Patch będzie miał miejsce, jak zwykle, z wtorku na środę w godzinach nocnych. O 3:00 naszego czasu serwery zostaną wyłączone. Oto co znajdziemy w 6.22!
Rework Zabójców
PODSTAWOWE ZDROWIE:510 pkt.⇒ 590 pkt.
PRZYROST ZDROWIA:83 pkt.⇒82 pkt.
PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA:4,5 pkt.⇒7,5 pkt.
PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA:0,55 pkt.⇒0,7 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ:27 pkt.⇒28 pkt.
PODSTAWOWA ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ: 32 pkt.⇒34 pkt.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU:345 jedn.⇒ 340 jedn.
Q – Skaczące Ostrza
Katarina rzuca sztyletem, zadając obrażenia celowi i pobliskim przeciwnikom. Następnie sztylet ląduje na ziemi za pierwszym celem. Jeżeli Katarina podniesie sztylet, wykorzystuje go, aby zranić pobliskich przeciwników.
CZAS ODNOWIENIA: 10/9,5/9/8,5/8 sek.⇒11/10/9/8/7 sek.
SKALOWANIE:0,25 pkt. mocy umiejętności⇒0,65 pkt. całkowitych obrażeń od ataku + 0,25 pkt. mocy umiejętności
NOWE! PRZESTRZEŃ OSOBISTAShunpo teraz celuje w obszar dookoła celu Katariny i uderza w najbliższego wroga, jeżeli zostanie użyte na sojuszniku lub sztylecie
NOWE! NA OSTRZU NOŻAPoza sojuszniczymi i wrogimi jednostkami, Katarina może obierać sztylety za cel Shunpo. Obranie sztyletu za cel Shunpo lub przejście po nim skraca całkowity czas odnowienia Shunpo o 78/84/90/96% (na poziomach 1-16)
NOWE! NOWE RESETOWANIEShunpo resetuje teraz podstawowy atak Katariny
USUNIĘTO! SHUNPOLICJAShunpo nie może już być używane na totemach
R – Lotos Śmierci
RZUCONE SZTYLETY10⇒15
OBRAŻENIA KAŻDEGO SZTYLETU: 35/55/75 pkt. (+0,375 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+0,25 pkt. mocy umiejętności)⇒ 25/37,5/50 pkt. (+0,22 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+0,19 pkt. mocy umiejętności)
CAŁKOWITE OBRAŻENIA: 350/550/750 pkt. (+3,75 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+2,50 pkt. mocy umiejętności)⇒375/562,5/750 pkt. (+3,30 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+2,85 pkt. mocy umiejętności)
NOWE! MNIEJ BŁĘDÓWNie może być przerwane przez rozkazy ruchu lub podstawowego ataku przez pierwsze i ostatnie 0,25 sek. trwania
NOWE! PROMIEŃ ŚMIERCITeraz wyświetla promień Lotosu Śmierci Katarinie i jej przeciwnikom
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU:350 jedn.⇒ 335 jedn.
PRZYROST ZDROWIA:85 pkt.⇒90 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU:55 pkt.⇒60 pkt.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU:0,668 jedn.⇒0,625 jedn.
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU:2,7 jedn.⇒ 2,9 jedn.
Usprawniona animacja ataku!
Biernie – Koniec Ostrza
Umiejętności Talona przez krótki czas ranią bohaterów i potężne potwory, kumulując się do trzech razy. Gdy Talon atakuje podstawowymi atakami w pełni raniony cel, krwawi on obficie, otrzymując przez pewien czas dużą ilość fizycznych obrażeń.
OBRAŻENIA60-160 pkt. (+2,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) przez 2 sek. (na poziomach 1-11)
Q – Noxiańska Dyplomacja
Talon doskakuje do celu, zadając obrażenia fizyczne. Jeżeli zostanie użyta z bliska, Talon nie doskoczy do celu, ale trafi go krytycznie, zadając 150% obrażeń. Gdy Noxiańska Dyplomacja zabije jednostkę, Talon odzyskuje zdrowie, a czas odnowienia umiejętności skraca się o 50%.
CZAS ODNOWIENIA: 8/7/6/5/4 sek.⇒8/7,5/7/6,5/6 sek.
KOSZT: 40/45/50/55/60 pkt. many⇒ 30 pkt. many na wszystkich poziomach
ZASIĘG:550 jedn. (170 jedn., jeżeli użyta w zwarciu)
OBRAŻENIA:80/100/120/140/160 pkt. + 1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku (120/150/180/210/240 pkt. + 1,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku w zwarciu)
UZDROWIENIE PRZY ZABICIU:17-51 pkt. (na poziomach 1-18)
W- Rozpruwanie
CZAS ODNOWIENIA: 10 sek. na wszystkich poziomach⇒9 sek. na wszystkich poziomach
KOSZT: 60/65/70/75/80 pkt. many⇒ 55/60/65/70/75 pkt. many
SPOWOLNIENIE: 20/25/30/35/40%⇒40/45/50/55/60%
CZAS TRWANIA SPOWOLNIENIA: 2 sek.⇒ 1 sek.
NOWE! Spowolnienie Rozpruwania jest teraz nakładane tylko, gdy ostrza wracają
NOWE! Teraz ma 0,7 sek. opóźnienia, zanim wróci do Talona
ZASIĘG:750 jedn.⇒900 jedn.
ŁUK:40 stopni⇒22 stopnie
POCZĄTKOWE OBRAŻENIA: 30/60/90/120/150 pkt. (+0,3 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)⇒50/60/70/80/90 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
OBRAŻENIA PRZY POWROCIE: 30/60/90/120/150 pkt. (+0,3 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)⇒60/90/120/150/180 (+0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
CAŁKOWITE OBRAŻENIA: 60/120/180/240/300 pkt. (+0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)⇒110/150/190/230/270 pkt. (+1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
E- Ścieżka Zabójcy
Talon przeskakuje przez najbliższy fragment terenu lub budowlę w wybranym kierunku. Prędkość przeskoku zależy od prędkości ruchu Talona. Talon nie jest w stanie skakać przez ten sam teren przez pewien czas.
CZAS ODNOWIENIA:2 sek. na wszystkich poziomach
CZAS ODNOWIENIA FRAGMENTU TERENU:160/135/110/85/60 sek.
ODNAWIANIE FRAGMENTU TERENU:Teren, który aktualnie się odnawia, będzie miał czerwony obrys dla Talona
Talon może przeskoczyć także przez teren tworzony przez graczy!
R – Napaść z Cienia
OBRAŻENIA PRZY KAŻDYM UDERZENIU:120/170/220 pkt. (+0,75 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)⇒80/120/160 pkt. (+0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
MINIMALNY CZAS:Ostrza utrzymują się teraz minimalnie przez 0,8 sek., zanim powrócą do Talona
KIEROWANE OSTRZA:Ostrza mogą być teraz przekierowane do celu pierwszego podstawowego ataku Talona
Teraz ma znacznie więcej ostrzy.
Biernie – Znak Złośliwości
Umiejętności LeBlanc nakładają na cel Znak Złośliwości. Po krótkim czasie trafienie celu umiejętnością LeBlanc detonuje znak, zadając obrażenia magiczne.
CZAS TRWANIA ZNAKU:4 sek.
CZAS UZBROJENIA ZNAKU:1,5 sek.
OBRAŻENIA:40-300 pkt. (na poziomach 1-18)
SKALOWANIE: 0,8 pkt. mocy umiejętności
Q – Znak Złośliwości⇒ Roztrzaskana Strefa
SKALOWANIE:0,4 pkt. mocy umiejętności⇒0,5 pkt. mocy umiejętności
KOSZT:50/60/70/80/90 pkt. many⇒40/45/50/55/60 pkt. many
USUNIĘTO! TERAZ TO JEJ UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA:Nie nakłada już znaku.
