Dziś na PBE w końcu wielkie innowacje. Trzymajcie się mocno!
Nowy model dla Cho’Gatha
Plany zmian w jungli i nowy przedmiot
- Tutaj Riotowcy zamieścili dla nas dwa dłuższe teksty, które będzecie mogli przeczytać w oddzielnych artykułach
Zmiany u bohaterów
Azir
- U żołnierzy zostanie zwiększy zasięg do 375 z 325
Gragas
- Bazowa mana zwiększona do 400 z 300
- Drunken Rage [W]
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 300 z 250 w potwory w lesie
Lissandra
- Ice Shard [Q]
- Bazowe obrażenia zmniejszone do 70/100/130/160/190 z 75/110/145/180/215
Nautilus
- Titan’s Wrath [W]
- Obrażenia podczas używania tarczy zmniejszone do 15/30/45/60/75 z 40/55/70/85/100
- Riptide [E]
- Cooldown zmniejszony do 6/5.5/5/4.5/4 z 10 sekund na każdym poziomie
- Koszt many zmniejszony do 40/50/60/70/80 z 60/70/80/90/100
- AP Ratio zmniejszone do 0.3 z 0.5
- Czas spowolnienia obniżony do 1.25 z 2 sekund
- Riot zapowiada, że [W] będzie jeszcze buffowane – a nawet całkowicie zmienione. Chcą z Nautilusem zrobić podobne rzeczy, które wyszły na dobre Sejuani – czyli jak największe zmniejszenie jego cooldownów
Nidalee
- Bushwack [Forma Człowieka W]
- Obrażenia zwiększone do 40/80/120/160/200 (0.2 AP) (brak zabierania max % HP) z 20/40/60/80/100 + 10/12/14/16/18 (0.02 AP) % maksymalnego HP celu
- Pounce [Forma Pumy W]
- Obrażenia obniżone do 40/80/120/160 z 50/100/150/200
- Swipe [Forma Pumy E]
- AP Ratio zwiększone do 0.55 z 0.45 AP
Skarner
- Crystal Slash [Q]
- Obrażenia zwiększone do 20/30/40/50/60 z 18/28/38/48/58
- Bonus do obrażeń podczas załadowania zwiększony do 20/30/40/50/60 z 18/28/38/48/58
- Fracture [E]
- Zwiększono obrażenia 40/75/110/145/180 z 40/60/80/100/120
Tristana
- Rapid Fire [Q]
- Nowy efekt: Dostaniemy 1 sekundę redukcji cooldownu na tej umiejętności za każdy AA, który zdamy w cel posiadający na sobie [E]
Urgot
- Terror Capacitor [W]
- Wartość tarczy będzie zwiększona o 5 % maksymalnej many Urgota
- W planach lepszy skalowanie bazowych statystyk oraz redukcja cooldownów na [R]
Volibear
- Franzy [W]
- Jeśli Volibear ugryzie potwora w lesie cooldown na umiejętności zostanie zredukowany o 50 %
Xin Zhao
- Battle Cry [W]
- Zwiększono leczenie do 30/35/40/45/50 z 26/32/38/44/50
- Audacious Charge [E]
- Zwiększono obrażenia do 70/115/160/205/250 z 70/105/140/175/210
Vi
- Prędkość ruchu zmniejszona do 345 z 350
- Assult and Battery [R]
- Obrażenia zmniejszone do 150/300/450 z 200/325/450
Zac
- Elastic Slingshot [E]
- Cele zostaną odbite na okres 1 sekundy zamiast 0.5
Przedmioty
- Nowy przedmiot – Bami’s Cider
- Koszt – 1000 Złota
- Recepta: Czerwony Kryształ + 600 Złota
- Zdrowie +300
- Unikalny pasyw: Immolate: Zadaje 5 (+1 na poziom bohatera) obrażeń magicznych na sekundę najbliższym wrogom. Zdaje 50 % więcej obrażeń w potwory oraz miniony
- Nowe ulepszenie przedmiotów do junglowania – Cinderhulk
- Koszt – 2200 Złota
- Recepta: Bami’s Cinder + Jungle item +350 Złota
- +350 Życia
- 25 % Bonusowego HP
- Unikalny pasyw: Immolate: Podczas walki zadaje 15 (+1 za poziom bohatera) magicznych obrażeń magicznych najbliższym wrogom. Obrażenia te zwiększają się o 100 % podczas czasu trwania walki
- Sunfire Cape