Rework Gangplanka lada dzień! Przyjrzyjmy się szczegółom dotyczącym jego umiejętności
Zobacz również:
- Oficjalna zapowiedź reworku GP! Opis oraz animacje umiejętności
Gangplank
- Bazowe statystyki
- Bazowa regeneracja many na sekundę zmieniona na 1.5 z 1.54
- Bazowa mana zmieniona na 282 z 282.2
- Przyrost prędkości ataku na poziom zmieniony na 3.2 z 2.75
- Przyrost pancerzu na poziom zmieniony na 3 z 3.3
- Bazowe obrażenia zmienione na 56 z 59
- Bazowy pancerz zmieniony na 26 z 26.04
- Przyrost regeneracji życia co poziom na sekundę zmieniony na 0 z 0.15
- Przyrost punktów życia na poziom zmieniony na 79 z 82
- Bazowa regeneracja życia na sekundę zmieniona na 1.2 z 1.1
- Trial by Fire [Bierna]
- Co 15 sekund atak wręcz Gangplanka podpala cel, przez pewien czas zadając dodatkowe, nieuchronne obrażenia w wysokości 30/40/50/60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160/170/180/190/200 (+1.1 Bonus AD – tu jeszcze muszę to zweryfikować) i zapewniając 30 % premię do prędkości poruszania na okres 2 sekund. Zniszczenie Beczki Prochu powoduje natychmiastowe odświeżenie Próby Ognia. Umiejętność nie może być nałożona na Parrley [Q].
- Parrley [Q]
- Cooldown: 5 sekund
- Koszt many: 50
- Wystrzeliwuje pocisk, który zadaje 20/45/70/95/120 (+1.0 AD) obrażeń fizycznych
- Jeśli GP zabije cel zyska 4/5/6/7/8 dodatkowego złota i srebrników. Dodatkowo bohater odzyska 50 % kosztu umiejętności. Za srebrniki możesz kupić ulepszenia własnej super-umiejętności
- Remove Scurvy [W]
- Cooldown: 22/20/18/16/14
- Koszt many: 60/70/80/90/100
- Gangplank je pomarańcze zmywając z siebie efekty kontroli tłumów i leczy się za 50/75/100/125/150 (+1.0 AP) + 15 % brakującego życia
- Powder Keg [E]
- Cooldown: 18/16.5/15/13.5/12 (przeładowanie na kolejną beczkę – maks 3/4/5 beczek w zależności od poziomu [R])
- Brak kosztów
- Gangplank stawia beczkę, która może być przez niego zaatakowana w celu wysadzenia lub zniszczona przez wrogów. Jeśli będzie ona zniszczona zadana ona – całkowite AD Gangplanka +80/110/140/170/200 dodatkowych obrażeń fizycznych w bohaterów ignorując 60 % ich pancerza i spowalniając ich o 40/50/60/70/80 % na okres 2 sekund
- Cannon Barrage [R]
- Cooldown: 140/130/120 sekund
- Koszt many: 100
- Wystrzeliwuje w danym obszarze 12 fal kul armatnich w okresie 8 sekund. Każda z fal zadaje 50/70/90 (+0.4 AP) obrażeń magicznych i spowalnia przeciwników o 30 % na okres 0.5 sekundy
- Ulepszenie Death Daughter – po środku obszaru spada jedna ogromna kula zadając 300 % true damage (czyli 150/210/270 + 0.4 AP) i dodatkowo spowalnia o 60 % na okres 1.5 sekundy
- Ulepszenie Fire at Will – dodatkowe 6 fal kul armatnich podczas trwania [R]
- Ulepszenie Raise Morale – współtowarzysze w obszarze działania [R] dostaną 30 % prędkości ruchu na 2 sekundy