NOWE! FLUKTUACJA ROZTRZASKANIA:Jeżeli Roztrzaskana Sfera aktywuje Znak Złośliwości, przeskakuje na najbliższy gotowy Znak Złośliwości
OBRAŻENIA OD ODBIĆ OD STWORÓW:Odbicia Roztrzaskanej Sfery zadają stworom 120% obrażeń
SKALOWANIE:0,6 pkt. mocy umiejętności⇒0,4 pkt. mocy umiejętności
KOSZT:80/85/90/95/100 pkt. many⇒70/80/90/100/110 pkt. many
Usprawniono działanie Zniekształcenia podczas przekraczania ścian
NOWE!Teraz posiada 0,25 sek. opóźnienia przed powrotem na oryginalne miejsce przy ponownym użyciu Zniekształcenia
E – Eteryczne Łańcuchy
NOWE!ETERYCZNA PRZEJRZYSTOŚĆ:Teraz wyświetla sojusznikom i przeciwnikom zasięg przywiązania
USUNIĘTO!Nie spowalnia już przeciwników podczas przywiązania
R – Naśladowca
Przy rzuceniu tworzy kopię LeBlanc, a następnie obie stają się na chwilę niewidzialne. Następnie LeBlanc i jej kopia rzucają wzmocnione wersje jednej z podstawowych umiejętności LeBlanc. Tylko prawdziwa LeBlanc zadaje obrażenia. Wzmocnienie samego Naśladowcy tworzy kopię LeBlanc w wybranym miejscu z globalnym zasięgiem. Po stworzeniu kopia będzie kierować się do najbliższego widocznego wrogiego bohatera, rzucając fałszywą wersję ostatniego zaklęcia rzuconego przez LeBlanc, a następnie zniknie. Wzmocnienie Naśladowcy ma własny czas odnowienia.
CZAS ODNOWIENIA: 40/32/24 sek.⇒54/42/30 sek.
CZAS ODNOWIENIA NAŚLADOWANIA NAŚLADOWCY:160/140/120 sek.
OBRAŻENIA NAŚLADOWANEJ ROZTRZASKANEJ SFERY: 150/300/450 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności)⇒ 150/275/400 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
OBRAŻENIA NAŚLADOWANEGO ZNIEKSZTAŁCENIA: 150/300/450 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności)⇒125/225/325 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności)
OBRAŻENIA NAŚLADOWANYCH ETERYCZNYCH ŁAŃCUCHÓW: 100/200/300 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)⇒100/160/200 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności)
NOWE! MANTRA NAŚLADOWCY:Może teraz naśladować dowolne zaklęcie LeBlanc, a nie tylko ostatnie użyte
CZAS TRWANIA UKRYWANIA:0,1 sek.
CZAS TRWANIA NAŚLADOWANEGO KLONU PODSTAWOWEJ UMIEJĘTNOŚCI:2,5 sek.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU:3 pkt.⇒1 pkt.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU:0,679 jedn.⇒ 0,625 jedn.
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU:2,85 jedn.⇒3,5 jedn.
PRZYROST PANCERZA:3,5 pkt.⇒3 pkt.
REGNERACJA ZDROWIA:4,3 pkt.⇒7 pkt.
PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA:0,4 pkt.⇒ 0,5 pkt.
MAKSYMALNA ZACIEKŁOŚĆ:5⇒4
Bierne – Niewidoczny Drapieżnik
Kiedy Rengar znajduje się w zaroślach, jego podstawowe ataki sprawiają, że skacze w kierunku celu. Wejście w ten sposób do walki generuje 1 ładunek Zaciekłości. Przy 4 ładunkach Zaciekłości jego następna umiejętność zostaje wzmocniona. Użycie wzmocnionej umiejętności zwiększa prędkość Rengara na krótki czas. Zabijanie bohaterów daje Rengarowi trofea, które zwiększają siłę jego Kościanego Naszyjnika.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU PO UŻYCIU WZMOCNIONEJ UMIEJĘTNOŚCI:30/40/50% (na poziomach 1/7/13)
CZAS TRWANIA PREMII DO PRĘDKOŚCI RUCHU:1,5 sek.
USUNIĘTO!PREMIA ZA ZESTAW:Usunięto nagrody Kościanego Naszyjnika
NOWE! W NOCY RUSZAMY NA ŁOWY:Za każdym razem, gdy unikalny bohater zginie w ciągu 1,5 sek. od otrzymania obrażeń od Rengara, zyskuje on stałą premię do obrażeń od ataku:
1 trofeum –1 pkt. + 2% obrażeń od ataku
2 trofea –3 pkt. + 6% obrażeń od ataku
3 trofea – 6 pkt. + 12% obrażeń od ataku
4 trofea – 10 pkt. + 20% obrażeń od ataku
5 trofeów –15 pkt. + 30% obrażeń od ataku
Q – Dzikość
Rengar tnie przeciwników na obszarze w kształcie stożka przed sobą, po czym przebija ich w linii, zyskując 1 ładunek Zaciekłości. Oba uderzenia zadają obrażenia fizyczne. Jeżeli Dzikość użyta przy 4 ładunkach Zaciekłości, jej obrażenia zostaną znacznie zwiększone.
CZAS ODNOWIENIA:6/5,5/5/4,5/4 sek.⇒4 sek.
OBRAŻENIA:30/60/90/120/150 pkt.⇒ 40/60/80/100/120 pkt. przy każdym trafieniu
SKALOWANIE:0/0,05/0,1/0,15/0,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku⇒0,3/0,4/0,5/0,6/0,7 pkt. całkowitych obrażeń przy każdym trafieniu
WZMOCNIONE OBRAŻENIA:30-240 pkt. (na poziomach 1-18)⇒60-196 pkt. przy każdym trafieniu (na poziomach 1-18)
WZMOCNIONE SKALOWANIE:0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku⇒1,1 pkt. dodatkowych obrażeń przy każdym trafieniu
SPOSÓB RZUCANIA:Umiejętność celowana⇒Celowana obszarowa
W – Bitewny Ryk
CZAS ODNOWIENIA:12 sek. na wszystkich poziomach⇒20/18/16/14/12 sek.
USUNIĘTO! KOCIA WYTRZYMAŁOŚĆ:Nie daje już Rengarowi 10/15/20/25/30 pkt. pancerza i odporności na magię za każdego trafionego bohatera
NOWE!Teraz uzdrawia Rengara o wartość 50% obrażeń, jakie otrzymał w ciągu ostatniej 1,5 sek. (przedstawiane przez szare zdrowie). Bitewny Ryk uzdrawia 100% obrażeń zadanych przez potwory.
USUNIĘTO!Użycie Bitewnego Ryku przy 4 ładunkach Zaciekłości nie uzdrawia już Rengara
NOWE!KOTNAROK:Użycie Bitewnego Ryku przy 4 ładunkach Zaciekłości usuwa efekty kontroli tłumu i sprawia, że Rengar jest niewrażliwy na działanie kolejnych przez 1,5 sek. Wzmocniony Bitewny Ryk może być użyty, gdy Rengar znajduje się pod wpływem efektów kontroli tłumu.
E – Rzut Bolą
WZMOCNIONE OBRAŻENIA:50-340 pkt. (na poziomach 1-18)⇒50-305 pkt. (na poziomach 1-18)
SPOWOLNIENIE:60/65/70/75/80%, malejące wraz z czasem⇒30/45/60/75/90%, niemalejące
CZAS DZIAŁANIA SPOWOLNIENIA:2,5 sek.⇒1,75 sek.
