Założenia i uwagi.
Z powodu tego, że potrzebowałem samego Aureliona i różnych rodzajów run testy przeprowadzałem na PBE, napotkałem pewien problem. Na serwerze PBE jest bug, który pozwala na kupno dowolnej ilości konkretnej runy w sklepie. Na publicznych serwerach blokada zawsze wynosi odpowiednio 9 lub 3 sztuki. Postanowiłem kiedyś sprawdzić, czy istnieje maksymalna liczba wszystkich run, dla której nie da się więcej ich kupić. Tak, istnieje taka liczba. Niestety przez to nie mogłem wykorzystać w moim teście run skalujących się z poziomem postaci, więc użyłem takich ze stałymi wartościami. Z pewnością nikt z Riotu nie wpadł, że znajdzie się taki DeDhark tester, który to z ciekawości sprawdzi.
Drugi aspekt testu to smok i jego buffy. Jak wiemy 1sze zabicie smoka daje nam bonus 6% dla AP i AD. Z kolei 5ta śmierć smoka podwaja ten bonus. Jak rozwiązać tę kwestię? Pokazać obliczyć obrażenia maksymalne, pomimo błędu z runami? Czy uwzględnić test bez użycia żadnego buffu od smoka. Postanowiłem w miarę uśrednić ten wynik i pokazać obrażenia dla Aureliona z pierwszym buffem od smoka.
Piszę “w miarę uśrednić”, ponieważ z Rabadonem
Runy i masterki
Tak jak pisałem wyżej, z powodu sytuacji z runami na PBE ja użyłem FLAT AP, co dało mi +36 AP.
Co do masterek to sytuacja była prosta: wybierz te, które się skalują z poziomem. Mój wybór to 18/12/0 z drobnymi zmianami. Do zwyczajnej gry pewnie kilku nie weźmiemy, przykładowo specjalizacja, która zwiększa obrażenia za każdego pokonanego bohatera. Dużo lepsza jest druga możliwość masterki, która zwiększa obrażenia o 2,5% kiedy przeciwnik poddany jest efektom crowd control, jak na przykład spowolnieniu, a zanosi się na to, że Rylai’s Crystal Scepter
Przedmioty
Do przedmiotów też podszedłem biorąc pod uwagę late game. Brałem pod uwagę maksymalną ilość AP oraz stackujące się przemioty, a także wszelkie buffy względem naszej mocy, np. bonus od ilości many.
I tak o to wybrałem:
Inne
Przede wszystkim 18 poziom, wszystkie przedmioty ulepszone i z pełną ilością stacków. Dodatkowo trzeba pamiętać, aby zakupić eliksir zwiększający AP , mieć na sobie Blue Buffa oraz 100% możliwej many. Dodatkowo Summoner Spelle to Ignite
Wyniki
Bez buffu z pierwszego smoka otrzymujemy 1062 AP.
Z buffem pierwszego smoka 1126 AP.
Z buffem po pokonaniu smoka 5 razy otrzymujemy 1190 AP.
A tak prezentują się obrażenie pod jego umiejętnościami.
Imponujące prawda?
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]