spowodowane ulepszeniem Starożytnej Monety, która dostarcza mu potrzebnej many oraz zmniejsza ryzyko zabrania farmy swojemu sojusznikowi, niż z Bransoletą Targonu. Może on też bardziej nękać przeciwników ze swoim E niż z Bransoletą. Stara Moneta także dawała mu te przywileje, ale nowa jest dla niego lepszym wyborem niż stara wersja.

  • Tanki rzucające się ze Słoneczną Peleryną – widzimy, że liczba obrońców, która poprzednio była grywalna, trochę się zbalansowała po zmianach wprowadzonych w Słonecznej Pelerynie. Nie jest to niespodzianką, gdy zauważymy, że mieli oni problemy z laningiem, który obejmowała Peleryna. Próbujemy pójść w stronę dostosowania poszczególnych zestawów tak, aby Peleryna nie była jedynym najlepszym rozwiązaniem.

  • Inne obserwowane przedmioty – BotRK, Taniec Śmierci, Całun Banshee, GA – wszystkie z nich są przez nas obserwowane. Nie są one w bardzo złej sytuacji, ale lepiej je śledzić bardziej niż zwykle.

Przesunięcie zmian Malzahara na 7.11

Mamy obecnie kilka większych zmian dla Rammusa, Heimerdingera oraz Malzahara. Rammus i Heimer powinni być gotowi na 7.10, ale (najprawdopodobniej) przetrzymamy jeszcze Malza do 7.11, ponieważ wymaga on dodatkowej pracy. Najprawdopodobniejszą zmianą jest ulepszenie jego R, aby móc rozdzielić obrażenia między źródło a wiązkę laserową, co daje lepsze zagrania w przypadku większej ilości przeciwników, w związku z tym pozwoli to nam włożyć więcej mocy w jego ratio.

Zgadzacie się ze zdaniem Meddlera? Może macie własną opinie na temat wprowadzanych zmian? Z chęcią poznam Wasze zdanie na ten temat w komentarzach.