Graves
Kontekst zmian: Graves po zmianach co prawda zadaje duże obrażenia, jednak osłabienie jego zasięgu było słabym pomysłem – pozbawiło go to miana prawdziwego strzelca. Zamierzamy ten błąd naprawić.
- Bazowe statystyki
- Zwiększono zasięg ataku z 425 do 625
- Przy obrażeniu krytycznym Graves wystrzeliwuje ze swojej strzelby 16 zamiast 8 pocisków
- Smoke Screen [W]
- Wrogowie posiadają teraz ograniczoną widoczność aż do momentu śmierci
- Collateral Damage [R]
- Umiejętność posiada globalny zasięg
Kog’Maw
Kontekst zmian: Win ratio Kog’Mawa spadło z 50 do 40%. Nie możemy czekać, podejmujemy natychmiastową próbę balansu. Podkreślimy główne zalety Kog’Mawa, jednak osłabimy jego inne atrybuty – tak, aby postać mogła być kontrowana.
- Bio-Arcane Barrage [W]
- Bonusowy zasięg ataków z 90/120/150/180/210 do 300/350/400/450/500
- Prędkość ataku, zamiast się podwajać, zwiększa się czterokrotnie aż do maksymalnej wartości 10.0 AS
- Podczas aktywacji nasze bazowe ataki ataki nie zadają obrażeń
Riven
Kontekst zmian: Niestety, przedsezonowe zmiany sprawiły, że stała się o wiele słabsza. Zostaliśmy zalani łzami rage kid graczy, którzy “mainują” Riven. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem, aby ta zacna część społeczności League of Legends nie musiała cierpieć.
- Riven została usunięta jako bohater
- 14 listopada będzie ostatnim dniem, w którym gracze będą mogli wybrać Riven we wszystkich kolejkach gry
- 15 listopada o godzinie 0:01 Riven będzie dezaktywowana, a jej portret zastąpi podobizna Teemo
Tryndamere
Kontekst zmian: Jeśli ktoś nie wie, dlaczego ta postać nosi takie, a nie inne imię, to odpowiadamy. Jednym z szefów Riotu jest Marc ‘Tryndamere’ Merrill. Sami zrozumiecie, nie chcemy stracić roboty. Aby zrobić “łaskę” bossowi, wprowadzamy zmiany, które zwiększą win ratio do 100%
- Undying Rage [R] – umiejętność została rozszczepiona na efekt aktywny oraz pasywny
- Pasywnie – Tryndamere nie może zostać zabity (umiejętność aktywuje się po wymarszu minionów z bazy)
- Aktywnie – Podczas aktywacji Tryndameree przez 30 sekund jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu. Cooldown umiejętności wynosi 12 sekund.
Yasuo
Kontekst zmian: Zauważyliśmy problem z losowością uderzeń krytycznych tego bohatera przed złożeniem dwóch przedmiotów, które dają mu 100 % szansa na kryta – bohater ten będzie mógł się dzięki zmianom skupić większej ilości budowanego AD. Oprócz tego zwiększamy mobilność Yasuo i szerokość jego ściany.
- Way of the Wanderer [Bierna]
- Yasuo posiada 100 % szans na uderzenie krytyczne (wcześniej ta szansa była podwojeniem naszej wartości critical chance)
- Uderzenia krytyczne zadają 150 % zamiast 90 % obrażeń
- Wind Wall [W]
- Szerokość ściany zmieniona z 300/350/400/450/500 na 600/700/800/900/1000
- Sweeping Blade [E]
- Zasięg umiejętności zwiększono z 475 do 900
- Yasuo nie potrzebuje wrogiego celu, aby użyć na nim umiejętności
Zed
Kontekst zmian: Nie ma cienia wątpliwości, że Zed niestety posiada zbyt dużo możliwości ogrywania przeciwników dzięki własnej mobilności, ograniczamy ją do tego stopnia, aby mógł być kontrowany przez inne postacie
- Living Shadow [W] oraz Death Mark [R]
- Usuwamy z obu umiejętności możliwość reaktywacji
Że co?!?! WTF How2Play? Jaja sobie robicie! Unlike! – pewnie ciśnie Wam się na klawiatury! Spokojnie, artykuł pochodzi z serii H2Troll, która jest zawsze wyraźnie oznaczona zarówno w zajawce na portalach społecznościowych, jak i w tytule newsa na portalu. Artykuły z tego cyklu są stworzone w celach humorystycznych. Popatrzcie na to z innej strony, możecie w tej sposób wkręcić jakiegoś znajomego, podając mu link z artykułem 😉