R – Zew Łowów
Rengar korzysta ze swoich instynktów drapieżnika, kamuflując się na czas działania umiejętności. Po użyciu Rengar zyskuje premię do prędkości ruchu oraz wizję na najbliższym wrogim bohaterze. Rengar może skoczyć na cel bez konieczności bycia w zaroślach, a skok na bohatera, którego widzi, spowoduje trafienie krytyczne. Zaatakowanie lub użycie umiejętności kończy Zew Łowów.
CZAS ODNOWIENIA:150/110/70 sek.⇒130/100/70 sek.
CZAS TRWANIA:7/12/17 sek.⇒14/22/30 sek.
UMIEJĘTNOŚĆ ZACZYNA SIĘ ODNAWIAĆ:Po użyciu⇒Po zakończeniu Zewu Łowów
NOWE! SKUPIENIE:Rengar kamufluje się po 2 sek.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU:15/30/45% zmierzając w stronę wrogich bohaterów⇒20/30/40% przez cały czas działania
JEDNOOKI:Rengar zyskuje wizję nawszystkich wrogich bohaterach w odległości 2000/3000/4000 jedn.⇒najbliższym wrogim bohaterze w odległości 2000/3000/4000 jedn.
KOCIE OCZY:Nad głową celu, który widzi Rengar, pojawiają się oczy (widoczne dla obu drużyn)
USUNIĘTO!PREMIA DO PRĘDKOŚCI RUCHU PO WYJŚCIU Z UKRYCIA
USUNIĘTO!DODATKOWY ZYSK ZACIEKŁOŚCI PO UKRYWANIU SIĘ
NOWE! KAMUFLAŻ:Kamuflaż to nowy rodzaj ukrywania się. Podobnie jak w przypadku umiejętności biernej — Spaceru w Cieniach Evelynn, Rengar jest widoczny dla pobliskich przeciwników i zyskuje wskaźnik, który pokazuje mu, kto może go zobaczyć, a kto nie.
Q – Cios Jeżowca
CZAS ODNOWIENIA:10/9/8/7/6 sek.⇒8/7,5/7/6,5/6 sek.
KOSZT:50/55/60/65/70 pkt. many⇒50 pkt. many na wszystkich poziomach
NAPRAWIONE:Blask teraz prawidłowo aktywuje się, gdy będzie użyty na celach tuż obok Fizza
W – Trójząb
Biernie, podstawowe ataki Fizza sprawiają, że przeciwnicy krwawią i otrzymują obrażenia magiczne. Po użyciu następny podstawowy atak Fizza zadaje obrażenia magiczne, zwiększone o 300%, jeżeli cel krwawił przez co najmniej 2 sekundy.
CZAS ODNOWIENIA:10 sek.⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek.
KOSZT:40 pkt. many na wszystkich poziomach⇒30/40/50/60/70 pkt. many
BIERNE SKALOWANIE: 0,45 pkt. mocy umiejętności⇒0,33 pkt. mocy umiejętności
BIERNY CZAS TRWANIA:3 sek.⇒4 sek.
USUNIĘTO! NARAZĄBNie wzmacnia już podstawowych ataków Fizza na 6 sek.
NOWE! SUPERTRÓJZĄBTeraz resetuje podstawowy atak Fizza i wzmacnia jego następny atak
OBRAŻENIA PO UŻYCIU:10/15/20/25/30 pkt.⇒25/40/55/70/85 pkt.
NOWE! KREW W WODZIE:Jeżeli cel Fizza krwawił przez co najmniej 2 sek., obrażenia Trójzębu są zwiększone do 75/120/165/210/255 pkt. (+1,0 pkt. mocy umiejętności)
NOWE! Jeżeli efekt użycia Trójzębu zabije jednostkę, zwraca 20/28/36/42/50 pkt. many, a umiejętność odnawia się przez 1 sek.
NOWE!WIĘCEJ TRÓJZĘBU:Poza podstawowymi atakami efekt bierny Trójzębu jest nałożony na przeciwników, przez których Fizz się przemieści za pomocą Ciosu Jeżowca oraz trafionych Mąceniem Wody
E – Psotnik / Rozrabiaka
POPRAWKA! Teraz pokazuje Fizzowi obszar, na którym zada obrażenia, zanim wyląduje. Wrogowie widzą czerwony błysk tego obszaru po jego lądowaniu.
KOSZT:90/100/110/120/130 pkt. many⇒90/95/100/105/110 pkt. many
NAPRAWIONE:Klepsydra Zhonyi teraz prawidłowo opóźnia obrażenia Psotnika / Rozrabiaki
R – Mącenie Wody
OPÓŹNIENIE PRZED POJAWIENIEM SIĘ REKINA:1,5 sek.⇒2 sek.
NOWE! TYDZIEŃ REKINÓWFizz przywołuje różne rekiny w zależności od tego, jaką odległość przebyła ryba, zanim przyczepiła się do przeciwnika. Im większą odległość przebędzie, tym większy rekin się pojawi i zada większe obrażenia.
REKIN GUPIK:Jeżeli Mącenie Wody przebędzie mniej niż 455 jednostek, przywoła Rekina Gupika po 2 sekundach.
OBSZAR GUPIKA200 jedn.
OBRAŻENIA150/250/350 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
SPOWOLNIENIE40%
ODRZUCENIE150 jedn.
REKIN NORMALNY: Jeżeli Mącenie Wody przebędzie dystans między 455 a 910 jednostek, przywoła normalnego (ale i tak przerażającego) rekina.
OBSZAR NORMALNEGO325 jedn.
OBRAŻENIA225/325/425 pkt. (+0,8 pkt. mocy umiejętności)
SPOWOLNIENIE60%
ODRZUCENIE250 jedn.
REKIN GIGALODON:Jeżeli Mącenie Wody przebędzie co najmniej 910 jednostek, przywoła Rekina Gigalodona.
OBSZAR GIGA450 jedn.
OBRAŻENIA300/400/500 pkt. (+1,2 pkt. mocy umiejętności)
SPOWOLNIENIE80%
ODRZUCENIE350 jedn.
NOWE!WYŁAŹ ZE ŚCIANY:Ryba z Mącenia Wody nie może być umieszczona wewnątrz terenu.
Biernie – Ukryte Zagrożenie
OBRAŻENIA:15-190 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności)⇒10-146 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
Q – Zakosztuj Ich Strachu
CZAS ODNOWIENIA:3 sek.⇒4 sek.
SKALOWANIE:1,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku⇒ 1,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE ODIZOLOWANYM CELOM:30%⇒50%
NAZWA EWOLUCJI:Ewolucja Większych Pazurów⇒Wyewoluowane Szpony Żniwiarza
USUNIĘTO! WIELKIE SZPONY:Ewolucja Zakosztuj Ich Strachu nie zwiększa już obrażeń zadawanych Odizolowanym celom
NOWE! SZYBKIE SZPONY:Ewolucja Zakosztuj Ich Strachu teraz skraca czas odnowienia o 60%, jeżeli umiejętność zostanie użyta na Odizolowanym celu
W – Kolec Pustki
SPOWOLNIENIE:20%⇒Usunięto
WYEWOLUOWANE SPOWOLNIENIE:50%⇒40%
NOWE!ODIZOLOWANE SPOWOLNIENIE:80% dla Odizolowanych celów
R – Atak Pustki
CZAS DZIAŁANIA NIEWIDZIALNOŚCI:1 sek.⇒1,25 sek.
NAZWA EWOLUCJI:Wyewoluowany Aktywny Kamuflaż⇒Wyewoluowane Adaptacyjne Maskowanie(to nie jest efekt kamuflażu!)
