Nie, wcale nie chodzi tu o długość lotu, a jego wysokość! Zastanawiało Was kiedyś to, jak wysoko może wzbić się niepozorne [Q]? Czy to nie wygląda na lekkiego buga?
Całkiem zastanawiające – im dalej od celu, tym pocisk wzbija się wyżej i wyżej. Nie leci on jednak prosto – pokonuje najpierw płaszczyznę X, potem wzbija się drastycznie w górę, a następnie nachyla się, jakby miał zaraz upaść, co jednak nie następuje, a animacja się zapętla.
Co prawda trudno nazwać to pełnoprawnym bugiem – zwykłe niedopatrzenie w tym, że [Q] Urgota mogłoby polecieć naprawdę daleko, biorąc pod uwagę mobilność Quinn. Z drugiej strony… podejrzanie często ostatnio występują takie błędy: ot, choćby znikający po wyskoku Aatrox. Mam nadzieję, że jednak kiedyś Riot zadba o to, aby problemy z animacjami zdarzały się jak najrzadziej…
Ktoś stąd gra Urgotem, mainuje?
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]