To jak, gotowi na zmiany? Pojawiło się ich trochę - nowe skiny, mapa i... nerfy Skye! Zgadza się!
Ogólne
- Nowa mapa Siege: Glacier Keep
- Glacier Keep, w porównaniu do Enchanted Forest czy Temple Ruins, wymaga zupełnie innego stylu gry.
- Skiny broni
- Możliwe do wycraftowania za 1000 CP w sekcji “Gear Crafting” w Vault.
- Barik
- Undying
- Purple Thunder
- Tempest
- Buck
- Aegis
- Starbound
- Cassie
- Cheshire
Hornet
- Cheshire
- Evie
- Quagmire
- Sweet Tooth
- Fernando
- Meteoric
- Shatter
- Grohk
- Camouflage
- Everglade
- Grover
- Gamma Slice
- Fortune Fury
- Pip
- Inflame
- Lightning Rod
- Skye
- Phantom
- Data
- Możliwe do wycraftowania za 1000 CP w sekcji “Gear Crafting” w Vault.
- Zwiększono liczbę widzianych w lobby kart do ośmiu z trzech.
- Menu Vault przeszło aktualizację wizualną.
- Czas respawnu osiąga teraz maksymalnie 30s
- Oczywiście pomijając tryb Survival
- Poprawiliśmy dokładność obszarów efektów oraz większych umiejętności.
- Zaktualizowano splash art, który pojawia się, gdy odpalają się Paladinsy.
- Dodano opcję przypisania klawiszy do upgrade’owania kart 4 & 5 w ustawieniach
- Dodano ostrzeżenia oraz efekty wizualne, które występują, gdy zostaniesz trafiony efektem Cripple.
- Naprawiono błąd, w którym uderzenie tarczy lub ściany nie odtwarzało dźwięku.
- Naprawiono błąd, w którym tryb gry i jego opis były ucięte w lobby.
- Naprawiono błąd, w którym ciągłe strzały powodowały, że Twoje ataki nie były poprawnie rejestrowane.
- Dodano “sprawdzanie limitu”, które zapobiegnie uciekaniu Twojej kamery w chmury, gdy skaczesz.
- Aktualizacja systemu przeładowywania:
- Większość skillów w grze – odliczając stimy i self-buffy – będą przerywać aktywne przeładowywanie.
- Dodano krótką przerwę pomiędzy strzałem a przeładowaniem.
- Jeśli skill przerywa strzelanie, robi to również z przeładowywaniem.
- Jeśli możliwe jest przeładowanie, a w tym czasie trwa również animacja jakiejś umiejętności, animacja przeładowywania staje się priorytetem, co oznacza, że zawsze będziesz wiedział, czy ładujesz broń.
- Dodano minimalizację okna w trybie Borderless Window w menu.
- Naprawiono błąd, w którym byłeś w stanie atakować cele za bramami.
- Naprawiono błąd, w którym obie drużyny mogły wygrać rundę w trybie Survival.
- Naprawiono błąd, w którym mogłeś nie usłyszeć przeładowywania przeciwnika.
- Zmiany Beaconu:
- Beacon nie resetuje swojego życia, gdy jest ponownie podnoszony.
- Beacon zabiera teraz 5s na położenie i staje się od razu aktywny.
- Beacon od teraz regeneruje swoje życie, jeśli nie był zaatakowany w ciągu ostatnich 3s.
Bohaterowie – balans/aktualizacje/naprawy
- Cassie
- Scout
- Zwiększono prędkość ładowania ulta o 25%
- Scout
- Evie
- Ice Storm
- Od teraz zapamiętuje kierunek, w którym został odpalony, bez względu na Twój późniejszy ruch.
- Zmniejszono spowolnienie do 50% z 65%
- Ice Storm
- Fernando
- Główne
- Fernando od teraz nie przeładowuje się ręcznie.
- Shield
- Naprawiono błąd, w którym Fernando wciąż miał aktywną tarczę, gdy został spolimorfowany przez ulta Pipa, Evil Mojo.
- Główne
- Grohk
- Główne
- Grohk od teraz nie przeładowuje się ręcznie.
- Główne
- Grover
- Główne
- Zwiększono bazową prędkość ruchu do 335 z 320.
- Wielkość Grovera została zmniejszona, aby poprawić kilka błędów związanych z jego utykaniem w różnych miejscach, tym samym poprawić sposób, w jaki się prezentuje, gdy jest blisko Ciebie.
- Axe
- Zwiększono obrażenia do 275 z 200.
- Whirlwind
- Whirlwind od teraz może być odwołany przez reaktywowanie go.
- Naprawiono błąd, w którym Whirlwind nie uderzał celów nieco poniżej Grovera.
- Główne
- Skye
- Poison Time Bomb
- Naprawiono błąd, w którym Poison Time Bomb uderzał graczy będących poza jego zasięgiem.
- Poison Bolts
- Zmniejszono obrażenia na stack do 130 przez 3s ze 150.
- Poison Time Bomb
Karty – balans/aktualizacje/naprawy
- Barik
- Mega Turret
- Zmniejszono regenerację zdrowia do 10/30/50/70% z 25/50/75/100%.
- Mega Turret
- Cassie
- Kinetics
- Zwiększono czas trwania Disarm do 0.8/1/1.2/1.4s z 0.25/0.5/0.75/1s.
- Kinetics
- Evie
- Frost Bound
- Naprawiono błąd, w którym Frost Bound nie nakładał się poprawnie.
- Journey
- Naprawiono błąd, w którym Evie otrzymywała efekty z Journey, kiedy nie była na wierzchowcu.
- Permafrost
- Zaktualizowano opis, by w lepszy sposób wyjaśnić, jak działa karta.
- Frost Bound
- Grohk
- Invigorate
- Naprawiono błąd, w którym Invigorate nie leczył sojuszników.
- Invigorate
- Grover
- Adrenaline
- Naprawiono błąd, w którym nie było się w stanie podnieść odłamków zdrowia na pełnym życiu czasie, gdy miało się kartę Adrenaline.
- Battle Focus
- Naprawiono błąd, w którym Battle Focus nie mógł być wycraftowany.
- Rebound
- Naprawiono błąd, w którym nie było się w stanie podnieść odłamków zdrowia na pełnym życiu w czasie, gdy miało się kartę Rebound.
- Adrenaline
- Skye
- Victory Rush
- Zmniejszono czas trwania do 12s z 15s.
- Zmniejszono prędkość ataku do 60/75/90/105% z 60/90/120/150%.
- Victory Rush
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]