League of Legends r.

Co ze zmianami na ARAM-ie?

Wiecie, że ARAM dostał dość znaczące zmiany w patchu 7.8? Każdy o nich zapomniał, ale mamy dla Was kilka ciekawych informacji na temat tychże zmian!

Oto zmiany związane Howling Abyss, z trybem ARAM:

Zyskiwanie złota

PRZYCHYLNOŚĆ OBSERWATORA: Przebywanie w pobliżu umierającego wrogiego stwora bez zadania mu ostatniego ciosu daje 3 szt. złota.
ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA WALCZĄCEGO: 28 szt. 20 szt.
ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA CZARUJĄCEGO: 20 szt. 17 szt.

Usunięte przedmioty

KONIEC ZE WSPARCIEM: Starożytna Moneta, Reliktowa Tarcza, Ostrze Złodziejki Czarów i ich ulepszenia usunięto z Howling Abyss.
WYKOSZONE: Kosa także została usunięta z Howling Abyss.

Relikty Zdrowia

POCZĄTKOWY CZAS POJAWIENIA SIĘ: 3:00 2:00
LECZENIE: 81 pkt. + 13*poziom 50 pkt. + 5*poziom. Efekt zwiększa się do 200% w zależności od brakującego zdrowia.

Asysty

ASYSTY PRZY ZABÓJSTWACH BOHATERÓW: Dołączenie do walki na maksymalnie 10 sekund 20 sekund przed zabójstwem da złoto i doświadczenie za asystę.
ASYSTY PRZY ZNISZCZENIU WIEŻ: Uszkodzenie wieży na maksymalnie 10 sekund 30 sekund przed jej zniszczeniem da złoto i doświadczenie za asystę.

Pojawienie się stworów

PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ STWORÓW: 1:00 0:45
POJAWIANIE SIĘ FAL: 30 sekund 25 sekund
POJAWIANIE SIĘ STWORÓW OBLĘŻNICZYCH: Co trzy fale, zaczynając od trzeciej Co druga fala, zaczynając od pierwszej
WZMOCNIENIE STWORÓW: Stwory stają się silniejsze co 90 sekund co 60 sekund

Superstwory

PODSTAWOWY PANCERZ: 30 pkt. 100 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU: 180 pkt. 306 pkt.
NOWOŚĆ: INSPIRACJA – Bohaterowie i stwory zyskują 20% prędkości ruchu poza walką, gdy znajdują się w pobliżu superstworów.

Rioter FeralPony, który wraz z drugim Rioterem, ManWolfAxeBoss zajmowali się powyższą aktualizacją. Pierwszy z wymienionych postanowił przedyskutować parę zmian i pytań, które zadali użytkownicy Boardsów.

  • Czy gracze ARAM-ów prosili o krótsze gry?

Tak, gracze, którzy grają ARAM-a, najczęściej chcą zagrać krótki mecz – taki, który będzie krótszy od normalnego meczu na Summoners Rift. Średni czas rozgrywki ARAM-a to było 25 minut, z wieloma grami, które trwały 35 min a nawet 45 minut.

  • Czy te zmiany (te które są wyżej) były już na PBE?

Tak, były, ale większość ludzi przeoczyła je, ponieważ uwaga była skupiana na nowych postaciach.

  • Czy dojdą jeszcze jakieś zmiany?

Możliwe, że coś mniejszego, aczkolwiek nie spodziewajmy się niczego przed patchem 7.10.

  • Jakieś zmiany co do czasu gry?

Średni czas gry spadł o jakieś 2 minuty, ale jest wyraźnie mniej gier, które trwają naprawdę długo (co jest naprawdę dobre).

  • Co z early snowballem?

Wyjaśnię – co jeśli jedna drużyna jest w stanie wygrać grę w 12 minut?

Na ARAM-ach nie ma aż tak dużo gier z wyraźnym snowballem. Takie gry były przed patchem i są nadal, ale tego nie da się zmienić.

  • Postać XY jest teraz za mocna/słaba, co jest grane?

Ciężko jest ogarnąć wszystko, ale nie ma jakiś pewnych powiązań wzmocnienia danych postaci z tymi zmianami na HA. Kilka postaci trochę zyskało, niektóre odrobinę osłabły.