W ciągu ostatniego roku Riot “rozjaśnił” kilka skórek, jednak wiele z nich pozostaje nadal całkowicie nietkniętych. Nadal na liście zbanowanych znajdują się:
- Project Ashe
- Project Ekko
- iBlitzcrank
- Astronautilus
- Eternum Nocturne
Dodatkowo w kliencie nie istnieją takie skórki jak:
- Skórki limitowane
- Victorius skiny
- Young Ryze
Dodatkowo od siebie dodam kilka rzeczy z artykułu sprzed pół roku. Usunąłem z niego te, które są naprawione (zapewne coś przeoczyłem).
Umiejętności trudne do zauważenia
- Opis działania: Pewna część posiada słabo widoczne animacje, które często zlewają się z tłem. Chwila nieuwagi i nasze oko nie zareaguje tak, jak powinno w przypadku małych kontrastów. Oto lista skórek, które posiadają takowy „defekt”:
- iBlitzcrank – słabo widoczny grab
- Steel Legion Lux – [Q] jest mniej widoczne aniżeli w innych jej skórkach
- Justicar Syndra, Arclight Varus i Vel’koz – posiadają niezwykle jasne animacje, które zlewają się z elementami mapy
- Masked Shaco – dymek przy użyciu [Q], który zazwyczaj zdradza szarżującego Shaco, jest o wiele trudniejszy do zauważenia
- Sad Robot Amumu – słabiej widoczne [Q]
- Creator Viktor – jego [W] jest tak mało kontrastowe do mapy, że można je przegapić w teamfighcie
- Atlantean Syndra – słabo widoczne kulki na rzece
- Hired Gun Lucian – mniej widoczne [Q]
- Soulstealer Vlad i Headhunter Nidalee – chyba nie muszę tłumaczyć, jak wyglądają zielone postacie i umiejętności na zielonej mapie?
- Ghost Bride Morgana – mało widoczne [Q]
- Werdykt: tu mamy przypadki związane z kolorami, a właściwie zbyt małym kontrastem, nie trzeba być daltonistą, aby coś w takim przypadku przeoczyć.
Wielkość bohaterów
Opis działania: W przypadku wielu skórek zostaje zmniejszony lub zwiększony model bohatera.
Skórki sprawiające, że postać i/lub jej umiejętności są mniejsze:
- Oktoberfest Gragas;
- Hired-Gun Graves;
- Prestigious LeBlanc;
- Totemic Maokai;
- Nunu Bot;
- Brolaf;
- Battlebunny Riven;
- Spetacular Sivir;
- Highland Tryndamere;
- Tango Twisted Fate;
- Heartseeker Vayne;
- Marquis Vladimir;
- Vandal Vladimir;
Skórki sprawiające, że postać lub umiejętność jest większa: Dodatkowo: Werdykt: okazuje się, że – co prawda – postacie i umiejętności są mniejsze lub większe, jednak posiadają identyczny hitbox (czyli obszar, w który można trafić). Co ma trafić, to trafi, problem jest jednak z celowaniem… co daje się odczuć. Nie możemy jednoznacznie powiedzieć, że skórki zapewnią wygraną, jednak animacje wielu umiejętności nie zostały przemyślane do końca przez Riot. Takowe niedoróbki są szczególnie niebezpieczne podczas starć drużynowych. O ile na linii nasz wzrok jest skupiony ściśle na jednym lub dwóch wrogach, to podczas wiru walki między 10 bohaterami z pewnością słabo widoczne animacje lub modele nieodpowiadające wielkości postaci i umiejętności robią wiele niepotrzebnego zamieszania w naszych oczach – w skutek czego możemy czegoś nie dostrzec lub podjąć błędną decyzję. A Wy zauważyliście jeszcze jakieś skórki dające przewagę? Co sądzicie o całej sprawie?Lepsze animacje AA
Skórki dające przewagę