r.

Szczegóły reworku Gangplanka – Przeliczniki i mechanika

Rework Gangplanka lada dzień! Przyjrzyjmy się szczegółom dotyczącym jego umiejętności

Zobacz również:

  • Oficjalna zapowiedź reworku GP! Opis oraz animacje umiejętności

Gangplank

gp-splash

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa regeneracja many na sekundę zmieniona na 1.5 z 1.54
    • Bazowa mana zmieniona na 282 z 282.2
    • Przyrost prędkości ataku na poziom zmieniony na 3.2 z 2.75
    • Przyrost pancerzu na poziom zmieniony na 3 z 3.3
    • Bazowe obrażenia zmienione na 56 z 59
    • Bazowy pancerz zmieniony na 26 z 26.04
    • Przyrost regeneracji życia co poziom na sekundę zmieniony na 0 z 0.15
    • Przyrost punktów życia na poziom zmieniony na 79 z 82
    • Bazowa regeneracja życia na sekundę zmieniona na 1.2 z 1.1

GP_Passive

  • Trial by Fire [Bierna]
    • Co 15 sekund atak wręcz Gangplanka podpala cel, przez pewien czas zadając dodatkowe, nieuchronne obrażenia w wysokości 30/40/50/60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160/170/180/190/200 (+1.1 Bonus AD – tu jeszcze muszę to zweryfikować) i zapewniając  30 % premię  do prędkości poruszania na okres 2 sekund. Zniszczenie Beczki Prochu powoduje natychmiastowe odświeżenie Próby Ognia. Umiejętność nie może być nałożona na Parrley [Q].

GP_Q

 

  • Parrley [Q]
    • Cooldown: 5 sekund
    • Koszt many: 50
    • Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje 20/45/70/95/120 (+1.0 AD) obrażeń fizycznych
    • Jeśli GP zabije cel zyska 4/5/6/7/8 dodatkowego złota i srebrników. Dodatkowo bohater odzyska 50 % kosztu umiejętności. Za srebrniki możesz kupić ulepszenia własnej super-umiejętności

GP_W

  • Remove Scurvy [W]
    • Cooldown: 22/20/18/16/14
    • Koszt many: 60/70/80/90/100
    • Gangplank je pomarańcze zmywając z siebie efekty kontroli tłumów i leczy się za 50/75/100/125/150 (+1.0 AP) + 15 % brakującego życia

GP_E

  • Powder Keg [E]
    • Cooldown: 18/16.5/15/13.5/12  (przeładowanie na kolejną beczkę – maks 3/4/5 beczek w zależności od poziomu [R])
    • Brak kosztów
    • Gangplank stawia beczkę, która może być przez niego zaatakowana w celu wysadzenia lub zniszczona przez wrogów. Jeśli będzie ona zniszczona zadana ona – całkowite AD Gangplanka +80/110/140/170/200 dodatkowych obrażeń  fizycznych w bohaterów ignorując 60 % ich pancerza i spowalniając ich o 40/50/60/70/80 % na okres 2 sekund

GP_R

  • Cannon Barrage [R]
    • Cooldown: 140/130/120 sekund
    • Koszt many: 100
    • Wystrzeliwuje w danym obszarze 12 fal kul armatnich w okresie 8 sekund. Każda z fal zadaje 50/70/90 (+0.4 AP) obrażeń magicznych i spowalnia przeciwników o 30 % na okres 0.5 sekundy
    • Ulepszenie Death Daughter – po środku obszaru spada jedna ogromna kula zadając 300 % true damage (czyli 150/210/270 + 0.4 AP) i dodatkowo spowalnia o 60 % na okres 1.5 sekundy
    • Ulepszenie Fire at Will – dodatkowe 6 fal kul armatnich podczas trwania [R]
    • Ulepszenie Raise Morale – współtowarzysze w obszarze działania  [R] dostaną 30 % prędkości ruchu na 2 sekundy