Jak dobrze wiecie, na PBE Zed dostał porządnego nerfa. Jaki jest cel działań Riotu?
Na początek przypomnijmy, jakie zmiany konkretnie dostał Zed na serwerze testowym:
- Razor Shuriken [Q]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 70/105/140/175/210 z 75/115/155/195/235
- AD ratio zmniejszone do .9 z 1.0
- obrażenia z wielu uderzeń w ten sam cel zmienione na 75% z 50%
- Death Mark [R]
- procentowe obrażenia zwiększone do 30/40/50% z 25/35/45%
- AD ratio zmniejszone do .5 z 1.0
Dlaczego nerfią Zeda?
Oto wypowiedź Meddlera:
Chcemy przede wszystkim zredukować frustracją, gdy musimy grać przeciwko Zedowi. Mamy zamiar osłabić go szczególnie w fazie laningu i zmusić go do harrasu lub roamowania, co z pewnością również będzie miało wpływ na jego gorsze late game.
Dodatkowo przypomnijmy sobie wypowiedź RiotAsyrite:
Zed nie będzie natychmiastowo mógł bezmyślnie zlikwidować wybranego celu klikając [R]. Zyska on, gdy poprawie wykorzysta własne cienie.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]