USUNIĘTO! AKTYWNY KAMUFLAŻ:Ewolucja Ataku Pustki nie zwiększa już czasu działania niewidzialności Kha’Zixa ani liczby ładunków
NOWE!AGRESYWNE MASKOWANIE:Po ewolucji Kha’Zix zyskuje niewidzialność Ataku Pustki oraz prędkość ruchu na 2,5 sek. po wejściu w dowolne zarośla poza walką (maksymalnie 1,25 sek. po wyjściu z zarośli). Ten efekt odnawia się przez 10 sek. dla każdych zarośli.
Biernie – Bliźniacze Techniki
Pierwsze dwa ataki mają dodatkowy efekt. Pierwszy atak Akali leczy ją, a drugi zadaje dodatkowe obrażenia. Kilka sekund po pierwszym ataku efekt się resetuje.
CZAS ODNOWIENIA:8/7/6/5/4 sek. po pierwszym ataku (na poziomach 1/3/5/7/9)
UZDROWIENIE PIERWSZEGO CIOSU:5-60 pkt. (na poziomach 1-18)
SKALOWANIE UZDRAWIANIA:0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku + 0,3 pkt. mocy umiejętności
DODATKOWE OBRAŻENIA DRUGIEGO CIOSU:10-100 pkt. (na poziomach 1-18)
SKALOWANIE DRUGIEGO CIOSU:0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku + 0,5 pkt. mocy umiejętności
W – Osłona Zmierzchu
NOWE! BOMBA DYMNA:Teraz teleportuje Akali do miejsca rzucenia, umieszczając Osłonę Zmierzchu w początkowym miejscu
NOWE! NIE MOŻNA JESZCZE UŻYĆ:Użycie Osłony Zmierzchu sprawia, że pozostałe umiejętności Akali odnawiają się przez 0,5 sek.
NOWE! ZASIĘG RZUCENIA:250 jedn.
NOWE!PRZYSPIESZAJĄCA OSŁONA:Akali teraz zachowuje pełną premię do prędkości ruchu z Osłony Zmierzchu, dopóki nie opuści obszaru działania
NOWE!ŻNIWA CIENIA:Gdy Znak Śmierci zabije przeciwnika, Zed kradnie mu cień, zyskując część jego obrażeń od ataku. Zed może posiadać tylko jeden cień w danej chwili i kradnie nowy cień wyłącznie, gdy miałby mu dać więcej obrażeń.
PREMIA ŻNIW:5 pkt. obrażeń od ataku + 5/10/15% całkowitych obrażeń od ataku celu
Biernie – Rezonans Napadu Z
USUNIĘTO! Z-DYFUZOR:Nie spowalnia już wrogich bohaterów.
OBRAŻENIA: 20-190 pkt. (na poziomach 1-18)⇒30-140 pkt. (na poziomach 1-18)
Q – Czasowstrzymywacz
SKALOWANIE LOTU DO CELU:0,2 pkt. mocy umiejętności⇒0,3 pkt. mocy umiejętności
Promień Czasowstrzymywacza zwiększa się o 50 jednostek, gdy unosi się na końcu przebytego dystansu i powraca do normalnego podczas powrotu do Ekko.
R – Chronostrzaskanie
SKALOWANIE UZDRAWIANIA:20% niedawno utraconego zdrowia plus dodatkowe 6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności⇒ stała wartość zdrowia równa 0,6 pkt. mocy umiejętności
NOWE! Uzdrowienie Chronostrzaskania jest zwiększone o 3% za każdy 1% maksymalnego zdrowia utracony w ciągu ostatnich 4 sek.
NOWE!Przejście Chronostrzaskaniem przez W — Równoległą Konwergencję aktywuje efekt ogłuszenia oraz tarczę.
Biernie – Cios w plecy
W przypadku zaatakowania celu od tyłu, Shaco trafi krytycznie. Shaco nie może zadać Ciosu w Plecy tej samej jednostce przez krótki czas.
CZAS ODNOWIENIA DLA KAŻDEGO CELU:3 sek. (zmniejszane przez skrócenie czasu odnowienia)
OBRAŻENIA KRYTYCZNE CIOSU W PLECY:120-145% (na poziomach 1-18)
OBRAŻENIA KRYTYCZNE CIOSU W PLECY PRZECIW POTWOROM:200%
Q – Podstęp
KOSZT:90/80/70/60/50 pkt. many⇒ 60 pkt. many na wszystkich poziomach
CZAS ODNOWIENIA:14 sek.⇒11 sek.
CZAS RZUCENIA:Losowo między 0,05 sek., a 0,3 sek.⇒0,125 sek.
CZAS TRWANIA UKRYWANIA:3,5 sek.⇒1,5/2,25/3/3,75/4,5 sek.
USUNIĘTO! KRYTYCZNY PODSTĘP:Nie powoduje już, że następny podstawowy atak Shaco trafi krytycznie
NOWE! PODSTAWOWE OBRAŻENIA:Teraz zadaje 20/35/50/65/80 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń przy następnym podstawowym ataku Shaco. Te obrażenia mogą trafić krytycznie.
NOWE!Zadanie obrażeń podczas działania Podstępu skraca jego czas odnowienia o 2,5 sek.
NOWE!Może teraz umieścić W — Zabawkę Niespodziankę, będąc niewidzialnym. Umieszczenie Zabawki Niespodzianki na chwilę ujawnia pozycję Shaco, ale nie można w niego wycelować.
W – Zabawka Niespodzianka
NOWE! WIĘKSZE PUDŁO:Teraz zyskuje 0-400 pkt. dodatkowego zdrowia (na poziomach 1-18)
CZAS UZBROJENIA:Losowo między 2,1 a 2,3 sek.⇒2 sek.
ZDROWIE PUDEŁEK:Zabawki Niespodzianki natychmiast umierają od strzałów wież i tracą minimum 1/3 zdrowia od podstawowych ataków bohaterów
OBRAŻENIA ZADAWANE WIEŻOM:100%⇒50%
E – Zatrute Kosy
SPOWOLNIENIE:10/15/20/25/30%⇒20/22,5/25/27,5/30%
OBRAŻENIA:50/90/130/170/210 pkt. (+1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+1,0 pkt. mocy umiejętności)⇒5/35/65/95/125 pkt. (+0,85 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) (+0,9 pkt. mocy umiejętności)
NOWE!OBRAŻENIA ZALEŻNE OD BRAKUJĄCEGO ZDROWIA:Teraz zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 3-8% brakującego zdrowia celu (na poziomach 1-11)
USUNIĘTO! Nie spowalnia już prędkości ataku potworów
R – Halucynacje
NIEWRAŻLIWOŚĆ:Losowo między 0,25 sek., a 0,5 sek.⇒0,5 sek.
OBRAŻENIA ZADAWANE WIEŻOM:50%⇒35%
NOWE! WIEŻY NIE DA SIĘ OSZUKAĆ:Klon Shaco otrzymuje teraz podwójne obrażenia od wież
NOWE! Klon Shaco może teraz atakować totemy.
NOWE!WIELE PUŁAPEK:Teraz tworzy grupę Zabawek Niespodzianek w chwili śmierci. Te pudełka aktywują się razem i razem otrzymują obrażenia
CZAS UTRZYMYWANIA SIĘ GRUPY:6 sek.
CZAS DZIAŁANIA STRACHU GRUPY:0,75 sek.
OBRAŻENIA GRUPY:25/50/75 pkt. (+0,15 pkt. mocy umiejętności) przy każdym ataku
ZDROWIE GRUPY:Zyskuje 210-950 pkt. dodatkowego zdrowia (na poziomach 6-18).
Mechanika ukrywania się
Riot ogólnie rzecz biorąc nie jest zadowolony z obecnej mechaniki ukrywania się. Nie podoba im się to, że zwykły pink lub wykrywaczka jest w stanie zniszczyć w stu procentach całą mechanikę kilku postaci, takich jak Twitch, Evelynn, Vayne, Teemo itd. W przedsezonie Riot będzie się trochę tą mechaniką ukrywania się bawił.
