Chcieliśmy Wam przedstawić trzy postacie, do których były zapowiedziane konkretne reworki jednakże do nich nie doszło i nie wiadomo czy dojdzie. Lista postaci z zapowiedzianymi zmianami jest oczywiście o wiele dłuższa, jednak w tych przypadkach podano konkrety i mogło odnieść się wrażenie, ze postacie te zostaną objęte troską przez Riot.
Warwick
- [Pasyw] – Auto-Ataki Warwicka zadają 2 % maksymalnego HP przeciwnika jako obrażenia magiczne i leczą go za 5 + (0,9-1,8 % bonusowego HP (skalowane poziomem). Za każdym razem, gdy użyje on AA dostaje jeden stack pasywu (maksymalnie może być ich dziesięć). Każdy stack daje 11 % leczenia więcej Warwickowi. Każdy stack utrzymuje się przez okres 1,8 sekundy.
- [Q] – Podwójny atak w najbliższy cel. Zadaje 80-200 (+0,6 AP) magicznych obrażeń. Posiada właściwości on-hit (czyli nakłada stacki m.in wits enda i pasywu). Nie leczy bezpośrednio i za pomocą pasywu. Cooldown 9-5 sekund. Koszt to jedynie 40-60 Many.
- [W] – Obszarowy Fear. Trwa 0,75 sekundy oraz nakłada spowolnienie. Czas trwania rośnie wraz z poziomem umiejętności. Cooldown 12-8 sekund. 50 many. 70-190 +0,6 (AP) obrażeń magicznych.
- [E] – pasywnie będzie miało ten sam efekt co obecnie, jednak dostanie więcej zasięgu w early game i będzie posiadało zaznaczony obszar działania. Prędkość ruchu będzie zwiększa tylko wtedy, gdy biegniemy w kierunku zranionego celu. Będzie on również podświetlał duże potwory poniżej 50 % HP (niezłe do counterjunglowania). Aktywnie będzie to ruch w stylu „boomerangu”. Stoisz w punkcie A, klikasz w punkt B, Warwick skacze do celu i natychmiast odskakuje czyli A->B->A; wszystkie cele na drodze jego lotu otrzymają super silne spowolnienie (95 %) o bardzo małym okresie działania (0,25 sekundy) . Podczas lotu można używać Smite oraz [W]. Koszt 50 many. 16 sekund cooldown. 140-220 (+0,6 AP) obrażeń magicznych
- [R] – W stylu [Q] Sejuani. Stunuje pierwszy napotkany cel na 2,5 sekundy oraz atakuje go w tym czasie 6 razy. Czyli z racji pasywu zabiera 18 % maksymalnego HP przeciwnika oraz nakłada stacki 6 razy. Dodatkowo posiada bazowe obrażenia 180/240/300 (+0,9 AP). Dodatkowo otrzyma on 20 % redukcję obrażeń podczas trwania ultimate.
Fiora
Nowe [R]
Bazowe umiejętności nie posiadają kosztów użycia i niemalże nie posiadają cooldownu (0,75 s.) przez okres 9 sekund (lub maksymalnie 16 użyć umiejętności). Czas trwania [R] posiada ona również 50 % penetracji bonusowego pancerza oraz ulepszenia do każdej z umiejętności t.j:
- Lunge: Zwiększony zasięg umiejętności o 200
- Riposte: Fiora może się ruszać kiedy odbija ataki oraz umiejętności. Zasięg dashu na Thrust (???) zostaje zwiększony o 100
- Disegage: Buff komuluje się do 4 razy Fiora zostaje przerzucona trochę dalej
Yorick
Xelnath miał wiele pomysłów na jego zmiany jednakże żaden z nich nie został wprowadzony w życie