r.

Niebieski dyrektor odpowiedział na sugestie i pytania graczy!

Jeff Kaplan, dyrektor gry Overwatch, przedstawił stanowisko twórców dotyczące m.in. wprowadzenia do gry rankingów i modyfikacji celownika. Na co jeszcze zwrócił uwagę? Sprawdźcie sami!

Zobacz też inne dzisiejsze newsy związane z Overwatch!

 

W poniedziałkowy wieczór odbyła się konserwacyjna przerwa techniczna, która nieco się wydłużyła względem tego, co Blizzard zapowiedział o jej zakończeniu, ale nie ma tego złego, co na dobre by nie wyszło! W końcu gra wróciła na odpowiednie tory zamkniętej bety. Weekendowe beta testy również dobiegły końca, ale wielu z ich graczy otrzymało stały dostęp. Jak donosi niebieski dyrektor, Jeff Kaplan:

gracze zagrali 129 lat w Overwatch w ten weekend!

To może tylko świadczyć o tym, że Overwatch cieszy się ogromnym zainteresowaniem pomimo tego, iż niewielka grupa graczy posiada dostęp do CBT! Dodatkowo, niebieski na oficjalnym forum gry postarał się odpowiedzieć graczom na kilka ciekawych kwestii.

STOPER W TRYBIE PRZEJĘCIA PUNKTU

Aby gra była dobrze zbalansowana, musimy mieć do dyspozycji najlepsze narzędzia – w tym stoper i radary. Jesteśmy pewni, że macie to na uwadze.

Tak, mamy to na uwadze.

POWIADOMIENIA O ZABÓJSTWACH

Ciągłe korzystanie z klawisza TAB, aby sprawdzić, kto jest zabity, nie jest dobrym rozwiązaniem. Tak samo rozglądanie się wokół siebie w celu znalezienia czaszki. Zdobycie takich informacji jest niezwykle trudne i kłopotliwe. Czy nie myślicie o ulepszeniu tego systemu np. przez zaimpletowanie zakładki z ikonami bohaterów?

Pojawiło się to już przy wersji alfa i sporo o tym dyskutowaliśmy. Mamy rozwiązanie, ale do końca się z nim nie zgadzamy.

RANGA LUB WYŚWIETLANY MMR

W CS:GO mamy 18 rang, każda z nich określa umiejętności gracza, które można doskonalić i wskakiwać na wyższe szczeble. Progresja, ciągłość i cele napędzają rozgrywkę RPG i graczy przychodzi coraz więcej. Tego brakuje w FPS-ach.

Jesteśmy bardzo zainteresowani systemem rankingowym. Jeżeli funkcja nie pojawi się przed premierą, to na pewno pojawi się po niej.

HUD

Zmiana celownika.

Jesteśmy na to otwarci, ale byłyby to tylko podstawowe opcje.

Ukrycie modelu postaci.

Nie planujemy.

Zmiana paska zdrowia, zwiększenie przezroczystości lub barwy. Uważam, że jest trudny do odczytania w gorących momentach.

Nie otrzymaliśmy skarg na ten temat, ale będziemy mieć to na uwadze i w razie potrzeby wprowadzimy zmiany.

MUZYKA

Muzyka w grze jest wspaniała, ale po przegraniu setek lub tysięcy gier chciałoby się ją wyłączyć.

Jest to planowane. I pojawi się prawdopodobnie na początku przyszłego roku.

Grając w trybie okienkowym i po wciśnięciu przycisku “Play”, minimalizuję grę w różnych celach. Przydałaby się opcja “muzyka w tle”.

Jest to w planach.

Jeff Kaplan dodaje, że w grze jest opcja oceniania meczu i samych graczy, co umożliwia twórcom analizę gry, która może przełożyć się na same szeroko pojęte aspekty Overwatcha. A co Wy sądzicie o powyższych odpowiedziach niebieskiego dyrektora? Napiszcie w komentarzach!

encyklopediaoverwatch