Totemy
Totem Kontroli Aktualizacja Totemów Wizji. Ujawniają Kamuflaż, ale nie Niewidzialność. Wyłączają pobliskie wrogie totemy.
Totemy Kontroli ujawniają i unieszkodliwiają ukryte wrogie pułapki i Totemy Widzenia w zasięgu 900 jednostek. Zakamuflowani wrogowie w okolicy także są ujawniani, ale niewidzialni wrogowie już nie.
Totemy Kontroli są widoczne dla przeciwników, gdy aktywnie unieszkodliwiają totem.
KOSZT:75 szt. złota
ZDROWIE:4 pkt.
LIMIT TOTEMÓW:Każdy gracz może mieć 1 Totem Kontroli na mapie i 3 w ekwipunku
ZEMSTA TOTEMU:Totemy unieszkodliwione przez Totem Kontroli nadal dostarczają wizji atakującego, gdy są niszczone.
Totem Wizji
USUNIĘTY. Totem Wizji został przerobiony na Totem Kontroli.
Nagrody za Totemy
Doświadczenie za totemy
TOTEMY I TOTEMY STWORZONE KAMIENIEM WIDZENIA:30 pkt. doświadczenia za zabicie⇒40 pkt. doświadczenia za zabicie
TOTEMY KONTROLI:40 pkt. doświadczenia za zabicie
TOTEMY DALEKOWIDZENIA:15 pkt. doświadczenia za zabicie⇒20 pkt. doświadczenia za zabicie
Kradzież życia z totemów
Ponieważ Totemy Kontroli nie ujawniają już ukrywających się bohaterów, totemy zostają wyłączone z mechanik walki. Ta zmiana ma to wprowadzić.
USUNIĘTO!KREW Z KAMIENIA WIDZENIA:Atakowanie totemów nie zapewnia efektów kradzieży życia ani wszechwampiryzmu.
Przedmioty dla zabójców
Destrukcja
Przebicie pancerza zostało zamienione na destrukcję, która skaluje się z poziomem celu.
MATEMATYKA:Destrukcja natychmiast daje 40% swojej wartości jako stałe przebicie pancerza. Pozostałe 60% skaluje się liniowo z poziomem przeciwnika.
PRZYKŁAD:10 pkt. destrukcji daje 4 pkt. stałego przebicia pancerza z miejsca i 0,33 pkt. stałego przebicia pancerza za każdy poziom przeciwnika, osiągając pełną wartość 10 pkt., gdy przeciwnicy mają 18. poziom.
Precyzja (specjalizacja 5. poziomu przebiegłości)
Mniej więcej taka sama wartość stałego przebicia pancerza, tyle tylko, że teraz nazywa się to destrukcją.
DESTRUKCYJNA PRECYZJA:0,6 pkt. (+0,06 pkt. za każdy poziom) stałego przebicia pancerza / punkt⇒1,7 pkt. destrukcji / punkt
PIĘĆ RAZY WIĘCEJ PRECYZJI:Przy 5 punktach daje 3 pkt. (+0,3 pkt. za każdy poziom) stałego przebicia pancerza⇒8,5 pkt. destrukcji
USUNIĘTO! PRZEBICIE PANCERZA:Nie zapewnia już 10 pkt. przebicia pancerza
NOWE!DESTRUKCJA UNIKALNE: Bierne: +15 pkt. destrukcji (wyrównuje się na 8. poziomie)
USUNIĘTO! RAZ-DWA:Nie daje już efektu UNIKALNE Bierne: po zabiciu jednostki następny atak lub umiejętność z jednym celem zadaje 15 pkt. dodatkowych obrażeń przy trafieniu
NOWE!Z NOŻAMI JEST SZYBCIEJUNIKALNE: Bierne: +20 jedn. prędkości ruchu poza walką
Sztylet Kłusownika
UKRYTE WŁAŚCIWOŚCI: Po zniszczeniu 3 unikalnych obozów z wrogiej dżungli(60 sek. odnowienia) zmienia się w Ząbkowany Sztylet
ŁĄCZNY KOSZT:750 szt. złota
PRZEPIS:Długi Miecz + 400 szt. złota
OBRAŻENIA OD ATAKU:15 pkt.
Z NOŻAMI JEST SZYBCIEJUNIKALNE: Bierne: +20 jedn. prędkości ruchu poza walką
Z NOŻAMI JEST SZYBCIEJUNIKALNE: Bierne: +20 jedn. prędkości ruchu poza walką
PROSZĘ, NIE: UNIKALNE Użycie — Zasłona: Koncentruj się przez 1,5 sekundy, by zdobyć tarczę magii, która blokuje następną wrogą umiejętność. Trwa 10 sekund. (45 sek. odnowienia). (Podczas przygotowywania można się poruszać, ale otrzymanie obrażeń je przerwie).
Mroczne Ostrze Draktharru
Usunięto Miniznak Śmierci, zadaje dodatkowe obrażenia po zniknięciu, wyłącza wrogie totemy po ich zauważeniu.
OBRAŻENIA OD ATAKU:75 pkt.⇒ 65 pkt.
USUNIĘTO! DŹGANIE SPOWALNIA:Nie zapewnia już 5% prędkości ruchu
NOWE!Z NOŻAMI JEST SZYBCIEJ:UNIKALNE Bierne: +20 jedn. prędkości ruchu poza walką
USUNIĘTO! PRZEBICIE PANCERZA:Nie zapewnia już 10 pkt. przebicia pancerza
NOWE! DESTRUKCJA: UNIKALNE Bierne: +15 pkt. destrukcji (przebicie wyrównuje się na 8. poziomie)
USUNIĘTO! ZAPADŁ ZMROK:Nie zadaje już części ostatnio zadanych obrażeń po krótkim opóźnieniu
NOWE!NIESPODZIANKA:UNIKALNE Bierne — Nocny Łowca: Jeśli przez co najmniej 1 sekundę pozostaniesz poza zasięgiem wzroku przeciwnika, twój następny podstawowy atak zada 50 (+2 za każdy pkt. destrukcji) pkt. nieuchronnych obrażeń przy trafieniu.
NOWE! ZATOTEMIONE:UNIKALNE Bierne — Zaciemnienie: Wyłącza wrogie totemy w okolicy na 8 sekund po wykryciu przez jeden z nich (90 sek. odnowienia).
Widmowe Ostrze Youmuu
Szybszy ruch, ale użycie nie zapewnia prędkości ataku.
NOWE! Z NOŻAMI JEST SZYBCIEJ:UNIKALNE Bierne: +20 jedn. prędkości ruchu poza walką
AKTUALIZACJA! TO WIDMOWE OSTRZE:UNIKALNE Użycie: zapewnia +40% prędkości ataku oraz +20% prędkości ruchu na 6 sekund (45 sek. odnowienia)⇒UNIKALNE Użycie: Zapewnia 20% prędkości ruchu oraz pozwala przenikać przez jednostki przez 6 sekund (45 sek. odnowienia)
NOWE! SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA:+10% skrócenia czasu odnowienia
AKTUALIZACJA! MOCNY CHWYT:UNIKALNE Bierne — Uścisk Życia: Kiedy Linia Życia zostanie aktywowana, zyskujesz +20 pkt. obrażeń od ataku (poza +10% wampiryzmu zaklęć i kradzieży życia) do czasu zakończenia walki.
Dżungla
Jeśli ktoś sądził, że rośliny się nie pojawią – pojawią. Uległy znaczącym zmianom na serwerze testowym i nadal Riot będzie pracował nad nimi w sezonie.
