League of Legends r.

Co z Cho’Gathem – czy czas na kolejne buffy?

Cho'Gath - moja ukochana postać, która ostatnio dostała dość ciekawe zmiany na R. Na tą chwilę jego winrate nie wygląda dobrze - czas na kolejne buffy?

Szybki followup do zmian, jakie Cho’Gath otrzymał w przeciągu ostatnich ~6 miesięcy:

6.20 (nerf af)

Feral Scream [W]

  • Cooldown zmniejszony do 13/12/11/10/9
  • Zasięg zwiększony do 650 jednostek z 585
  • Czas trwania silence’a zmniejszony do 1,5/1,62/1,75/1,88/2 sekund z 1,5/1,75/2/2,25/2,5
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że jednostki bywały trafione, gdy opuściły obszar działania po rzuceniu umiejętności

7.4 (50/50 – z jednej strony tank Cho wraca, z drugiej Full-AP słabnie)

  • Uczta [R]
    • Przelicznik AP – 50%
    • Bonusowe zdrowie otrzymywane za jednego stacka zmniejszono do 80/110/140 z 80/115/150
    • Cho’Gath może otrzymać tylko 5 stacków z minionów i potworów w jungli
    • Może posiadać on teraz więcej niż 6 stacków – aż 10
    • Cho’Gath nie traci już połowy stacków po śmierci
    • Nie otrzymuje już 2 stacków po zabiciu bohatera
    • Zjedzenie miniona/potwora nie zwraca już połowy many i czasu odnowienia
    • Bonus 10% HP do zadawanych obrażeń

A co z jego winrate w tym momencie?

  • Top ~45,5%
  • Mid ~45,5%
  • Jungle ~ 43,3%

Meh, meh – może czas na konkretniejsze buffy? Meddler odpowiada!

Jakiś komentarz odnośnie zmian Cho? Jego winrate cały czas jest bardzo niski. Nerfy AP ratio i HP pod koniec cyklu PBE wydają się nadmierne i Cho cały czas potrzebuje szybszych castów (YAY ~Split) na jego spellach.

Czy to zapowiada się jako duży buff dla Cho? Tak! Jeżeli Q/W będzie castować się szybciej, to o wiele, wiele prościej będzie można złapać mobilne postacie, takie jak Teemo czy LB.

A co Wy o tym sądzicie? Buffy? Może pozostawić Cho w tej samej sytuacji? A może nerfy? Piszcie!


“Cześć. Jak zauważyliście na witrynę została dodana wyskakująca reklama. Pojawia się ona raz na 24 godziny (na telefonie nie wyskakują, tylko na komputerze). Przez kilka lat działalności chcieliśmy uniknąć tego rozwiązania – wiemy, że może być irytujące, jednak to tymczasowa konieczność z racji spadku stawek reklam z programu Google. Mamy nadzieję, że zrewanżujemy Wam się ciekawymi artykułami i konkursami w najbliższych tygodniach”