Ile razy zdarzyło się wam że słyszycie przeciwnika w jakimś miejscu, a okazuję się że jest on znacznie bliżej niż wskazują na to wasze uszy? Otóż poniżej znajdziecie krótkie wyjaśnienie tego, dlaczego tak właśnie może się dziać, dowiedz się więcej o tym jak dźwięk w CS:GO może skutecznie oszukać twój mózg i zaburzyć twój odbiór tej gry.
O czym mowa? Oczywiście o dźwięku!
Filmik prezentuje zdolności SoundFlow – wersji bety programu, który pokazuje, jak dźwięk powinien się rozchodzić. Ukazano tu dyfrakcję (zjawisko, gdy fala dźwiękowa napotyka przeszkodę), echo i okluzję – zniekształcanie dźwięku.
Jak jest teraz z dźwiękiem w CS:GO?
Jest jednak pewien fix, który u niektórych graczy może minimalnie poprawić pozycjonowanie dźwięku. Dziękujemy Leszkowi i mamy nadzieję, że cokolwiek to pomoże.
Witam,
wiele osób ma problem z dźwiękiem w CS:GO w tym także ja. Grałem kiedyś długie lata w CS:S na XP i karcie Audigy 4 + słuchawki Audio-Technica SJ5. Teraz mam ten sam zestaw tylko na Windows 7 i przerzuciłem się na GO. Sterowniki do karty zainstalowałem wersja Daniel_K. Dźwięk po prostu nie jest tak przestrzenny i nie pozycjonuje za dobrze. W CS:S to była bajka, wszystko słyszałem, a sprzęt był ten sam. W CS:GO ustawiłem tak:
1) Creative Alchemy dodałem ścięzkę do GO
2) Creative soft ustawione na słuchawki
3) W grze ustawione na 5.1 (jak ustawie na słuchawki to w ogóle jest jakaś pomyłka, KOMPLETNIE nic się nie da spozycjonować)
4) Creative CMSS2 włączone
5) W Windows skonfigurowałem audio jako 5.1, wydaje się najlepiej
6) config cs dodałem:
dsp_enhance_stereo 1
snd_legacy_surround 1
Hope it works!
[latest_posts category=”counterstrike” count=”6″]