Miejsca pojawiania się:
czerwony = Wybuchowa Szyszka
niebieski = Rozkwit Wróżbity
zielony = Miodowy Owoc
Jak to działa?
Rośliny to nieruchome, neutralne jednostki z 1 pkt. życia. Zniszczenie ich podstawowym atakiem powoduje wywołanie efektu.
Rośliny pojawiają się jako nieaktywne sadzonki i stają się aktywne po około 60 sekundach. Każda sadzonka ma wyjątkowy wygląd.
Lokacje pierwszego pojawienia się roślin są ustalone z góry. Każda roślina odradza się zgodnie z innymi zasadami — patrz niżej.
Pierwsza fala roślin jest identyczna w każdej grze.
Wybuchowa Szyszka
ODLEĆ:Po zniszczeniu odrzuca pobliskie jednostki (w tym atakującego) — nawet przez ściany
CELUJ TUTAJ:Wybuchowa Szyszka wyświetla każdemu bohaterowi w zasięgu wybuchu wskaźnik, pokazujący, gdzie wyląduje
PUNKTY POCZĄTKOWE:Wybuchowe Szyszki pojawiają się w dwóch punktach w każdym kwadrancie dżungli — wewnątrz, blisko środka kwadrantu i na zewnątrz, przy Baronie/Smoku
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ WEWNĘTRZNEJ SZYSZKI:1:15 — 1:25
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ ZEWNĘTRZNEJ SZYSZKI:2:15 — 2:30
CZAS ODRODZENIA WEWNĘTRZNEJ SZYSZKI:5 — 7 minut
CZAS ODRODZENIA ZEWNĘTRZNEJ SZYSZKI:5,5 — 6,5 minut
Rozkwit Wróżbity
DALEKOWIDZENIE:Po zniszczeniu wyrzuca z siebie zapewniające wizję pyłki, opadające na obszarze stożka w kierunku, w którym znajduje się atakujący; ujawniają one jednostki i totemy na 12 sekund (a bohaterów na 3)
CELUJ TUTAJ:Rozkwit Wróżbity po najechaniu na niego myszką, wyświetla wskaźnik wskazujący, gdzie wylądują pyłki.
MIEJSCA POJAWIENIA SIĘ:Rozkwity Wróżbity mogą pojawić się w dwóch miejscach na kwadrant dżungli — przy rampach na rzece
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ:3:00 — 3:30 zawsze w punkcie najbliższym bocznych alei
CZAS NASTĘPNEGO POJAWIENIA SIĘ:5 — 6,5 minuty, po tym jak zniszczony zostanie Rozkwit Wróżbity w danym kwadrancie
MOŻE BYĆ TYLKO JEDEN:W danym kwadrancie może znajdować się tylko jeden Rozkwit Wróżbity
Miodowy Owoc
DRZEWO WIELU OWOCÓW:Po zabiciu wypada z niego 5 owoców
ZJADŁEM POMARAŃCZĘ I BYŁO SPOKO:Każdy owoc przywraca wyższą z dwóch wartości: 3,5% maksymalnego zdrowia lub 8 (+6 na poziom) punktów.
PRZEŻARCIE:Zjedzenie owocu spowalnia o 35% na 0,25 sekundy
MIEJSCE POJAWIENIA SIĘ:Miodowe Owoce pojawiają się przy ścianach rzeki, przy Smoku lub Baronie i przesuwają się coraz bliżej alei
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ:5:00 — 5:30 minut
CZAS ODRODZENIA:5,5 — 7 minut
OWOC PADA NIEDALEKO OD DRZEWKA:Jeśli Miodowy Owoc nie zostanie zjedzony przed czasem odrodzenia, może pojawić się kolejny owoc. Na każdej połówce rzeki mogą znajdować się tylko dwa owoce.
Porażenie
USUNIĘTO!KONIEC DUCHA WILKA:Duże potwory nie zapewniają już premii po Porażeniu. (Czerwone i niebieskie wzmocnienia wciąż będą istnieć!)
NOWE! Porażenie przywraca teraz 100 pkt. + 10% maksymalnego zdrowia po użyciu przeciwko potworom
PRZEŁADOWANIE AMUNICJI:75 sekund⇒90 sekund
ROZPOCZĘCIE ŁADOWANIA AMUNICJI:1:25⇒1:40
Maczeta Łowcy
OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU:20 pkt.⇒25 pkt.
KRADZIEŻ ŻYCIA:8%⇒10%
Zmiany te dotyczą też ulepszeń Maczety Łowcy
Zmiany w potworach w dżungli
ODRADZANIE MAŁEGO OBOZU:100 sekund⇒150 sekund
AWANSE POTWORÓW:Potwory należeć będą do czterech przedziałów, zależnych od przeciętnego poziomu postaci w grze.
Poziom 1-3
Poziom 4-6
Poziom 7-9
Poziomy 10+: skalowanie liniowe.
NAGRODY:Pierwsze oczyszczenie daje mniej więcej tyle samo złota / doświadczenia. Zabicie Skalniaków daje więcej. Nagrody w dalszych etapach gry są odrobinę mniejsze.
Aktualizacja obozów
Niebieski Strażnik i Czerwony Krzewogrzbiet
Usunięto mniejsze potwory. Nieco wzmocniono Niebieskiego Strażnika i Czerwonego Krzewogrzbieta.
Niebieski Strażnik ma ujemny wskaźnik odporności na magię; Czerwony Krzewogrzbiet ma ujemny pancerz. (Otrzymują więcej obrażeń: odpowiednio magicznych i fizycznych)
Brzytwodzioby
Dodano dwa Brzytwodzioby.
SZKARŁATNY BRZYTWODZIÓB:Około połowa mniej zdrowia, obrażenia zmniejszone o około dwie trzecie
BRZYTWODZIOBY:Zdrowie zwiększone mniej więcej o połowę.
Skalniaki
Obóz Skalniaków składa się teraz z Pradawnego Skalniaka i Skalniaka. Po zabiciu Pradawnego Skalniaka pojawiają się dwa Skalniaki (ok. 60% mniej zdrowia). Po zabiciu Skalniaków pojawiają się dwa mini-Skalniaki (ok. 88% mniej zdrowia).
Skalniaki pojawiają się 15 sekund po innych obozach.
Ponurnik
Obrażenia od ataku Ponurnika są teraz o wiele mniejsze, ale jego prędkość ataku jest większa. Spada ona jednak z czasem.
Ponurnik pojawia się 15 sekund po innych obozach.
Mroczne Wilki
Mroczne Wilki nie uległy zmianom innym, niż te opisane powyżej.
Herold
CZAS POJAWIENIA SIĘ:6 minut⇒10 minut
OBRAŻENIA OD ATAKU:105 pkt.⇒85 pkt.
Starszy Smok
USUNIĘTO! Starszy Smok nie zadaje już więcej obrażeń i nie otrzymuje ich mniej w zależności od tego, ile smoków zabiła drużyna.
ASPEKT SMOKA:120 sek.⇒150 sek.
Stwory
Stwory walczące
Przyrost zdrowia z czasem zwiększony o ok. 60%.
Obrażenia od ataku stworów walczących nie rosną wraz z upływem czasu.
Stwory dystansowe
Przyrost zdrowia z czasem zmniejszony o ok. 60%.
Obrażenia zadawane przez stwory dystansowe zwiększają się o ok. 100% wraz z upływem czasu.
Wieże
POWRÓT DO STAREGO! LASERYWieże Inhibitorów i Nexusapalą wrogów laserami⇒wystrzeliwują pociski, jak inne wieże
Ikony na minimapie stają się bardziej przejrzyste.
