Wiecie, że ARAM dostał dość znaczące zmiany w patchu 7.8? Każdy o nich zapomniał, ale mamy dla Was kilka ciekawych informacji na temat tychże zmian!
Oto zmiany związane Howling Abyss, z trybem ARAM:
Zyskiwanie złota
PRZYCHYLNOŚĆ OBSERWATORA: Przebywanie w pobliżu umierającego wrogiego stwora bez zadania mu ostatniego ciosu daje 3 szt. złota.
ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA WALCZĄCEGO: 28 szt.⇒20 szt.
ZŁOTO ZA ZABICIE STWORA CZARUJĄCEGO: 20 szt.⇒17 szt.
Usunięte przedmioty
KONIEC ZE WSPARCIEM: Starożytna Moneta, Reliktowa Tarcza, Ostrze Złodziejki Czarów i ich ulepszenia usunięto z Howling Abyss.
WYKOSZONE: Kosa także została usunięta z Howling Abyss.
Relikty Zdrowia
POCZĄTKOWY CZAS POJAWIENIA SIĘ: 3:00⇒2:00
LECZENIE: 81 pkt. + 13*poziom⇒50 pkt. + 5*poziom. Efekt zwiększa się do 200% w zależności od brakującego zdrowia.
Asysty
ASYSTY PRZY ZABÓJSTWACH BOHATERÓW: Dołączenie do walki na maksymalnie 10 sekund⇒20 sekund przed zabójstwem da złoto i doświadczenie za asystę.
ASYSTY PRZY ZNISZCZENIU WIEŻ: Uszkodzenie wieży na maksymalnie 10 sekund⇒30 sekund przed jej zniszczeniem da złoto i doświadczenie za asystę.
Pojawienie się stworów
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ STWORÓW: 1:00⇒0:45
POJAWIANIE SIĘ FAL: 30 sekund⇒25 sekund
POJAWIANIE SIĘ STWORÓW OBLĘŻNICZYCH: Co trzy fale, zaczynając od trzeciej⇒Co druga fala, zaczynając od pierwszej
WZMOCNIENIE STWORÓW: Stwory stają się silniejsze co 90 sekund⇒co 60 sekund
Superstwory
PODSTAWOWY PANCERZ: 30 pkt.⇒100 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU: 180 pkt.⇒306 pkt.
NOWOŚĆ: INSPIRACJA – Bohaterowie i stwory zyskują 20% prędkości ruchu poza walką, gdy znajdują się w pobliżu superstworów.
Rioter FeralPony, który wraz z drugim Rioterem, ManWolfAxeBoss zajmowali się powyższą aktualizacją. Pierwszy z wymienionych postanowił przedyskutować parę zmian i pytań, które zadali użytkownicy Boardsów.
Czy gracze ARAM-ów prosili o krótsze gry?
Tak, gracze, którzy grają ARAM-a, najczęściej chcą zagrać krótki mecz – taki, który będzie krótszy od normalnego meczu na Summoners Rift. Średni czas rozgrywki ARAM-a to było 25 minut, z wieloma grami, które trwały 35 min a nawet 45 minut.
Czy te zmiany (te które są wyżej) były już na PBE?
Tak, były, ale większość ludzi przeoczyła je, ponieważ uwaga była skupiana na nowych postaciach.
Czy dojdą jeszcze jakieś zmiany?
Możliwe, że coś mniejszego, aczkolwiek nie spodziewajmy się niczego przed patchem 7.10.
Jakieś zmiany co do czasu gry?
Średni czas gry spadł o jakieś 2 minuty, ale jest wyraźnie mniej gier, które trwają naprawdę długo (co jest naprawdę dobre).
Co z early snowballem?
Wyjaśnię – co jeśli jedna drużyna jest w stanie wygrać grę w 12 minut?
Na ARAM-ach nie ma aż tak dużo gier z wyraźnym snowballem. Takie gry były przed patchem i są nadal, ale tego nie da się zmienić.
Postać XY jest teraz za mocna/słaba, co jest grane?
Ciężko jest ogarnąć wszystko, ale nie ma jakiś pewnych powiązań wzmocnienia danych postaci z tymi zmianami na HA. Kilka postaci trochę zyskało, niektóre odrobinę osłabły.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies