r.

Patch 15 Paladins

To jak, gotowi na zmiany? Pojawiło się ich trochę - nowe skiny, mapa i... nerfy Skye! Zgadza się!

Ogólne

  • Nowa mapa Siege: Glacier Keep
    • Glacier Keep, w porównaniu do Enchanted Forest czy Temple Ruins, wymaga zupełnie innego stylu gry.
  • Skiny broni
    • Możliwe do wycraftowania za 1000 CP w sekcji “Gear Crafting” w Vault.
      barik skiny
    • Barik
      • Undying
      • Purple Thunder
      • Tempest

      buck skiny

    • Buck
      • Aegis
      • Starbound

      cassie skiny

    • Cassie
      • Cheshire
        Hornet

      evie skiny

    • Evie
      • Quagmire
      • Sweet Tooth

      fernando skiny

    • Fernando
      • Meteoric
      • Shatter

      grohk skiny

    • Grohk
      • Camouflage
      • Everglade

      grover skiny

    • Grover
      • Gamma Slice
      • Fortune Fury

      pip skiny

    • Pip
      • Inflame
      • Lightning Rod

      skye skiny

    • Skye
      • Phantom
      • Data
  • Zwiększono liczbę widzianych w lobby kart do ośmiu z trzech.
  • Menu Vault przeszło aktualizację wizualną.
  • Czas respawnu osiąga teraz maksymalnie 30s
    • Oczywiście pomijając tryb Survival
  • Poprawiliśmy dokładność obszarów efektów oraz większych umiejętności.
  • Zaktualizowano splash art, który pojawia się, gdy odpalają się Paladinsy.
  • Dodano opcję przypisania klawiszy do upgrade’owania kart 4 & 5 w ustawieniach
  • Dodano ostrzeżenia oraz efekty wizualne, które występują, gdy zostaniesz trafiony efektem Cripple.
  • Naprawiono błąd, w którym uderzenie tarczy lub ściany nie odtwarzało dźwięku.
  • Naprawiono błąd, w którym tryb gry i jego opis były ucięte w lobby.
  • Naprawiono błąd, w którym ciągłe strzały powodowały, że Twoje ataki nie były poprawnie rejestrowane.
  • Dodano “sprawdzanie limitu”, które zapobiegnie uciekaniu Twojej kamery w chmury, gdy skaczesz.
  • Aktualizacja systemu przeładowywania:
    • Większość skillów w grze – odliczając stimy i self-buffy – będą przerywać aktywne przeładowywanie.
    • Dodano krótką przerwę pomiędzy strzałem a przeładowaniem.
    • Jeśli skill przerywa strzelanie, robi to również z przeładowywaniem.
    • Jeśli możliwe jest przeładowanie, a w tym czasie trwa również animacja jakiejś umiejętności, animacja przeładowywania staje się priorytetem, co oznacza, że zawsze będziesz wiedział, czy ładujesz broń.
  • Dodano minimalizację okna w trybie Borderless Window w menu.
  • Naprawiono błąd, w którym byłeś w stanie atakować cele za bramami.
  • Naprawiono błąd, w którym obie drużyny mogły wygrać rundę w trybie Survival.
  • Naprawiono błąd, w którym mogłeś nie usłyszeć przeładowywania przeciwnika.
  • Zmiany Beaconu:
    • Beacon nie resetuje swojego życia, gdy jest ponownie podnoszony.
    • Beacon zabiera teraz 5s na położenie i staje się od razu aktywny.
    • Beacon od teraz regeneruje swoje życie, jeśli nie był zaatakowany w ciągu ostatnich 3s.

Bohaterowie – balans/aktualizacje/naprawy

Cassie_DF

  • Cassie
    • Scout
      • Zwiększono prędkość ładowania ulta o 25%

    Evie_DF

  • Evie
    • Ice Storm
      • Od teraz zapamiętuje kierunek, w którym został odpalony, bez względu na Twój późniejszy ruch.
      • Zmniejszono spowolnienie do 50% z 65%

    Fernando_DF

  • Fernando
    • Główne
      • Fernando od teraz nie przeładowuje się ręcznie.
    • Shield
      • Naprawiono błąd, w którym Fernando wciąż miał aktywną tarczę, gdy został spolimorfowany przez ulta Pipa, Evil Mojo.

    Grohk_DF

  • Grohk
    • Główne
      • Grohk od teraz nie przeładowuje się ręcznie.

    Grover_DF

  • Grover
    • Główne
      • Zwiększono bazową prędkość ruchu do 335 z 320.
      • Wielkość Grovera została zmniejszona, aby poprawić kilka błędów związanych z jego utykaniem w różnych miejscach, tym samym poprawić sposób, w jaki się prezentuje, gdy jest blisko Ciebie.
    • Axe
      • Zwiększono obrażenia do 275 z 200.
    • Whirlwind
      • Whirlwind od teraz może być odwołany przez reaktywowanie go.
      • Naprawiono błąd, w którym Whirlwind nie uderzał celów nieco poniżej Grovera.

    Skye_DF

  • Skye
    • Poison Time Bomb
      • Naprawiono błąd, w którym Poison Time Bomb uderzał graczy będących poza jego zasięgiem.
    • Poison Bolts
      • Zmniejszono obrażenia na stack do 130 przez 3s ze 150.

Karty – balans/aktualizacje/naprawy

  • Barik_DF
  • Barik
    • Mega Turret
      • Zmniejszono regenerację zdrowia do 10/30/50/70% z 25/50/75/100%.

    Cassie_DF

  • Cassie
    • Kinetics
      • Zwiększono czas trwania Disarm do 0.8/1/1.2/1.4s z 0.25/0.5/0.75/1s.

    Evie_DF

  • Evie
    • Frost Bound
      • Naprawiono błąd, w którym Frost Bound nie nakładał się poprawnie.
    • Journey
      • Naprawiono błąd, w którym Evie otrzymywała efekty z Journey, kiedy nie była na wierzchowcu.
    • Permafrost
      • Zaktualizowano opis, by w lepszy sposób wyjaśnić, jak działa karta.

    Grohk_DF

  • Grohk
    • Invigorate
      • Naprawiono błąd, w którym Invigorate nie leczył sojuszników.

    Grover_DF

  • Grover
    • Adrenaline
      • Naprawiono błąd, w którym nie było się w stanie podnieść odłamków zdrowia na pełnym życiu czasie, gdy miało się kartę Adrenaline.
    • Battle Focus
      • Naprawiono błąd, w którym Battle Focus nie mógł być wycraftowany.
    • Rebound
      • Naprawiono błąd, w którym nie było się w stanie podnieść odłamków zdrowia na pełnym życiu w czasie, gdy miało się kartę Rebound.

    Skye_DF

  • Skye
    • Victory Rush
      • Zmniejszono czas trwania do 12s z 15s.
      • Zmniejszono prędkość ataku do 60/75/90/105% z 60/90/120/150%.

Źródło

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]