Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?
Oto wypowiedz Riot Fearlessa:
“Usuwamy z gry statystykę – płaska penetracja pancerza z kilku powodów. Po pierwsze sama idea w terminologii wprowadzała zamieszenie wśród niedoświadczonych graczy, gdy w grze istniała % penetracja oraz płaska. Zastępujemy to statystyką o nazwie Lethality, która zawiera w sobie penetrację pancerza, jednak skaluje się ona z poziomem przeciwnika.
Obecna wartość wynosi 0.4X + [((0.6X * Y)/18) = Wartość płaskiej penetracji], gdy X to Lethality a Y to poziom bohatera. Oczywiście te wartości mogą się zmienić
Naszym celem jest to, aby zabójcy nie kumulowali płaskiej penetracji w początkowej fazie gry, a zarazem nie stawali się bezużyteczni w late, w szczególności, gdy są w tyle”
Wypowiedz Riotera wydaje się trochę dziwna, ponieważ według tych obliczeń jedynie na ostatnich poziomach takowa penetracja dorównuje tej, którą mamy obecnie
- Poziom 1 – 8.67
- Poziom 2- 9.33
- Poziom 3 – 10.00
- Poziom 4 – 10.67
- Poziom 5 – 11.33
- Poziom 6 – 12.00
- Poziom 7 – 12.67
- Poziom 8 – 13.33
- Poziom 9 – 14.00
- Poziom 10 – 14.67
- Poziom 11 – 15.33
- Poziom 12 – 16.00
- Poziom 13 – 16.67
- Poziom 14 – 17.33
- Poziom 15 – 18.00
- Poziom 16 – 18.67
- Poziom 17 – 19.33
- Poziom 18 -20.00