Wydano niewielki fix do patcha 0.11 - co w nim się pojawiło?
Karty – balans/aktualizacje/poprawki
Barik
- Architectonics
- Zmniejszono cooldown wieżyczki do 22s z 25s
- Zmniejszono cooldown wieżyczki do 22s z 25s
- Thumper XVI
- Zmniejszono czas do 1s z 1,5s
- Zmniejszono czas do 1s z 1,5s
Buck
- Concussion
- Zmniejszono obrażenia do 450 z 640
- Zmniejszono obrażenia do 450 z 640
- Tracer Rounds
- Od teraz zapewnia 5% zwiększenia precyzji
- Od teraz zapewnia 5% zwiększenia precyzji
Cassie
- Far Sight
- Od teraz redukuje cooldown umiejętności Scout o 10s
- Od teraz redukuje cooldown umiejętności Scout o 10s
Grohk
- Gale
- Zmniejszono redukcję obrażeń do 40% z 50%
- Zmniejszono redukcję obrażeń do 40% z 50%
- Lightning Rod
- Zmniejszono obrażenia do 120 na sekundę z 240
- Zmniejszono obrażenia do 120 na sekundę z 240
- Planted
- Zmniejszono czas trwania Root do 1,5s z 2s
- Zmniejszono czas trwania Root do 1,5s z 2s
Pip
- Poison Clouds
- Zmniejszono obrażenia do 475 przez 4s z 600
- Zmniejszono obrażenia do 475 przez 4s z 600
Skye
- Master Riding
- Zmniejszono przyśpieszenie na wierzchowcu do 45% z 60%
- Zmniejszono przyśpieszenie na wierzchowcu do 45% z 60%
- Short Fuse
- Zmniejszono skrócenie czasu eksplozji Time Bomb do 1s z 1,5s
Ajć, ten nerf trochę zaboli Pipa i Grohka, którym de facto praktycznie nikt nie gra… Wyczuwam tu trochę politykę Riotu. Sprawdzę jutro, jak ta poprawka ma się do gry.
Ankieta
Twórcy Paladins poprosili graczy, aby uzupełnili krótką ankietę – pytania rodzaju “kogo znerfić, kogo zbuffować”. Ciekawa jest jednak jedna kwestia – możemy wybrać, czego najbardziej chcielibyśmy w pierwszej kolejności. Znajduje się tam m.in. taka odpowiedź jak “dodanie skórek”. Czyżby, a może?
Ankietę znajdziemy tutaj
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]