Obozy w dżungli mają mniejsze ikony (prócz Czerwonego Krzewogrzbieta i Niebieskiego Strażnika), a ikony wież zmieniają się przy 66% i 33% pozostałego zdrowia. Zauważone rośliny oznaczone są ikonami na minimapie.
Przedmioty Egidy Legionu
Egida Legionu Usunięto aurę i zdrowie. Zwiększona odporność na magię, dodano pancerz.
USUNIĘTO! Podstawowa regeneracja zdrowia:Nie zapewnia już +100% podstawowej regeneracji zdrowia
USUNIĘTO! SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA:Nie zapewnia już 10% skrócenia czasu odnowienia
Unikalne Użycie: Zapewnia pobliskim sojusznikom tarczę, która absorbuje do 35 (+35 pkt. na poziom) pkt. obrażeń i znika po 2,5 sek. (90 sek. odnowienia). (Efekt jest tylko w połowie tak silny, jeśli cel został niedawno objęty działaniem innego Naszyjnika Żelaznych Solari).
USUNIĘTO! AURA:UNIKALNE Bierne — Legion: Nie zapewnia już pobliskim sojusznikom 15 pkt. odporności na magię
USUNIĘTO!UNIKALNE Bierne: Zwiększa bazową regenerację zdrowia o 100%, jeśli aktualny stan zdrowia (procentowy) jest wyższy od stanu many (procentowego). Zwiększa podstawową regenerację many o 100%, jeśli aktualny stan many (procentowo) jest niższy od stanu many (procentowego).
NOWE! UNIKALNE Bierne: Procentowe zwiększenie podstawowej regeneracji many dotyczy teraz także regeneracji zdrowia.
Odkupienie
Zapewnia jedno zaklęcie leczące i zadające obrażenia, dostępne nawet po śmierci.
Unikalne Użycie: Wybierz obszar w zasięgu 550 jednostek. Po 2,5 sek. uderza promień światła, który przywraca sojusznikom 130 (+20 pkt. za każdy poziom celu) pkt. zdrowia, spala wrogich bohaterów, zadając im nieuchronne obrażenia w wysokości 10% ich maksymalnego zdrowia i zadaje nieuchronne obrażenia wrogim stworom (120 sek. odnowienia). Można użyć, będąc martwym. (Efekt jest tylko w połowie tak silny, jeśli cel został niedawno objęty działaniem innego Odkupienia).
Ognisty Trybularz
Zadaje mniej obrażeń przy trafieniu, leczy przy trafieniu.
Twoje zaklęcia leczące i tarcze, używane na sojuszniczych bohaterach zapewniają im15% prędkości ataku i 30 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu⇒20% prędkości ataku, 20 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu i powodują, że ich ataki podstawowe przywracają 20 pkt. zdrowia.
Tygiel Mikaela
Nie leczy, ale działa natychmiastowo i zapewnia celowi odporność na spowolnienie. Udane oczyszczenie zapewnia prędkość ruchu.
USUNIĘTO! UNIKALNE Bierne: Zwiększa bazową regenerację zdrowia o 100%, jeśli aktualny stan zdrowia (procentowy) jest wyższy od stanu many (procentowego). Zwiększa podstawową regenerację many o 100%, jeśli aktualny procent many jest niższy niż procent życia.
NOWE!UNIKALNE Bierne: Procentowe zwiększenie podstawowej regeneracji many dotyczy teraz także regeneracji zdrowia.
UNIKALNE Użycie: Usuwa wszystkie ogłuszenia, unieruchomienia, prowokacje, strach i spowolnienie z sojuszniczego bohatera i zapewnia mu odporność na spowolnienie na 2 sekundy (120 sek. odnowienia). Udane oczyszczenie efektu zapewnia celowi 40% premii do prędkości ruchu na 2 sekundy. Użycie jest teraz natychmiastowe.
USUNIĘTO! UNIKALNE Bierne: Zwiększa bazową regenerację zdrowia o 100%, jeśli aktualny stan zdrowia (procentowy) jest wyższy od stanu many (procentowego). Zwiększa podstawową regenerację many o 100%, jeśli aktualny procent many jest niższy niż procent życia.
NOWE!UNIKALNE Bierne: Procentowe zwiększenie podstawowej regeneracji many dotyczy teraz także regeneracji zdrowia.
UNIKALNE Użycie: Wyznacz sojuszniczego bohatera jako swojego partnera (90 sek. odnowienia)
UNIKALNE Bierne: Gdy twój partner jest w pobliżu, zyskujesz +15% prędkości ruchu, gdy poruszasz się w jego kierunku, a także 40 pkt. dodatkowego pancerza.
UNIKALNE Bierne: Kiedy partner jest w pobliżu, przywraca ci zdrowie, równe 12% obrażeń, które zadaje bohaterom i przekierowuje 12% otrzymywanych przez niego obrażeń od bohaterów na ciebie w postaci nieuchronnych obrażeń (leczenie i przekierowanie obrażeń zmniejszone o 50%, jeśli jesteś postacią zasięgową). Bohaterów może łączyć tylko jedna Przysięga Rycerska naraz.
Zbocze Góry
NOWE! Użycie osłania teraz ciebie w przypadku użycia na sojuszniku oraz osłania najbliższego sojusznika z niskim stanem zdrowia po użyciu na sobie.
ŁADUNKI:Alistar zyskuje ładunki Triumfu, gdy używa twardej kontroli tłumu przeciwko wrogim bohaterom, a gdy pobliska jednostka umiera, leczy siebie oraz najbliższego sojusznika, gdy posiada 7 ładunków
UZDROWIENIE:Triumfalny Ryk leczy Alistara o 13 pkt. (+7 pkt. na poziom) oraz najbliższego sojuszniczego bohatera o połowę tej ilości
ODNOWIENIE:Alistar nie może uzyskać ładunków Triumfu przez 3 sekundy po użyciu Triumfalnego Ryku
OMINIĘCIE:Triumfalny Ryk odpala się automatycznie, gdy tylko umiera wrogi potwór lub wrogi bohater.
Q – Zmiażdżenie
USUNIĘTO? Nie ogłusza już celu na 0,5 sekundy, gdy wyrzucenie minie.
DEPTANIE:Alistar przez pięć sekund udeptuje ziemię, zadając obrażenia pobliskim jednostkom co 0,5 sekundy
OBRAŻENIA:100/125/150/175/200 (+0,4 pkt. mocy umiejętności) przez 5 sekund
SZARŻA:Każde uderzenie, które zada obrażenia przynajmniej jednemu wrogowi, daje Alistarowi 1 ładunek Tratowania, aż do limitu 5
CIOS: Gdy Alistar zdobędzie 5 ładunków, jego następny podstawowy atak przeciwko wrogiemu bohaterowi zada dodatkowe 40 (+10 pkt. na poziom) pkt. obrażeń magicznych i ogłuszy cel na 1 sekundę.
KOSZT:50/60/70/80/90 pkt. many
ODNOWIENIE:16/15,5/15/14,4/14 sekundy
R – Niezłomna Wola
USUNIĘTO? Nie daje już 60/75/95 pkt. obrażeń od ataku, gdy jest aktywna.
Q – Zasadzka
NOWE! KAMUFLAŻ:Od teraz Twitch zyskuje Kamuflaż, zamiast stawać się niewidzialnym
CZAS TRWANIA NIEWYKRYWALNOŚCI:4/5/6/7/8 sekund⇒10/11/12/13/14 sekund
PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ:20%⇒10%
NOWE! SKRADANIE SIĘ:Twitch zyskuje 30% prędkości ruchu, będąc w pobliżu przeciwnika, który go nie widzi.
W – Beczka Jadu
Twitch rzuca beczkę, która daje ładunek Śmiertelnego Jadu każdemu z trafionych przeciwników, a także pozostawia po sobie chmurę toksycznego gazu. Znajdujący się w chmurze wrogowie otrzymują ładunki Śmiertelnego Jadu przez pewien czas.
