Dzisiaj rano, na forum League of Legends, Meddler napisał:
Dodajemy również zmiany do Syndry. Najprawdopodobniej pojawią się w aktualizacji 6.13. Chcemy skupić się na poprawie bugów:
1. Jej [W] Siła Woli nie chwyta 3 kul, wtedy gdy powinno (chwyta tylko jedną jeśli, nie kliknie się dokładnie na nią).
2. Kiedyś superumiejętność Syndry – Wyzwolona Moc – sprawdzała ilość dostępnej ilości mrocznych kul na początku użycia i po wystrzeleniu wszystkich strzałów. To zepsuło się kilka aktualizacji temu (wcześniej, w tym roku, nie wiem dokładnie, w której aktualizacji) co powodowało, że jej R sprawdza ilość dostępnej “amunicji” tylko na początku – to spowodowało, że odpowiednie zarządzanie czasem było trudniejsze niż zaplanowano i często to niszczyło niektóre comba.
3. Mroczne kule czasem stawały się nieinteraktywne, jeśli cel ulta Syndry zginął w czasie użycia umiejętności.
4. [W] Siła Woli dostaje czas odnowienia, gdy Syndra dostanie CC-ki (kontrola tłumu), uniemożliwiając jej rzucanie mrocznych kul, mimo że powinna móc to robić. Nie jesteśmy jednak pewni, czy udało nam się to naprawić.
Szukamy również przyczyn dlaczego postać zaczyna się jąkać po ulcie, co przeszkadzało wielu graczom. Niestety, ciężko wyśledzić przyczynę tego błędu.
Gracie Syndrą? Zauważyliście te błędy? Mamy nadzieje, że wszystkie poprawki będą udane i w kolejnej aktualizacji dostaniemy Syndrę w lepszym wydaniu.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]