Jeżeli oficjalna wersja prezentacji reworku to dla Was za mało, przedstawiamy Wam wszystkie przeliczniki i statystyki! Przekonajcie się sami, jaką moc będzie miała odnowiona bohaterka!
Zmiany w statach:
- Podstawowe HP obniżono do 590 z 592.8
- HP na level zmniejszono do 80 z 85
- Podstawowa mana zwiększona do 300 z 287.2
- Mana na level zmniejszona do 37 z 40
- HP regen na sekundę zwiększony do 1.6748 z 1.3688
- HP regen na sekundę co level zmniejszono do 0.11 z 0.16
- Mana regen na sekundę zwiększono do 1.8 z 1.518
- Mana regen na sekundę co level zwiększone do 0.16 z 0.1
- Podstawowa prędkość poruszania się zmniejszona do 345 z 350
- Zasięg ataku podstawowego zwiększono do 150 z 125
- Podstawowe obrażenia zwiększono do 60 z 59.876
- Obrażenia co level zmniejszono o 2.5 z 3.2
- Podstawowy armor zwiększono do 27 z 24.88
- Armor co level zwiększono do 4 z 3.5
Bierna: Taniec Fechmistrzyni
Fiora identyfikuje wrażliwe punkty defensywy wrogich bohaterów, do których się zbliży. Będą się one pojawiać jeżeli uderzymy w poprzedni słaby punkt lub co 15 sekund.
Jeśli zdoła zaatakować taki punkt, zada dodatkowe obrażenia: 3 (+.028 – .045 AD )% od maksymalnego zdrowia ofiary. Otrzymuje również [20% podstawy, zwiększone do 30/40/50% Na podstawie poziomu R] dodatkowej prędkości poruszania się która spada po 1,75 sekundy i [20 + 5.9 na level] dodatkowego HP.
(Q) Wypad
25/30/35/40/45 Mana
18/16/14/12/10 sekund Cooldown
Zasięg: [400]
Fiora leci do przodu zadając przeciwnikowi 65/75/85/95/105 (+.55/.7/.85/1.0/1.15 bonusowego AD) obrażeń fizycznych nakładając inne efekty (np z przedmiotów). Ten atak priorytetyzuje słabe punkty przeciwników w zasięgu.
jeżeli umiejętność trafi w przeciwnika 60/60/60/60/60% cooldownu zostanie zrefundowane.
(W) Riposta
50/50/50/50/50 Mana
21/19.5/16.5/15 sekund Cooldown
Zasięg: [750]
Fiora przyjmuje postawę obronną, parując ciosy i unikając efektów uniemożliwiających kontrolę przez 0,75 sekundy. . Następnie atakuje w wybranym kierunku, zadając obrażenia 90/130/170/210/250 (+.6 AP) i spowalnia prędkość poruszania się i AS pierwszego trafionego wrogiego bohatera o 50% na 1.5 sekundy.
Jeśli sparuje jakiś efekt uniemożliwiający kontrolę, Riposta ogłusza, a nie spowalnia.
40/45/50/55/60 Mana
15/13/11/9/7 sekund Cooldown
Fiora otrzymuje 50% więcej AS na kolejne 2 auto ataki. Pierwszy nie będzie trafieniem krytycznym, ale spowolni cel o 25/35/45/55/65% na 1 sekundę. Drugi zada gwarantowane trafienie krytyczne z niszczącą siłą 140/155/170/185/200% obrażeń.
(R) Wielkie Wyzwanie
100 Mana
110/90/70 sekund Cooldown
Zasięg: [500]
Fiora celuje we wrogiego bohatera, zyskując premię do prędkości i wiedzę o jego wszystkich 4 słabych punktach. Ilekroć zniszczy taki punkt, zadaje obrażenia nieuchronne równe odsetkowi maksymalnego zdrowia celu. Dodatkowo otrzymuje bonus do prędkości poruszania się (30/40/50%) gdy jest blisko celu.
Jeśli zdoła wyeliminować wszystkie cztery lub zniszczy jeden przed śmiercią wroga, tworzy dużą strefę leczącą ją i sojuszników o 80/110/140 (+.6 AD) co sekundę przez 5 sekund.