CZAS DZIAŁANIA CHMURY:3 sek.
ŁADUNKI JADU PRZY TRAFIENIU:2⇒ 1
ŁADUNKI JADU W CHMURZE :1 na sekundę.
R – Rat Ta Tat Tat⇒Walę na Oślep
To tyle. Zmiana nazwy.
Aktualizacja portretów Twitcha:
Twitch Król Podziemia:
Olimpijski Twitch:
Średniowieczny Twitch:
Twitch Gangster:
Twitch Wandal:
Q – Zaklinacz Korzeni
CZAS ODNOWIENIA:16/15/14/13/12 sek.⇒14/13/12/11/10 sek.
NOWE!Ivern potrafi teraz reaktywować Zaklinacza Korzeni, dodając porcję doskoku do podstawowego ataku.
R – Stokrotka!
ZDROWIE: 1250/2000/3500 pkt.⇒1250/2500/3750 pkt.
Stokrotka powinna teraz być ogólnie mądrzejsza przy wypełnianiu poleceń Iverna.
Biernie – Skaarl, Tchórzliwa Jaszczurka
CZAS POWROTU DO SIODŁA:1 sek.⇒0,5 sek.
W – Agresywne Skłonności
OBRAŻENIA PRZY CZWARTYM ATAKU:4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu⇒4/4,5/5/5,5/6% maksymalnego zdrowia celu.
Przedmioty
Berło Otchłani
Redukcja stałej magicznej odporności zastąpiona przez wzmocnienie obrażeń magicznych.
USUNIĘTO! REDUKCJA ODPORNOŚCI NA MAGIĘ:Nie powoduje już efektów UNIKALNEJ Aury Zmniejszenia odporności na magię pobliskich przeciwników o 20
NOWE!Unikalna Aura: Pobliscy wrogowie otrzymują 10% więcej obrażeń magicznych.
SKALOWANIE:0,35 pkt. mocy umiejętności⇒0,25 pkt. mocy umiejętności
Specjalizacje
Zaciekłość
Miecz Obosieczny
Dotychczas znajdował się na ścieżce “Zaciekłości”, drugi poziom od góry patrząc. Teraz dział się nie zmienia, ale miejsce – przeniesiono na 4. poziom.
PRZYROST ZADAWANYCH OBRAŻEŃ:3%⇒ 5%
PRZYROST OTRZYMYWANYCH OBRAŻEŃ:1,5%⇒ 2,5%
NOWE! Świeża krew
Nowy talent, będzie znajdował się na ścieżce “Zaciekłości” na 2. poziomie. Twój pierwszy atak podstawowy przeciwko bohaterowi zadaje dodatkowo 10 (+1 pkt. na każdy poziom) pkt. obrażeń (9 sek. odnowienia).
Łowca Nagród
OBRAŻENIA ZA POJEDYNCZE ZABÓJSTWO:1%⇒1,5%
MAKSYMALNY BONUS:5%⇒7,5%
Specjalizacja 4. poziomu (bez zmian).
NOWE! Szał Bojowy
W czasie 5 sekund zyskujesz maksymalnie 5% premii do obrażeń podczas walki z wrogimi bohaterami. Specjalizacja 4. poziomu (bez zmian).
Ciemiężca
USUNIĘTO!
Ferwor Walki
Ataki i zaklęcia użyte na bohaterach generują ładunek Ferworu (2 w przypadku walki w zwarciu, 2 sekundy odnowienia w przypadku trafień umiejętnościami). To się nie zmienia.
MAKSYMALNA LICZBA ŁADUNKÓW:8⇒10
CZAS TRWANIA ŁADUNKU:6 sekund⇒4 sekundy
NOWE! OBRAŻENIA OD ATAKU:Ładunki przyznają od teraz 1-6 pkt. obrażeń od ataku
USUNIĘTO! OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU:Podstawowe ataki nie zadają już 1-14 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych za ładunek przeciwko bohaterom.
Specjalizacja kluczowa (bez zmian).
Przebiegłość
NOWE! Dar Zielonego Ojca
Wejście w zarośla powoduje, że twój kolejny atak lub umiejętność zada dodatkowo obrażenia magiczne w wysokości 3% obecnego stanu zdrowia twojego celu (9 sek. odnowienia). Umiejętność 4. poziomu.
Precyzja
NOWE!1,7 pkt. destrukcji za punkt (8,5 pkt. destrukcji przy 5 punktach).
USUNIĘTO! STAŁE PRZEBICIE PANCERZA:Nie zapewnia już 0,6 pkt. (+0,06 pkt. za poziom) stałego przebicia pancerza za punkt (3 pkt. (+0,3 pkt. na poziom) stałego przebicia pancerza przy 5 punktach). Umiejętność 5. poziomu (bez zmian).
Determinacja
NOWE! Dowódca Oblężenia
Zyskujesz 8 pkt. pancerza i odporności na magię w pobliżu sojuszniczej wieży. Umiejętność 2. poziomu.
NOWE! Niezłomność
Na 2 sekundy zyskujesz 10% premii do pancerza i odporności na magię (+2 pkt. stałego pancerza i odporności na magię co poziom), gdy wrogi bohater zada ci obrażenia (9 sekund odnowienia). Umiejętność 4. poziomu.
Siła Wieczności
USUNIĘTO!
NOWE! Odwaga Kolosa
Gdy trafisz wrogiego bohatera twardą kontrolą tłumu, na 4 sekundy otrzymujesz tarczę o sile 7% twojego maksymalnego zdrowia (+7% za każdego dodatkowego wroga w pobliżu) (30 sekund odnowienia)
Ogłuszenie, zakorzenienie, przygwożdżenie, prowokacja, urok, strach, postrach, podrzucenie i odrzucenie liczą się teraz jako skomplikowana kontrola tłumu.
Aktualizacja klienta
NOWE! POWTÓRKI:W patchu 6.22 Riot będzie testować powtórki w regionach Ameryka Północna i Oceania. Powtórki będą dostępne tylko na zaktualizowanych klientach. Jeśli dołączyliście do alfy aktualizacji klienta League, przetestujcie powtórki zanim wypuścimy je w świat.
GRY NIESTANDARDOWE:Gry niestandardowe są teraz dostępne zaktualizowanym kliencie, jednakże nie możecie jeszcze obejrzeć pełnej listy publicznych gier niestandardowych. Zostanie ona dodana w przyszłym patchu. (Znany błąd: obserwatorzy gier niestandardowych utykają w ekranie wyboru bohatera, jeśli opcha obserwatora jest ustawiona na „Tylko poczekalnia”).
KOOPERACJA NA TWISTED TREELINE:Tryb „Razem przeciw SI” jest teraz dostępny na mapie Twisted Treeline. (Znane błędy: nie można ustawić poziomu trudności — jest domyślnie ustawiony na początkujący).
TRENING BOJOWY: Trening Bojowy jest teraz dostępny
ZMIANY NA KONCIE:Zmiany imienia przywoływacza i transfery konta działają teraz w zaktualizowanym kliencie.
Ekskluzywna ikonka
W ramach drobnego podziękowania za ciężką pracę testerów alfy Riot stworzył ekskluzywną Ikonę Przywoływacza dla każdego, kto wziął udział w alfie. Dla zespołu tworzącego klienta Wasza pomoc była nieoceniona! Otrzymacie ją, jeśli zalogujecie się do alfy przed 15 listopada!
Sortowanie tablicy wyników
Gry rozpoczęte z użyciem nowego wyboru bohaterów będą automatycznie sortowane po roli (górny, dżungler, środkowy, strzelec, wspierający).
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies