Na serwer PBE zawitał nowy bohater - Kindred. Przyjrzyjmy się jego wyglądowi, przelicznikom oraz mechanice.
Bazowe Statystyki
- Zasięg ataków: 500
- Bazowa prędkość ruchu: 325
- HP: 530 + 85 na poziom
- Mana: 300 + 35 na poziom
- Prędkość ataku: 0.625 + 2.5 % na poziom
- AD: 49 + 2.2 na poziom
- Regeneracja zdrowia na sekundę: 2 + 0.11 na poziom
- Regeneracja many na sekundę: 1,39 + 0.08 na poziom
- Pancerz: 26.5 + 3.25 na poziom
- Odporność na magię: 30 + 0 na poziom
Umiejętności
[Bierna, Q, W, E, R]
- Mark of Kindred [Bierna]
- Owca i wilk oznaczają cel. Przywoływacz wybiera wroga oznaczonego przez owcę. Natomiast wilk automatycznie oznacza losowego dużego potwora w jungli
- Zabicie lub asysta podczas śmierci wroga oznaczonego przez owcę lub wilka sprawi, że ataki Kindred będą zdawać dodatkowo 1.25 % obecnego HP wroga jako obrażenia fizyczne. Przykładowo 5 zabójstw i 5 asyst sprawi, że premia ta będzie wynosić 12,5 %.
- Cele oznaczone przez wilka będą otrzymywać dodatkowo 40 % obrażeń
- Owca oznacza przeciwnika przez okres 8 sekund. Dany przeciwnik nie może być oznaczony częściej niż raz na 4 minuty
- Dance of Arrrows [Q]
- Cooldown: 9 sekund
- Owca skacze w wybranym kierunku i strzela trzema strzałami trafiającymi najbliższych wrogów zadając 60/90/120/150/180 (+0.2 AD) obrażeń fizycznych każdemu trafionemu celowi
- Użycie umiejętności podczas Wolf’s Frenzy’s [W] lub skok wewnątrz Wolf territory [W] sprawi, że cooldown umiejętności zostanie zredukowany do 2 sekund.
- Wolf’s Frenzy [W]
- Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund
- Biernie: Kindred zdobywa ładunki Hunter’s Vigor dzięki poruszaniu się (zapewne podobnie jak w przypadku Luden’s Echo lub Stattik Shiva). Po zdobyciu 100 ładunków następny atak owcy uleczy ją o określoną wartość HP (muszę to sprawdzić na PBE, ale prawdopodobnie będzie to 20-180 HP)
- Aktywnie: Wilk oddziela się od owcy i automatycznie atakuje wrogów na danym terytorium. Wilk atakuje w pierwszej kolejności cele oznaczone przez owcę. Obrażenia zdawane przez wilka wynoszą 25/30/35/40/45 + 0.4 AD + 40 % premia wynikająca z Mark of Kindred
- Mounting Dread [E]
- Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund
- Aktywnie: Owca rani przeciwnika spowalniając go o 70 % na 1 sekundę. Jeśli uda się owcy zaatakować cel jeszcze trzy razy to wilk zada dodatkowe obrażenia fizyczne celowi wynoszące 80/110/140/170/200 + 0.2 AD + 5 % maksymalnego HP przeciwnika (maksymalnie 300 obrażeń + X % AD przeciwko potworom)
- Lamb’s Respite [R]
- Cooldown: 150/130/110 sekund
- Owca błogosławi obszar pod sobą lub współtowarzyszem na okres 4 sekund. W wyznaczonej strefie nie może umrzeć zarówno żaden współtowarzysz i wróg. Punkty zdrowia bohaterów przez okres aktywności nie mogą spaść poniżej 10 % – w tym momencie te jednostki staną się niewrażliwe na obrażenia oraz leczenie. Po 4 sekundach wszyscy bohaterowie znajdujący się na tym obszarze zostaną uleczone za 200/250 HP.
Mechanika
- Bohater został zaprojektowany jako jungler. Riot podkreśla, że na innych pozycjach będzie sprawował się on o wiele gorzej, aniżeli w głównej roli.
- Umiejętność bierna zadaje obrażenia na podstawie aktualnego HP przeciwnika. Oznacza to, że jeśli posiadamy bonus +12,5 % to będzie on zadany w bohatera z pełnym paskiem zdrowia. Jeśli wróg będzie posiadał połowę procent HP to będzie on otrzymywał od Kindred dodatkowe 6,25 % obrażeń (a nie 12,5 %). Więc w skrócie – tym więcej bije umiejętność bierna, im więcej ktoś ma HP, oznacza to, że Kindred będzie dobrze sobie radzić z twardymi celami, lecz nie będzie zabijać na jeden-dwa AA papierowych przeciwników.
- Jeśli chodzi o umiejętność bierną, należy dodać jeszcze kilka rzeczy:
- Wilk zaczyna oznaczać cele od 2:30
- Oznaczone cele znajdują się zawsze w przeciwnej jungli, są to ewentualnie kraby
- Potwory w jungli przestają być oznaczane po upolowaniu 6 celów
- Współtowarzysze i wrogowie widzą oznaczone przez Owcę i Wilka cele
- Umiejętność bierna nie ma limitu i może osiągnąć nawet 100 % (wymaga to jednak aż 80 zabójstw/asyst na oznaczonych celach)
- Możemy zmienić cel oznaczony przez owcę po 90 sekundach
- [Q] nie aplikuje efektów “on-hit”
- [E] nie aplikuje efektów “on-hit” i nie działa na nie uderzenie krytyczne
- [R] działa również na potwory w tym Barona i Smoka